Asia Argento -case
Asia väittää ettei tiennyt Bennettin olevan alaikäinen vaikka näytteli tämän kanssa samassa elokuvassa Bennettin ollessa lapsi.
https://www.episodi.fi/uutiset/asia-argenton-someviestit-julkistettiin-…
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeää tässä on tuo alaikäisyys ja hiljaiseksi maksaminen. MUTTA, huvittaa kun miehet nyt ulvoo kuorossa kuinka naisetkin ahdistelee ja se on kauheaa. Silloin kun me too-jutut alkoi, iso osa miehistä sanoi että olisivat nuorena poikana olleet vaan tyytyväisiä jos joku kuuma puuma olisi heitä "ahdistellut".
Haista sinä lehmä v*ttu!
Haista itse, tekopyhä *aska!
Kaksinaismoralismia sanon minä. Miksi vähätellään sen pojan kertomuksia?
Vierailija kirjoitti:
Samalla perusteella kuin vähätellään jatkuvasti naisten ja tyttöjen kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
No mm. noiden tekstareiden perusteella.
Ja nyt Asia vierittää osan syystä Bourdainin niskaan että Bourdain halusi maksaa pojan hiljaiseksi.
Ehkä maksoi ehkä ei. Ehkä sanoi että kannattaa maksaa ehkä ei. Kuolleen on vähän vaikea enää puolustautua. Valehteliko Asia myös Bourdainille?
Toivottavasti tätä keskustelua ei taas poisteta! Tärkeä aihe että naisetkin ahdistelee ja hyväksikäyttää ja valehtelee kaupan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Rose oli aikuinen nainen, kun Harvey oletetusti käytti häntä hyväkseen. Rose otti sekkejä Harveylta vuosikausia uhattuaan tuoda oletetun hyväksikäytön julkisuuteen. Jis Rose todella oli hyväksikäytetty, niin hän piti rahaa tärkeämpänä, kuin sitä, että olisi pysäyttänyt hyväksikäyttäjän.
Rose teki kaiken tämän ja silti naiset juhlivat häntä feministi idolina.Bennett oli oletetun hyväksikäytön aikana 17-vuotias. Silti nämä naiset, ketkä ilman kritiikin häivää ylistävät Rosea, koittavat nyt kääntää tilanteen niin, että Asia oli uhri ja Bennettin eahanpyyntö todistaa sen.
Minulta on mennyt täysin luotto siihen, että naiset suhtautuvat tasapuolisesti mies- ja naisuhreihin.
Ei todellakaan ihme, että naisviha yhteiskunnassa lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeää tässä on tuo alaikäisyys ja hiljaiseksi maksaminen. MUTTA, huvittaa kun miehet nyt ulvoo kuorossa kuinka naisetkin ahdistelee ja se on kauheaa. Silloin kun me too-jutut alkoi, iso osa miehistä sanoi että olisivat nuorena poikana olleet vaan tyytyväisiä jos joku kuuma puuma olisi heitä "ahdistellut".
Haista sinä lehmä v*ttu!
Miksi mulle haistattelet etkä niille miehille joiden mielestä poikien ahdistelun piti olla oikein ja hyvä juttu?
Täällä on paljon naisia, ketkä näyttävät olevan sitä mieltä, että jos jotkut miehet ovat laittaneet jotain rivoja viestejä asiasta vitsaillen se oikeuttaa kaikkien miesten ( ja poikien hyväksikäytön)
Kun oikeestihan ne haluaa sitä.
Aika kauhea asenne naiset. Tällaisesta asenteesrahan te syytätte aina miehiä.
Tolkun mies kirjoitti:
Kyllä huvittaa kun naiset yrittää kääntää kaiken pojan, uhrin syyksi sillä perusteella että silloin ja silloin ovat kuulleet sen ja sen miehen sanoneen että kyllä olis maistunut puuma, heheh.
Monet alaikäiset myös tahtovat viinaa ja huumeita eli niiden myyminen heille on sitten kanssa OK?
Eikä SEKÄÄN että on lähetellyt AA:lle nakukuviaan mitään muuta, ihan samaa mitä jotkut pedofiilit ovat väittäneet puolustuksekseen että lapsi/nuori on itse ollut halukas ensi kerran jälkeen. Varmaan moni onkin ollut mutta mikään ei muuta sitä että alaikäistä ei p***a. Piste.
Eli tämä Asia Argento on kuolannut pikkupojan kehitystä, oikein vahdannut milloin häpykarvoitus kasvaa ja hyökännyt kimppuun vielä kun poika on "tuore" eli alaikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rose oli aikuinen nainen, kun Harvey oletetusti käytti häntä hyväkseen. Rose otti sekkejä Harveylta vuosikausia uhattuaan tuoda oletetun hyväksikäytön julkisuuteen. Jis Rose todella oli hyväksikäytetty, niin hän piti rahaa tärkeämpänä, kuin sitä, että olisi pysäyttänyt hyväksikäyttäjän.
Rose teki kaiken tämän ja silti naiset juhlivat häntä feministi idolina.Bennett oli oletetun hyväksikäytön aikana 17-vuotias. Silti nämä naiset, ketkä ilman kritiikin häivää ylistävät Rosea, koittavat nyt kääntää tilanteen niin, että Asia oli uhri ja Bennettin eahanpyyntö todistaa sen.
Minulta on mennyt täysin luotto siihen, että naiset suhtautuvat tasapuolisesti mies- ja naisuhreihin.
Saanko minä vihata kaikkia miehiä rais--austen lisääntymisten vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla perusteella kuin vähätellään jatkuvasti naisten ja tyttöjen kokemuksia.
Meetoohan saarnas että BELIEVE WOMEN (huom. nimenomaan Women). Et voi enää väittää että 'En määkään kun et sääkään' vaan se on BELIEVE. Jos muuta väität olet tekopyhä kaksinaismoralisti, jonka sanoilla puoleen tai toiseen ole hyttysenp*skan vertaa arvoa tai väliä. 😄
Aikuinen nainen hengailee teinin kanssa pthyi
Vierailija kirjoitti:
Tolkun mies kirjoitti:
Kyllä huvittaa kun naiset yrittää kääntää kaiken pojan, uhrin syyksi sillä perusteella että silloin ja silloin ovat kuulleet sen ja sen miehen sanoneen että kyllä olis maistunut puuma, heheh.
Monet alaikäiset myös tahtovat viinaa ja huumeita eli niiden myyminen heille on sitten kanssa OK?
Eikä SEKÄÄN että on lähetellyt AA:lle nakukuviaan mitään muuta, ihan samaa mitä jotkut pedofiilit ovat väittäneet puolustuksekseen että lapsi/nuori on itse ollut halukas ensi kerran jälkeen. Varmaan moni onkin ollut mutta mikään ei muuta sitä että alaikäistä ei p***a. Piste.
Eli tämä Asia Argento on kuolannut pikkupojan kehitystä, oikein vahdannut milloin häpykarvoitus kasvaa ja hyökännyt kimppuun vielä kun poika on "tuore" eli alaikäinen.
Minusta tuollainen kuvien lähettely on ahdistelua. Olkoon kuinka alaikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko minä vihata kaikkia miehiä rais--austen lisääntymisten vuoksi?
Tuon yhden va-ja-kin logiikallahan naiset haluaa sitä, että joku tulee ja pumppaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on paljon naisia, ketkä näyttävät olevan sitä mieltä, että jos jotkut miehet ovat laittaneet jotain rivoja viestejä asiasta vitsaillen se oikeuttaa kaikkien miesten ( ja poikien hyväksikäytön)
Kun oikeestihan ne haluaa sitä.Aika kauhea asenne naiset. Tällaisesta asenteesrahan te syytätte aina miehiä.
Tuskinpa täällä on ainuttakaan sellaista naista, väännät vaan asian noin.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt Asia vierittää osan syystä Bourdainin niskaan että Bourdain halusi maksaa pojan hiljaiseksi.
Ehkä maksoi ehkä ei. Ehkä sanoi että kannattaa maksaa ehkä ei. Kuolleen on vähän vaikea enää puolustautua. Valehteliko Asia myös Bourdainille?
Toivottavasti tätä keskustelua ei taas poisteta! Tärkeä aihe että naisetkin ahdistelee ja hyväksikäyttää ja valehtelee kaupan päälle.
Itse veikkaan että Bourdain oli mukana Argenton saastaisessa juonessa. Tiesi hyväksikäytöstä mutta halusi vaientaa Bennetin lupaamalla rahaa. Ehkä myöhemmin tuli tunnontuskiin ja veti itsensä kiik-kuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan että Bourdain oli mukana Argenton saastaisessa juonessa. Tiesi hyväksikäytöstä mutta halusi vaientaa Bennetin lupaamalla rahaa. Ehkä myöhemmin tuli tunnontuskiin ja veti itsensä kiik-kuun.
Tuo on vain sinun typerä veikkauksesi, josta ei ole yhtään todistetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vain sinun typerä veikkauksesi, josta ei ole yhtään todistetta.
Kylläpä on todistettu että Bourdain maksoi Bennettille, eli tiesi teosta.
Joutuisipa Argento johonkin pahaan liikenneonnettomuuteen tai tapahtuisipa sille jotain muuta pahaa.
Haista sinä lehmä v*ttu!