Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruutuaika=nykyaika

Vierailija
24.08.2018 |

En ymmärrä tätä "Miten rajoitamme ruutuaikaa?" -keskustelua.

Miksi sitä pitää rajoittaa, koska se on tätänykyä, nykyaikaa???

Miksi pitää rajoittaa ihmisen tiedonjanoa, sitä, että oppii???

Tottakai olen sitä mieltä, että lasten ja nuorten nettikäyttäytymistä täytyy valvoa -kuka mitenkin- mutta hysteriaa en ymmärrä.

Terveisin, äiti 48, tytär 12

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

---

Vierailija
2/7 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut kerrottavan ettei kaikilla ole enää televisiota, joten ruutuajan rajoittaminen on melkolailla turhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mitä sivistävää katsoa tuntikaupalla kaiken maailman unelmien poikamieshamstereita, vauva tahtoo morsiuspuvun ja teinit paratiisisaarella panemassa. Sitä se tuntuu olevan. Uutiset tietenkin erikseen, mutta eiku hei - ei niitä voi katsoa kun voi traumatisoitua. 

Vierailija
4/7 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä mitä sivistävää katsoa tuntikaupalla kaiken maailman unelmien poikamieshamstereita, vauva tahtoo morsiuspuvun ja teinit paratiisisaarella panemassa. Sitä se tuntuu olevan. Uutiset tietenkin erikseen, mutta eiku hei - ei niitä voi katsoa kun voi traumatisoitua. 

Nyt itse asiassa kun tarkemmin mietin, niin todellakin katsoisin Unelmien poikamieshamsteria, jos mulla olisi tv.

t:3

Vierailija
5/7 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Science of Stupid on mainio esimerkki siitä, mihin ollaan menossa.

Kaatumiset näytetään moneen kertaan, mutta itse tieteellinen selitys kuitataan sekunneissa.

Oletan, että ohjelmaa katsovat hauskojen kotivideoiden ystävät.

Vierailija
6/7 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti tiedon valtatienä on historiaa.

Paljon netissä viihtyvä poikani (17 v.) kertoi minulle, että Hillary Clinton on pedofiili ja pitää lapsia vankina kellarissa. Yritin selittää hänelle, miten netissä liikkuu valheellista tietoa, mutta se ei auttanut.

Poika uskoi yhä väitteeseen ja oli hyvillään siitä, että hän tietää jotain sensaatiomaista, jolla yllättää kaverit.

Vierailija
7/7 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri uutista miten Norjassa yläkoululaiset eivät olleet osanneet navigoida nettisivulla tiedonhaussa. Kun sometetaan ja tubetetaan, perinteinen internet-sivustokin on jo vanhanaikainen. Ei siis ihme jos joillakin maailmankäsitys rajoittuu somen höpöuutisiin.