Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ja mies vaatii täydellisyyttä

Vierailija
24.08.2018 |

En tiedä miksi ketjun poistettiin, mutta pelkään siis että anopin ja miehen takia minulle puhkeaa uudelleen syömishäiriö. Mies ei siis halua lapsia kanssani, ja vaatii minulta paljon. Anoppi on samantapainen. Mies mm. Arvostelee jotain tapojani ja haukkuu ulkonäköäni, vaikka se on hänen mukaan vitsiä. Olen sanonut usein etten tykkää tuommoisista vitseistä mutta mies jatkaa vaan ja sanoo että suutun tai pahoitan mielen turhasta.

Se mikä on pahinta on silti että olen joutunut luopumaan omasta tyylistäni ja arvoistani anopin ja miehen takia. Mm. Mies pakottaa joka vuosi ulkomaille vaikka en haluaisi tuhlata rahaa sellaiseen. Mies kohtelee minua huonosti mikä on jo vaikuttanut itsetuntoon, mies mm. Arvostelee jotain tapojani. Tiedän että kannattaa erota mutta miten oman itsetunnon ja luottamuksen saa sen jälkeen takaisin? Onko kohtalontovereita.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lomamatkajuttukaan ole provo.

Ap

Vierailija
62/68 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin juna meni jo? Valitettavasti tämä ei ole provo. :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on outo narsisti-hullu. katso esim. Narsistien uhrien tuki googlesta, ja tutki asiaa.  

Sulle tehtäviä;

1.Soita narsistien uhrien tuki-puhelimeen tai käy tapaamisessa. Miehelle voit sanoa, että sulla on sellainen koulutehtävä, jos se saa  vihiä mihin menet.

2. Toimi mieheltä salaa; Hanki opiskelijakämppä, ja huolehdi itse, salaa omien tärkeiden tavaroidesi muutto. Mies yrittää särkeä tärkeät tavarasi, jos saa vihiä pakenemisestasi. Älä pyydä mieheltä apua muuttoon. et edes tarvitse paljoa huonekaluja; opiskelijakämpän voi vuokrata kalustettuna. Laita sun osoite salaiseksi, taikka pyydä luotettavalta opiskelukaverilta, että saat käyttää hänen osoitettaan. Jos miehesi saa jostakin selville, että olet muuttanut, (no  viimeistään kun et tule enää kotiin) kerro hänelle, että sinä olet vuokralla opiskelun takia-tai "tämän kevään" tai mitä vain, siis väliaikaisesti asutte opiskelujen takia erillään jne.jne.

3. Sitten kun olet saanut siirrettyä itsesi opiskelupaikkakunnalle, eikä sinulla ole enää tärkeitä tavaroita omassa kämpässäsi, irtisano se asunto, missä miesystäväsi on.

4. Kerro luokkakavereillesi tästä tilanteesta, niin he auttavat ja suojelevat sinua.

5.Kun saat etäisyyttä, henkistä ja fyysistä siihen viiripäähän, sinä voit kohottaa pääsi, ja olla rohkea. Älä usko sen  miehen valheita enää.

Tämä, että sinulla on oma salaisuus, suunnitelma pelastaaksesi itsesi, jo tämä ajatus vahvistaa sinua. Sitten kun alat tehdä asioita pakenemisesi hyväksi, sinusta tulee vielä  rohkeampi.

Pidä koko juttu omana salaisuutenasi. Et ole miehelle velkaa, mitään!! Edes totuutta.  Jos alat selittää miksi haluat erota, hän saa sinut uudelleen satimeen.

Pakene sitä miestä.  Ja sänkyä ym. et tarvitse, anna sen miehen pitää ne jos haluaa. Vuokranantajalle kannattaa varmaan kertoa totuus, niin, että hän voi sitten poliisin? avulla häätää miehen jos on tarvis.

Ole luja, ole rohkea, äläkä pelkää!

Vierailija
64/68 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joskus läpsii kasvoihinkin (ei satu ja sanoo että se on vitsiä mutta minusta ei ole hauskaa). Mies ei myös anna minun tehdä koulutehtäviä niin paljon kun haluan. Olen ajatellut etten enää välitä miehestä, teen tehtäviä milloin haluan enkä herää jos mies yrittää herättää. Ja kun mies kysyy laitanko rahaa matkaa varten sanon kylmästi että en laita.

Ap

Siis tuo mies asuu sun kämpässä ja vaatii sulta rahaa, ja sinä mietit että miten voisit pärjätä taloudellisesti ilman miestä 😲

Vierailija
65/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies myös mököttää. Nyt mököttää taas. Mököttää pienistä asioista, esim. jos joku ei mene hänen toiveiden mukaan. Miehellä ei ole yhtään ystäviäkään, minulla taas on mutta mies usein kinuaa minua kotiin jos olen jossain. Nykyään en jaksa välittää siitä.

Ap

Vierailija
66/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt nyt etten laita enää rahaa matkaan enkä lähde. Tiedän kyllä jo etukäteen että siitä tulee 3. maailmansota :( 

Ap

Vierailija
67/68 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on outo narsisti-hullu. katso esim. Narsistien uhrien tuki googlesta, ja tutki asiaa.  

Sulle tehtäviä;

1.Soita narsistien uhrien tuki-puhelimeen tai käy tapaamisessa. Miehelle voit sanoa, että sulla on sellainen koulutehtävä, jos se saa  vihiä mihin menet.

2. Toimi mieheltä salaa; Hanki opiskelijakämppä, ja huolehdi itse, salaa omien tärkeiden tavaroidesi muutto. Mies yrittää särkeä tärkeät tavarasi, jos saa vihiä pakenemisestasi. Älä pyydä mieheltä apua muuttoon. et edes tarvitse paljoa huonekaluja; opiskelijakämpän voi vuokrata kalustettuna. Laita sun osoite salaiseksi, taikka pyydä luotettavalta opiskelukaverilta, että saat käyttää hänen osoitettaan. Jos miehesi saa jostakin selville, että olet muuttanut, (no  viimeistään kun et tule enää kotiin) kerro hänelle, että sinä olet vuokralla opiskelun takia-tai "tämän kevään" tai mitä vain, siis väliaikaisesti asutte opiskelujen takia erillään jne.jne.

3. Sitten kun olet saanut siirrettyä itsesi opiskelupaikkakunnalle, eikä sinulla ole enää tärkeitä tavaroita omassa kämpässäsi, irtisano se asunto, missä miesystäväsi on.

4. Kerro luokkakavereillesi tästä tilanteesta, niin he auttavat ja suojelevat sinua.

5.Kun saat etäisyyttä, henkistä ja fyysistä siihen viiripäähän, sinä voit kohottaa pääsi, ja olla rohkea. Älä usko sen  miehen valheita enää.

Tämä, että sinulla on oma salaisuus, suunnitelma pelastaaksesi itsesi, jo tämä ajatus vahvistaa sinua. Sitten kun alat tehdä asioita pakenemisesi hyväksi, sinusta tulee vielä  rohkeampi.

Pidä koko juttu omana salaisuutenasi. Et ole miehelle velkaa, mitään!! Edes totuutta.  Jos alat selittää miksi haluat erota, hän saa sinut uudelleen satimeen.

Pakene sitä miestä.  Ja sänkyä ym. et tarvitse, anna sen miehen pitää ne jos haluaa. Vuokranantajalle kannattaa varmaan kertoa totuus, niin, että hän voi sitten poliisin? avulla häätää miehen jos on tarvis.

Ole luja, ole rohkea, äläkä pelkää!

Tämä kuulostaa ihan hyvältä. Ainakin jos mies alkaa mököttää kun kieltäydtn matkasta.

Ap

Vierailija
68/68 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies mököttää kun sanoin että menen kirjastoon lukemaan tenttiin. Minusta se ei ole kohtuutonta koska pitäähän minun lukea jos on tentti tulossa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi