Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Googlaatko vanhoja kavereita?

Vierailija
25.08.2018 |

Itse tunnustan tätä tekeväni. Tykkään googlailla ja stalkata facessa teiniaikojen vanhoja tyttökavereitani. On jännä huomata, että monet ovat hyvissä työpaikoissa ja perheellisiä. Tuntuu niin huvittavalta kun muistelen meidän nuoruuden kännisekoiluja, huumehoureita ja pikkurikoksia mitä puuhailtiin. Nykyään ovat sellaisia keski-ikäisiä uraihmisiä ja perheenäitejä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nimellä ei löydy mitään, en ole ollut koskaan somessa.

Ei itse tarvitse olla someaktiivi. Minutkin löytää nimellä työpaikkani sivuilta.

Vierailija
22/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat sen verran perustallaajia, ettei googlella mitään löydy. Somessa en koskaan ole ollut.

Olet ainakin nyt.

Oman tulkintani mukaan tämä ei kuuluu someen, koska tänne ei tarvitse luoda erillistä tiliä.

Kyllä keksustelupalstat ovat sosiaalista mediaa. Tässähän sitä nyt sosiaalisia ollaan keskenämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisiä hyvännäköisiä luokkakavereita toisinaan. En löydä heistä yhtäkään. Taitavat olla jo liian vanhoja nettihaettavaksi.

N 53

Vierailija
24/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo edes tiennyht että kavereita voi googlata.

Mitä sieltä muka sitten löytyy kun googlaa, joku facetili jos eivät ole kuuluisia rikoksia tehneet tai ole julkkiksia.

Löytyyhän sieltä vaikka ammatti, jos on vähänkään jotain asemaa. Löytyy yritystoiminta, hallitusten jäsenyydet ja tietty facebook-sivut, jos sellaiset on, Lindkekin ja vaikka mitä. 

Taitaa olla joku vähän tyhmä kyseessä nyt?

Vaikeaa tietysti, jos nimi on kovin yleinen .. joku MInna Korhonen. Naisilla tietysti nimikin on usein vaihtunut. 

Vierailija
25/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja  olen pitänyt huolta siitä ettei minusta löydy yhtään  mitään kaltaisiesi kyylien iloksi.

Vierailija
26/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlasin mielelläni mutta kun olen kadottanut yhteyden nuoruuden likkakavereihin niin en tiedä heidän nykyisiä sukunimiään. Vanhoja miespuolisia kavereita en halua googlata ettei mieheni saa väärää käsitystä. Olisi kyllä kiva nähdä miltä ne nuoruuden kaverit nyt vuosikymmeniä myöhemmin näyttävät. En ole edes kiinnostunut heidän elämästään vaan haluaisin nähdä kuvia.

Siis olet kiinnostunut koska haluat nähdä kuvia.

Vierailija
27/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo edes tiennyht että kavereita voi googlata.

Mitä sieltä muka sitten löytyy kun googlaa, joku facetili jos eivät ole kuuluisia rikoksia tehneet tai ole julkkiksia.

Mitä tahansa voi googlata. Sen kuin kirjoittaa vain hakukenttään ja hakee. Kokeile vaikka alkuun omalla nimellä. Kaikki hakutulokset eivät toki liity juuri ko. henkilöön, koska voi olla muitakin samannimisiä.

Vierailija
28/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun parhaalla kouluaikaisella kaverilla on sama nimi kuin eräällä tunnetulla suomalaisella, joten hänen nimeään on melko turha googletella. Muutenkaan ei kyllä kiinnosta stalkkailla ketään.

Se voisin olla vaikka minä. Minusta ei löydy googlaamalla mitään, ainoastaan eräästä saman nimisestä julkisuuden henkilöstä. 

Vierailija
29/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlasin mielelläni mutta kun olen kadottanut yhteyden nuoruuden likkakavereihin niin en tiedä heidän nykyisiä sukunimiään. Vanhoja miespuolisia kavereita en halua googlata ettei mieheni saa väärää käsitystä. Olisi kyllä kiva nähdä miltä ne nuoruuden kaverit nyt vuosikymmeniä myöhemmin näyttävät. En ole edes kiinnostunut heidän elämästään vaan haluaisin nähdä kuvia.

Seuraako miehesi mitä teet selaimella? Lukeeko hän googlehistoriasi?

Käytämme samoja laitteita. Jos aina tyhjentäisin selaushistoriani niin kyllähän se epäilyttävältä näyttää. Jos en poista ja siellä näkyy useampi hänelle vieras miehen nimi niin onhan sekin omituista.

Voihan sitä selaushistoriaa tyhjentää vain muutaman minuutin verran tai vaikka ihan  yksittäisen yhden hakurivin. Jos nyt siis siitä kiikastaa. Sitä minuutin eroa siellä ja täällä ei kukaan huomaa, noin vinkiksi.