Anoppi ja mies vaatii täydellisyyttä
En tiedä miksi ketjun poistettiin, mutta pelkään siis että anopin ja miehen takia minulle puhkeaa uudelleen syömishäiriö. Mies ei siis halua lapsia kanssani, ja vaatii minulta paljon. Anoppi on samantapainen. Mies mm. Arvostelee jotain tapojani ja haukkuu ulkonäköäni, vaikka se on hänen mukaan vitsiä. Olen sanonut usein etten tykkää tuommoisista vitseistä mutta mies jatkaa vaan ja sanoo että suutun tai pahoitan mielen turhasta.
Se mikä on pahinta on silti että olen joutunut luopumaan omasta tyylistäni ja arvoistani anopin ja miehen takia. Mm. Mies pakottaa joka vuosi ulkomaille vaikka en haluaisi tuhlata rahaa sellaiseen. Mies kohtelee minua huonosti mikä on jo vaikuttanut itsetuntoon, mies mm. Arvostelee jotain tapojani. Tiedän että kannattaa erota mutta miten oman itsetunnon ja luottamuksen saa sen jälkeen takaisin? Onko kohtalontovereita.
Kommentit (68)
Tämä alkoi vähitellen. En huomannut sitä kun mies oli alussa niin ihana ja kaikilla tavoilla "täydellisen" oloinen :( olisi pitänyt tajuta että liian hyvää ollakseen totta.
Ap
Kukaan ei voi pakottaa sinua mihinkään. Ota vastuu omista teoistasi ja valinnoistasi. Tuntuu, että annat muiden määrätä, koska et osaa, etkä halua itse ottaa vastuuta elämästäsi.
Kyllä osaan ottaa vastuuta,mutta ero pelottaa silti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pitää katsoa soluasuntojen hintoja opiskelupaiklakunnalla.
Pelkään myös miehen reaktiota jos sanon että nyt on ero, mieluiten hoitaisin sen niin että muutan pois kun mies on muualla tai jotenkin ettei minun tarvitse kohdata miehen vihaa. Ja kun mies sanoi ettei minulle jäisi mitään muuta kuin asunto :(
Ap
Jos ei erosta voi puhua etukäteen niin:
1.hankit soluasunnon opiskelupaikkakunnalta.
2.katsot milloin mies on veks ja varaat muuttoauton
3.keräät omat kamppeesi, jätät viestin miehelle ja lähdet.
Ei se ole sen vaikeampaa.
Huono provo.
Jos olis oikea niin neuvo olis et sua kohdellaan kynnysmattona, vain jos itse asetut lattialle makaanaan.
Selvä juttu. Älä sitten eroa. Menettäisit sängynkin sekä osan PlayStationista.
Luulen että saan voimaa erota kun muutama asia on tehty (tällä hetkellä elämässä aika paljon haasteita muutenkin mm. Kouluun liittyen).
Ap
Miten sä nyt täällä pystyt Trollaamaan kun mies vaatii kaikki kirjoittamasi nähdä. Suksi suolle.
Mies pelaa nyt eikä huomaa kun kirjoitan. Tämä ei ole trolli. :(
Ap
No antaa olla. Menitte helppoon!.
Kiva saada mammat hermostumaan kun vähän trollaan haukkumaan miehiä!
Ap
Mikä on anopin koulutus, entä miehen? Sum pitää erota, koska tuossa suhteessa et koskaan tule olemaan arvostettu ja tasa-arvounen. Kumpi päättää mitä teette ja milloin?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Opiskelet siis porvoon terveydenhuolto-oppilaitoksessa?
Pidä nyt huoli siitä että et tule raskaaksi sille.
Anopin koulutus on ammattikoulutasoa, samoin miehen. Mies päättää yleensä :( minä en haluaisi mihinkään matkoille vaan perheen perustaminen ja asuntoon säästäminen on minun haaveita sitten joskus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Anopin koulutus on ammattikoulutasoa, samoin miehen. Mies päättää yleensä :( minä en haluaisi mihinkään matkoille vaan perheen perustaminen ja asuntoon säästäminen on minun haaveita sitten joskus.
Ap
Nyt otat vastuun omasta huonosta parinvalinnasta ja eroat. Muutat sinne porvooseen lähelle koulua ja etit osa-aikatyön. Kalusteet saat facen roskalavalta, ja voit keskittyä kouluun kunnolla. Uutta miestä etit sitten porvoon tekusta (nyk. AMK), ja otat sellasen, jonka kanssa pystyt tasaveroiseen kumppanuuteen. Iltojen ratoksi käyt porvoon kansalaisopiston kirjoittamisen kurssilla, valitset sen provolinjan.
Tämä ei ole provo. Mutta mietin jo suunnitelmia eroa varten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mähän sanoin jo ekassa (lomamatka) ketjussa ettei mene läpi. Kas kun olen ihan aitojakin kokemuksia sattunut lukemaan.Tuli liikaa tyhmyyttä jo siihen.
Miehen äiti on kyllä sivistymätön ihminen, on mm. Haukkunut kaikkia työttömiä "laiskoiksi paskoiksi" yms. Hän ei ymmärrä asioita syvällisesti vaan ajattelu on aika mustavalkoista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole provo. Mutta mietin jo suunnitelmia eroa varten.
Ap
Lopeta tämä tarina tähän. Juna meni jo.
JAHA, trollihan tämä olikin kuten jo edelliseen ketjuun kirjoitin.