Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti mehumaijan

Vierailija
24.08.2018 |

Mulle!! Saako jo karpaloita mistään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss

Vierailija
2/5 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun se oli ihana lahja en jss! Niin onko jo karpaloa vai tuleeko vasta myöhemmin syksyllä? Lakkoja on jo kaupoissa mutta karpaloa en löytänyt mistään. Tahtoisin mehuksi ja sellaisenaan pakkaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä saako mistään, kun asta sitä on ollut kuluneella viikkolla pohjoisessa/ Lapissa ensimmäiset pakkasyöt kuluneella viikolla ja olen itse aina ajatellut, että karpaloiden aika on vasta syyskuulla. Hyviä mehustushetkiä! - PS: Olen kade, jos saat niin paljon lakkoja, että raskit niitä laittaa mehuksi.  

Vierailija
4/5 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikun se oli ihana lahja en jss! Niin onko jo karpaloa vai tuleeko vasta myöhemmin syksyllä? Lakkoja on jo kaupoissa mutta karpaloa en löytänyt mistään. Tahtoisin mehuksi ja sellaisenaan pakkaseen.

Jaa no älä sitten jätä. Itse olisin luultavasi heittänyt pönikän aika pitkälle ja ukon perään...

Eli väärinkäsitys oli minun...

Vierailija
5/5 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä saako mistään, kun asta sitä on ollut kuluneella viikkolla pohjoisessa/ Lapissa ensimmäiset pakkasyöt kuluneella viikolla ja olen itse aina ajatellut, että karpaloiden aika on vasta syyskuulla. Hyviä mehustushetkiä! - PS: Olen kade, jos saat niin paljon lakkoja, että raskit niitä laittaa mehuksi.  

Kiitos vastauksesta :) En mä lakkoja laita mehuksi kun ne me herkutellaan sellaisenaan. Mutta karpalomehua tekee mieli. Rakastan karpaloita mutta en yhtään muista missä vaiheessa niitä tuli myyntiin viime vuonna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä