Silittääkö joku muukin aivan kaiken?
Onko täällä muita silityshulluja? Olen nyt viimeisimpänä hurahtanut t-paitojen silitykseen. Niistä tulee aivan eri näköisiä silitettynä. Olen jo pitkään silittänyt lakanat ja kauluspaidat.
Kommentit (25)
Silitän. Jos laitan silittämättömän paidan päälle, tulee sama fiilis kun paita olisi likainen.
Vierailija kirjoitti:
kertokaa vinkkejä miten jaksatte silittää ison kasan lakanoita/pyykkejä? Itselläni moinen odottaa, miten ootte oppineet tykkäämään silityksestä?
Ei ole mitään isoja kasoja pyykkiä. Kun otetaan pyykit kuivaajasta, niin ne joko silitetään ja pannaan kaappiin tai pannaan suoraan kaappiin tai useimmiten nykyisin suoraan sänkyyn tai päälle.
Meillä mies tykkää silittää. Hän laittaa kuulokkeet korviin ja kuuntelee mielimusiikkiaan. Hän silittää omat paitansa ja minun paitapuseroni ja tyynyliinat.
Tänä kesänä olen päässyt silityksen makuun, kun olet silittänyt hellemekkoja ja puseroita ja innostunut silittämään myös muita vaatteita.
Ja kyllä, se on hyvin rentouttavaa ja siinä näkee käden jäljen heti. Voisi verrata jonkin luovaan työhön - maalaamiseen, käsitöihin, ompelemisern tai muuhun. Jotenkin siitä saa mielihyvää ja iloa, ihan toisella tavalla, kuin muista kotitöistä.
En silitä kuin pakolliset - puserot, mekot, pöytäliinat jne. vaikka silitetyt vaatteet olisi ihania ja näyttäisivät paljon siistimmiltä.
Onkohan tämä silittäminen joku nuorten uusi juttu? Ja tämä sanottuna ihan hyvällä.
Meillä 16v ja 18v tytöt ovat silittäneet lähes kaikki vaatteensa jo useamman vuoden, jopa lakanat ja tyynyliinan silittävät.
Samoin ystäväni 17v poika.
Ei voi kuin ihailla silitysintoisia.