Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silittääkö joku muukin aivan kaiken?

Vierailija
25.08.2018 |

Onko täällä muita silityshulluja? Olen nyt viimeisimpänä hurahtanut t-paitojen silitykseen. Niistä tulee aivan eri näköisiä silitettynä. Olen jo pitkään silittänyt lakanat ja kauluspaidat.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Silittäminen on parasta, jee!

Vierailija
2/25 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silitä käytännössä mitään, ikinä. Ehkä juhlavaatteet, jos on pahasti rypyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu paitsi alusvaatteita.

Vierailija
4/25 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini silittää myös alushousut.

Vierailija
5/25 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljelläni oli joskus tyttöystävä, joka silitti veljeni kalsaritkin. Pidin sitä lievästi erikoisena :)

Vierailija
6/25 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni silittää koronanappulat.

Itse en.

Vierailija
7/25 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitän lakanat, pyyhkeet ja tyynyliinat. Joskus mankeloin ne, mutta useimmiten silitän. Kaikki puuvillaiset ja pellavaiset vaatteet silitän myös. . Kun lapset olivat pieniä, silitin kyllä kaikki mahdolliset, farkuista ja t-paidoista alkaen. Vaatteet ovat ihan eri näköisiä kun ne silittää ja pysyvät puhtaanakin paremmin.

Silittäminen on rentouttavaa ja kiva laittaa siistit, silitetyt vaatteet kaappiin pinoihin ja henkareihin. Äitini taisi silittää sukat ja kalsaritkin, ei ole ollut meille yhtään rasitus tämä kotityö. Ehkä en sitten vastaavasti kuuraa muuten kotia niin usein kuin monet muut.

Vierailija
8/25 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes omista silitysvälineitä, vaikka olenkin sellaisessa työsdä, että neuvon asiakkaita hoitamaan tekstiilejään oikein :'D Anoppi taas silittää ihan kaiken, sukista ja alushousuista aina farkkuihin ja pyyhkeisiin.

Vierailija
9/25 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että meitä on muitakin silityshulluja!

Vierailija
10/25 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa vinkkejä miten jaksatte silittää ison kasan lakanoita/pyykkejä? Itselläni moinen odottaa, miten ootte oppineet tykkäämään silityksestä?

Vierailija
11/25 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti. Lakanoista t-paitoihin. Selkeästi nauttii siitä. Itse en silitä kuin juhlavaatteet tarvittaessa ennen lähtöä.

Vierailija
12/25 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli aikaa kotitöihin liiaksikin joten silitin kaiken mutta nykyisin olen hankkinut parempaa tekemistä.

Vierailija
13/25 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silitä mitään. Jos vaate on ryppyinen, sumutan sitä sumutuspullolla ja jätän henkarille suoristumaan. Minulla on kaapissa vuonna 2010 ostettu silitysrauta, mutten ole vieläkään ottanut sitä paketista. Ehkä vielä joskus...

Vierailija
14/25 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne vaatteet paremman näköisiä silitettyinä...mut en mä silti viitsi.

Menen mieluummin koirani kanssa ulos.

Vierailija
15/25 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitän vain juhlavaatteet.

Vierailija
16/25 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kertokaa vinkkejä miten jaksatte silittää ison kasan lakanoita/pyykkejä? Itselläni moinen odottaa, miten ootte oppineet tykkäämään silityksestä?

Hyvä musiikki soimaan tai jutella ystävän kanssa puhelimessa (kuulokkeilla tietysti) tai vie silitysvälineet telkkarin eteen ja katsele samalla jotain kivoja ohjelmia, mieluummin suomenkielisiä ettei tarvitse koko ajan katsoa ettei vaan vaatteet pala :)

Vierailija
17/25 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod.

Ei ole aikaa eikä kiinnostusta. Luen vaikka mielummin tuon ajan

Vierailija
18/25 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkeiden (siis froteiset kylpypyyhkeet) silittämistä en tajua lainkaan. Nehän kuivaavat vaan huonommin silitettynä. Karhea pyyhe kuivaa parhaiten, siksi ei myöskään huuhteluainetta pyyhepyykkiin.

Vierailija
19/25 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää silittää. Onneksi nykyisin löytyy kauluspaitoja joita ei tarvitse silittää.

Vierailija
20/25 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ees omista silitysvehkeitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä