Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Googlaatko vanhoja kavereita?

Vierailija
25.08.2018 |

Itse tunnustan tätä tekeväni. Tykkään googlailla ja stalkata facessa teiniaikojen vanhoja tyttökavereitani. On jännä huomata, että monet ovat hyvissä työpaikoissa ja perheellisiä. Tuntuu niin huvittavalta kun muistelen meidän nuoruuden kännisekoiluja, huumehoureita ja pikkurikoksia mitä puuhailtiin. Nykyään ovat sellaisia keski-ikäisiä uraihmisiä ja perheenäitejä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja vihamiehiä myös. En kyllä kauhean usein.

Vierailija
2/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole käynyt mielessä. Googlella tuskin juuri mitään löytyisikään. Oikeastiko sinua yllättää, että ihmiset muuttuvat kun kasvavat aikuisiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keskityn omaan elämään. En muiden stalkkaamiseen.

Vierailija
4/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enkä viitsi.

Vierailija
5/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nimellä ei löydy mitään, en ole ollut koskaan somessa.

Vierailija
6/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin mielelläni mutta kun olen kadottanut yhteyden nuoruuden likkakavereihin niin en tiedä heidän nykyisiä sukunimiään. Vanhoja miespuolisia kavereita en halua googlata ettei mieheni saa väärää käsitystä. Olisi kyllä kiva nähdä miltä ne nuoruuden kaverit nyt vuosikymmeniä myöhemmin näyttävät. En ole edes kiinnostunut heidän elämästään vaan haluaisin nähdä kuvia.

Vierailija
7/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin yläasteella oli mielekästä olla kapinallinen on keski-ikäisenä kivaa olla yhteiskunnan tukipilari. Ne ovat rooleja jotka on helppo omaksua. Arvostus molempia kohtaan puhdas nolla. Ette te oikeasti ole muuttuneet.

Vierailija
8/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parhaalla kouluaikaisella kaverilla on sama nimi kuin eräällä tunnetulla suomalaisella, joten hänen nimeään on melko turha googletella. Muutenkaan ei kyllä kiinnosta stalkkailla ketään.

Vierailija
9/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat sen verran perustallaajia, ettei googlella mitään löydy. Somessa en koskaan ole ollut.

Vierailija
10/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun kerran olen tehnyt niin. Oen myös jonkun kerran googlannut oman nimeni, huomatkseni, että minulla on jokunen etu ja sukunimi kaima. On jännää ajatella, kuinka moni mahtaa sekoittaa minut jonkun kaimaani. Toisaalta en ole ollut halukas olemaan mukana sosiaalisessa mediassa, kuten facebookissa, instagramissa tai linkdeinissä ja mitä näitä nyt sitten onkaan, koska minusta on jotenkin vapauttavaa kun en tiedä muista ihmisitä, ,mitä kaikkea he tekevät ja puuhavat. Tai mitä milloinkin he haluavat ja tahtovat jakaa sosiaalisen median välityksellä, kaikkien muiden tai valikoidun joukon katsottavaksi ja ihmeteltäväksi.  

Vierailija
11/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlasin mielelläni mutta kun olen kadottanut yhteyden nuoruuden likkakavereihin niin en tiedä heidän nykyisiä sukunimiään. Vanhoja miespuolisia kavereita en halua googlata ettei mieheni saa väärää käsitystä. Olisi kyllä kiva nähdä miltä ne nuoruuden kaverit nyt vuosikymmeniä myöhemmin näyttävät. En ole edes kiinnostunut heidän elämästään vaan haluaisin nähdä kuvia.

Eikö löydy sieltä jostain koulukavereista?

Vierailija
12/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraako miehesi mitä teet selaimella? Lukeeko hän googlehistoriasi?

Vierailija
13/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö löydy sieltä jostain koulukavereista?

Jos tarkoitat Koulukaverit.comia, se oli muodissa joskus 2000-luvun alussa. Nykyisin sinne tuskin kovinkaan moni tietojaan päivittää.

Vierailija
14/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomat ym hoitaa tiedottamisen eräästä vanhasta kaveristani sen verran tehokkaasti, ettei googlailulle ole tarvetta. Muitakaan en ole jaksanut lähteä etsiskelemään.

Vierailija
15/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo edes tiennyht että kavereita voi googlata.

Mitä sieltä muka sitten löytyy kun googlaa, joku facetili jos eivät ole kuuluisia rikoksia tehneet tai ole julkkiksia.

Vierailija
16/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat sen verran perustallaajia, ettei googlella mitään löydy. Somessa en koskaan ole ollut.

Olet ainakin nyt.

Vierailija
17/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ainakin nyt.

Oman tulkintani mukaan tämä ei kuuluu someen, koska tänne ei tarvitse luoda erillistä tiliä.

Vierailija
18/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytämme samoja laitteita. Jos aina tyhjentäisin selaushistoriani niin kyllähän se epäilyttävältä näyttää. Jos en poista ja siellä näkyy useampi hänelle vieras miehen nimi niin onhan sekin omituista.

Vierailija
19/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytämme samoja laitteita. Jos aina tyhjentäisin selaushistoriani niin kyllähän se epäilyttävältä näyttää. Jos en poista ja siellä näkyy useampi hänelle vieras miehen nimi niin onhan sekin omituista.

Meillä tuo kuittaantuisi sillä, että sanoisin suoraan huvikseni googlailleeni entisiä koulukavereita. Jos mies vetään googlehakujen perusteella jotain suurempia johtopäätöksiä, hänellä ei kyllä ole kaikki kunnossa. Ihmisethän nyt useinkin googlailevat mitä sattuu ilman suurempia taka-ajatuksia.

Vierailija
20/29 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten epävakaa pitää suhteen olla, jos googlehaut herättävät epäilyksiä? Itse en edes tiedä, mistä pääsisin näkemään hakuhistorian (ja vaikka tietäisin, ei voisi vähempää kiinnostaa sitä tutkia)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi