Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niinistö kertoi Ylellä, miten uteliaat ”vaanivat” vauvaa

Vierailija
25.08.2018 |

"Tästä syystä Aaron kuva julkaistiin - Niinistö kertoi Ylellä, miten uteliaat ”vaanivat” vauvaa: ”Sain varjella, ettei lastenvaunuihin työnnetty kameraa” "

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201808252201160436_vd.shtml

Onko se Vauva-palstan Aaro-hullu ollut vaanimassa? 😱 E yllättyisi, vaikuttaa aika pakkomielteiseltä ja sekopäältä...

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Jos on julkisuuden henkilö ja itsensä presidentiksi tyrkyttänyt, niin joutuu kestämään yhtä jos toistakin. Minua ei tuo vauva kiinnosta, enkä ketään jaksaisi stalkata, mutta hieman ärsyttää tuollainen uhriutuminen. 

Vierailija
42/46 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Jos on julkisuuden henkilö ja itsensä presidentiksi tyrkyttänyt, niin joutuu kestämään yhtä jos toistakin. Minua ei tuo vauva kiinnosta, enkä ketään jaksaisi stalkata, mutta hieman ärsyttää tuollainen uhriutuminen. 

Niin, pressan virkatehtäviin kuuluu ehdottomasti vauvansa esittely uteliaille joutilaille ämmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat normaaliin tapaan esitelleet vauvan muutama viikko syntymästä vaikka 1 kuvalla niin kansa olisi pysynyt rauhallisena ja tyytyväisenä. Ei vaunuihin kurkkijoita. Mutta kun vauvaa varjeltiin kuin valtiosalaisuutta niin tottakai se kaikenlaista outoa oheistoimintaa ja nettikirjoittelua teettää. Vauvasta on tullut nyt näiden käänteiden vuoksi paljon suurempi juttu kuin olisi ollut tarpeenkaan. Mut ok näin. Kukin elää tavallaan.

Vierailija
44/46 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit mammulit yrittäneet päästä myymään sensaatiokuvaa Seiskaan.

Vierailija
45/46 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, pressan virkatehtäviin kuuluu ehdottomasti vauvansa esittely uteliaille joutilaille ämmille.

Harmi, että haluat vääristellä asioita.  

Vierailija
46/46 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että niillä Saulilla ja Jennillä ei ole mitään vauvaa. Monta kertaa olen nähnyt heidät yhdessä tai erikseen eikä kertaakaan ole ollut mitään rattaita mukana. Niissä kuvissakin on oikeasti lainattuna joku tuttavien vauva muka Aarona, vaikka Aaro Veli Väinämö Niinistöä ei ole olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi