Jouluvalmistelut aloitettu!
Tänään tein lanttulaatikot valmiiksi pakkaseen! Lisäksi mulla on muutama lahja jo valmiiksi pakattuba ja piilossa. Tänä viikonloppuna teen vielä imelletyt perunalaatikot pakkaseen. Ensi viikonloppuna kerään sieniä ^_^
Kommentit (10)
Ehtiikö laatikot eltaantua pakastimessa, kun nyt jo teit?
Vierailija kirjoitti:
Ehtiikö laatikot eltaantua pakastimessa, kun nyt jo teit?
Tein niin laadukkaista lantuista.
Ap
Viime kuussa kävimme merkkaamassa joulukuusen valmiiksi. Kaadamme sitten aatonaattona.
Ap
Ihana ap. ❤️ Pidän niin sunlaisista jouluihmisistä ☺️
Taisit innostua tuosta joulujuomakeskustelusta.
Mies on nyt saanut sen serpentiininleikkuupöydän hiottua valmiiksi, oikein hohtelee sileyttään valmiina ottamaan vastaan joulupaperit vapun serpentiineiksi leikkausta varten. Ihan joulumieli on jo! :)
Possu kasvaa puutarhassa kivaa vauhtia, ruokitaan sitä brie- juustolla niin tulee sellainen vähän modernimpi makuvivahde kinkkuun. Meidän perheessä ei arastella rikkoa tabuja! :D
Lahjalista vähän huolestuttaa, yritin rakentaa makroja siihen perinteiseen excellistaan niin että värikoodaukset tulisivat automaattisesti kun näköjään pikkuserkuille syntyy vauva vielä ennen H-hetkeä, mutta jotenkin meni mönkään. Osaisiko kukaan auttaa?
Kiitos!
Minä pesin tänään joulupöytäliinat ja verhot :)
Hetikun loppuu nää +20 kesäkelit niin alan mäki valmistautuu jouluun!!
Nyt vasta? Olet myöhässä, jos aiot laittaa lahjaksi itse kerätyistä yrteistä valmistettuja sekoituksia niin juomiin kuin kylpyyn. Joulukoristeisiin käytettäviä jäkäliä, sammalia ja varpuja ehtii kerätä vielä hyvin.
Minulla on vielä jouluverho yhdessä ikkunassa ja joulukäpykranssi ovessa. :(