Fort Boyard Suomi - Alkaa tänään!
Kommentit (208)
Teittinen ei taida osata laskea allekkain...
Osa noista tehtävistä on aika kaameita, en tiedä pystysinkö itse tekeen jotain sukellusjuttua tai benjihyppyä!
Eevi on kyllä nolannut itsensä jo ihan kokonaan. Miten voi aikuinen olla noin huono häviämään, ettei edes kameroiden edessä saa pidettyä tunteitaan kurissa?!
Eevillä ei mene putkeen.. ensin Eevi ei osannut yhteenlaskua, sit fyysinenkin tehtävä epäonnistui. Päälle kiukuttelu.
Toi tankotanssijanainenkin (oona?) vaikuttaa ärsyttävältä tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Toi tankotanssijanainenkin (oona?) vaikuttaa ärsyttävältä tyypiltä.
Tuossa Pertun tehtävässä minusta häneltä erittäin hyvää ja sopivan rauhallista neuvomista. Ei vain turhaa huutoa niin kuin joillakin.
Mä niin ootan et eevi kusee tänkin tehtävän ja uusi kiukunpuuska tulossa :DD
Täytyy sanoa etten tunnistanut näistä "julkkiksista" ketään paitsi Sami Uotilan (katsoin salkkareita noin vuosina '99-2002
Mä en voi katsoa kun mun ahtaan paikan kammo on niin paha. Harmi 😣
Tää on jotenkin hölmösti järjestelty et osa porukasta on välillä valmistautumassa kun muut suorittaa tehtävää. Onko jotenkin kireä aikataulu ollut?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa etten tunnistanut näistä "julkkiksista" ketään paitsi Sami Uotilan (katsoin salkkareita noin vuosina '99-2002
Luulisi, että Heidi Sohlberg olisi tuttu, jos on viime vuosina yhtään iltapäivälehtiä, lööppejä yms. nähnyt. Itsestäni ainakin tuntui, että hänen rintasyövän sairastamistaan tuli ovista ja ikkunoista yhteen väliin.
Sallitaankohan tuolla "dopingia"? Esim. beetasalpaajista olisi voinut olla apua äsken tuohon käsien tärinään ja rauhoittavista noihin fobiatehtäviin 😃
Vierailija kirjoitti:
Tää on jotenkin hölmösti järjestelty et osa porukasta on välillä valmistautumassa kun muut suorittaa tehtävää. Onko jotenkin kireä aikataulu ollut?
Eiköhän sillä lähinnä yritetä luoda sellaista odottavaa jännitystä. Missähän se Heidi nyt mahtaa olla ja mitä sieltä onkaan tulossa, kun pitää erikseen valmistautua jne.
Kukas tuo Heikki onkaan (en nähnyt alun esittelyä)? Muut tässä jaksossa olevat tunnistin.
Vierailija kirjoitti:
Kukas tuo Heikki onkaan (en nähnyt alun esittelyä)? Muut tässä jaksossa olevat tunnistin.
Sorsa, lumilautailija
Oona näyttää mallia miten ollaan hyvä häviäjä!
V... mikä pelle toi mini-fitness.