Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Savustettu lohi kaupassa, 34€/kilogramma

Vierailija
02.12.2023 |

Aion sitä kyllä ostaa jouluksi muulle perheelle. Itselläni on kala-allergia. Melko hintavaa vaan.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkee ppaskaa säkin ostat, etsi kunnon oikeaa kotimaista kalaa eikä mitään sairasta loh...

ahhaaa nythän mä hokasin....jooo, ovelaa....

Vierailija
2/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mikä tahansa lohi näkyy jotakuinkin ton olevan. Suikaleet, fileet... no ainaki 25e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä kalassa oikein maksaa. Kuitenkin halvimman puoleista "lihakarjaa" kasvattaa, kunhan jossain altaassa pitää ja välillä roiskii jotain kalaruokaa. Köyhissä maissakin yleensä köyhät kalastaa ja elää kalalla. Täällä se sitten on joku ihme luxusruoka.

Vierailija
4/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonainen lohi 7.99e kg

Savustus pönttö 40 e

Seuraavat tulee halvaksi, pitää vain nähdä vaivaa

Vierailija
5/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä kalassa oikein maksaa. Kuitenkin halvimman puoleista "lihakarjaa" kasvattaa, kunhan jossain altaassa pitää ja välillä roiskii jotain kalaruokaa. Köyhissä maissakin yleensä köyhät kalastaa ja elää kalalla. Täällä se sitten on joku ihme luxusruoka.

Siitäpä sitten kasvattelemaan 👍👍

Vierailija
6/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman hävetti, kun oli kesällä saksalaisia vieraita. Olivat lukeneet kuinka Suomessa on valtavasti järviä ja millainen suomalainen keittiö on eli täällä syödään lähiruokaa ja kalaa. Halusivat kovasti syödä kalaa. Sitten kerroin, että enimmäkseen Suomessa syödään norjalaista lohta, niin kuin Saksassakin, paitsi, että se on täällä kalliimpaa kaupassa kuin Saksassa.

Vierailija
7/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokonainen lohi 7.99e kg

Savustus pönttö 40 e

Mä savustan lohen aina itse.

Vierailija
8/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin K-Supermarkeista tänään lämmisavustettua kotimaista kirjolohta 9,90€/kg.

Vierailija
9/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman hävetti, kun oli kesällä saksalaisia vieraita. Olivat lukeneet kuinka Suomessa on valtavasti järviä ja millainen suomalainen keittiö on eli täällä syödään lähiruokaa ja kalaa. Halusivat kovasti syödä kalaa. Sitten kerroin, että enimmäkseen Suomessa syödään norjalaista lohta, niin kuin Saksassakin, paitsi, että se on täällä kalliimpaa kaupassa kuin Saksassa.

Okei sietääkin hävetä kun et mennyt niiden kanssa ongelle vaan hait kaupasta ulkomaista kalaa.

Vierailija
10/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta savustuspönttö. Kaveri tarjosi itse savustettua lohta, ja oli kyllä hyvää. 

Vierailija
11/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokonainen lohi 7.99e kg

Savustus pönttö 40 e

Meillä myös. Lohi maksoi 8e kilo, huomenna herkutellaan ja jouluna taas!

Vierailija
12/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpompaa se silti olisi kaloja kasvattaa kerrostalokämpässä kuin sikoja ja nautoja, arvon kettuilija.

Vierailija
13/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä parhaillaan 16,95 kg

Vierailija
14/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokonainen lohi 7.99e kg

Savustus pönttö 40 e

Siitä vaan, me ostetaan valmiina.

Vierailija
15/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoin se savun maku on yhtä hyvä kuin ammattimaisesti savustetussa. 

Vierailija
16/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Helsingin keskustassa kun kesäisin kävelee turistit kyselee missä ol hyvä kalaravintola. Öööö ei ole edes huonoja kalaravintoloita. 

Vierailija
17/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoin se savun maku on yhtä hyvä kuin ammattimaisesti savustetussa. 

Oli kyllä tosi hyvää, kun vielä kuumana tuli siihen lautaselle. En tuota parempaa edes odottaisi kaupasta. 

Vierailija
18/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpompaa se silti olisi kaloja kasvattaa kerrostalokämpässä kuin sikoja ja nautoja, arvon kettuilija.

Valintakysymys.

Vierailija
19/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-ruoastakaan en löydä täällä kokonaista lohta, on ainoa missä kalatiski. En kyllä ikinä käy, kun kallis kauppa. Fileetä jotain k-menua näkyi 20e/kg. Liekö siellä sitten sitä 8e kokonaista jos paikalle jaksaa vääntäytyä.

Paikkakunnan muut kaupat myyvät vain valmiiksipakattuja fileitä.

Vierailija
20/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokonainen lohi 7.99e kg

Savustus pönttö 40 e

Taas jotain köyhäilyä. Itse ostan aina kalakaupan tiskiltä lohta ym.