Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku selittää sen, mikä saa 5-kymppisen naisen itkuun Cheekin konsertissa?

Vierailija
25.08.2018 |

Fanitin itsekin laulajia teini-iässä, mutta en kertakaikkiaan ymmärrä mikä saa 5-kymppisen naisen menemään Cheekin konserttiin ja itkemään siellä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että tuollainen älämölö uppoaa jonkun sydämeen niin syvästi.

Vierailija
22/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin henkinen jälkeenjääneisyys ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvamiesten pippurisumute kun yrittää mennä lääppimään?

Vierailija
24/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tyypin musiikissa käytetään jotain aivopesu/mindcontroll sointuja/teknologiaa.

Tulee outo ja huono olo jos yritän katsoa tuota konserttia edes vähän aikaa.

Ihan kuin minun mieleen yritetään vaikuttaa, mutta se taistelee tätä vastaan ja siitä tulee tuo huono olo.

Vierailija
25/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän siitä aina mainitaan kun keskustellaan naisten epärealistisilta kuulostavista vaatimuksista miehille;

naiset eläytyvät satuihin sangen voimakkaasti. Olipa kyseessä televisiosarja, elokuva tai brändätty laulaja. 

Naisten aivoista osa jää jotenkin ikuisesti lapsekkaaksi. Tässä on selkeä ero kun verrataan miehiin; miehet eivät koe joukkohysteriaa mistään muusikosta tai vastaavasta edes nuorina. Miehen näkevät realismin, naiset tarinan. 

Olen nähnyt miesten joukkohysteriaa ja tunteellisuutta mm. jalkapallo ja jäkisotteluissa. Joskus tämä hysteria äityy joukkotappeluksi. Jos se on sinusta osoitus aivojen kypsyydestä ja realismista niin ole hyvä vaan.

Vierailija
26/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivovamma.

Vierailija
27/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Eilen kun sitä Cheekkiä rupesi tulemaan telkusta (ja ne videot!), yritin miettiä, millainen aikuinen tykkää hänen tuotannostaan. En keksinyt mitään selitystä.

Vierailija
28/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä sama juttu, mutta...

Mä itkin, kun näin tyttäreni ilon ja onnellisuuden Robinin keikalla. Miten siistiä, kun toinen fanittaa niin täysillä ja mä pystyn antamaan (ostamaan liput) lapselle tuon kokemuksen.

Olen kyllä muutenkin itkijämuori. Paras itkusarja on RuPaul`s Drag race. Siinä on tunteita laidasta laitaan.

Vierailija
29/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin konsertissa vollottava brunette 54w nainen musta nahkatakki ja vaaleat farkut en tiedä näitkö minut mutta itse itkin sillä turmassa edesmennyt tyttäreni fanitti niin kovin cheekiä ja kuunteli häntä kotona usein ja sattumalta kuoleman vuosipäivä oli juuri konsertin tienoilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi