Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä parisuhteessa seksi on niin tärkeää?

Vierailija
24.08.2018 |

Luulisi että enemmän painotettaisiin mukavaa yhdessäoloa, arjen tekemistä, läheisyyttäkin....mutta joka paikassa SEKSI SEKSI SEKSI, paljonko, montako kertaa viikossa jne. Miten se toiseen pissavehkeen hinkutus voi olla suhteen tärkeimpiä asioita???

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö...suhde ei ole suhde ilman seksiä? Miten niin, miksi on PANTAVA ollakseen suhteessa? Ällö miehinen ajatustapa

Ja seksi on parasta läheisyyttä??? Minä taas rakastan pussailua ylikaiken ja kainalossaoloa ILMAN seksiä. Seksiä vain harvoin, kiitos. En tykkää että aina ollaan alapäässä kiinni.

Klassinen pihtari: antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa. Olen ollut muutaman vuoden avoliitossa pihtarin kanssa ja never again. Ennemmin alan vaikka ilotytöksi. Tosin pihtaus johtui siitä etä mies alkoholisoitui ja oli vähän mt-ongelmainen. Onneksi ei tullut lapsia ja ei niin vähällä seksillä ole ihmekään. Jokaisella on omat mieltymyksensä mutta pääasia on että pariskunta on samoilla linjoilla. Muuten tulee ongelmia. Jos seksi ei toimi niin kohta suhteessa ei toimi mikään.

No mikset ole vain seksisuhteessa. Miksi juuri siellä omassa kodissa pitää harrastaa koko ajan seksiä? Miksi ei saa levätä, touhuta arjen juttuja, käydä rauhassa saunassa, nukkua rauhassa, ilman että aina joku hinkkaa jalkoväliä?

Oikeampi kysymys olisi, että miksi te (ainakin lähes) aseksuaaliset, seksikielteiset ihmiset ryhdytte "parisuhteisiin"? Oletuksena kun useimmilla silloin on, että tunnetaan myös seksuaalista vetoa toisiinsa ja halutaan harrastaa seksiä. Jääkää perheenjäsentenne kanssa asumaan tai muuttakaa ystävien kanssa kimppaan, jos ette parisuhteeseen kaipaa juurikaan näistä poikkeavaa yhdessäoloa.

Ei, vaan oikea kysymys on, että miksi seksuaaliset ryhtyvät parisuhteeseen, jos ainoa motiivi on seksi? Miksei panosuhde riitä? Miksi siihen suhteeseen on saatava sitten se perheosuuskin?

Vierailija
62/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin parisuhteessa ja juu olen samaa mieltä että seksi on todella tärkeää parisuhteessa silloin kun molemmat sitä haluavat samaan aikaan. Meillä ainakin mennyt vuosien varrella siihen että miehen täytyy saada tietyin välein säännöllisesti enkä itse kiihotu just silloin kun esim. talo sattuu olemaan tyhjä ja ollaan kaksin. Tarvitsen muutakin kuin aktin. Tietty joskus pikainenkin on ihanaa. Tässä esimerkki tältä päivältä; Olen maannut työpäivän jälkeen monta tuntia sängyssä potemassa pahaa olo ja kuvotusta- olen kipeä. Mies tuli äsken viereen, ei lohdutusta ei mitään kun makaan sairaana (harvoin) niin ensimmäinen kommentti Ai, ei tänään sit olekaan "sauna" päivä. Juu ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas yllättävän paljon seksiä elintärkeänä pitäviä tyyppejä tässä ketjussa.

Toisille seksi kai on tärkeämpää kuin toisille.

Mutta ihmettelen sitä, että miten seksiä top 3:ssa pitäville käy, kun  elämään tulee kriisejä: sairautta, työpaineita tai kaikki yöt huutava koliikkivauva, onnetomuuksia tai muita murheita. Jaksetaanko silloin olla parisuhteessa toisen tukena, vai onko parisuhde silloin ihan turhake, jos kerran seksi jää taka-alalle?

Vierailija
64/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä seksiä tarvi koko ajan olla jos saa kerran tai pari päivässä suikkarin.

Hitto, kun olis tajunnut sanoa samat sanat ex-miehelle, joka pihtasi minkä kerkesi. Ilme olis ollut varmaan näkemisen arvoinen.

Koska miehellähän on oikeus kieltäytyä seksistä parisuhteessa, esim työkiireiden takia tai jos nainen vaikka näyttää liian väsähtäneeltä. Nainen sen sijaan on aina velvollinen antamaan tai muuten on huijari.

Illan palstamies-logiikka, olkaa hyvä.

Vierailija
65/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas yllättävän paljon seksiä elintärkeänä pitäviä tyyppejä tässä ketjussa.

Mutta ihmettelen sitä, että miten seksiä top 3:ssa pitäville käy, kun  elämään tulee kriisejä: sairautta, työpaineita tai kaikki yöt huutava koliikkivauva, onnetomuuksia tai muita murheita. Jaksetaanko silloin olla parisuhteessa toisen tukena, vai onko parisuhde silloin ihan turhake, jos kerran seksi jää taka-alalle?

Joskus on tilanteita jolloin seksi jää taka-alalle. Sille ei voi mitään.

Vierailija
66/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa parisuhteen saadakseen seksiä. Nainen suostuu seksiin saadakseen parisuhteen.

Ai. Miksi naiset sitten lopettavat parisuhteen, jossa seksi on huonoa? Jos se kerran on pelkkä väline suhteeseen?

Viikon typerin palstamies-logiikka, olkaa hyvät.

Vierailija
67/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Ap:n kanssa sinänsä samoilla linjoilla. Aina vaan seksi seksi seksi ja kaikki pyörii vain sen ympärillä. Itse kaipaisin parisuhteelta enemmän henkistä yhteyttä ja emotionaalista puolta. Oikeaa kumppanuutta. Fyysinen puoli tulee sitten siinä sivussa. Pussailut ja läheisyys ja se seksikin. Sääli vaan, että nykyinen treffikulttuuri on juuri sitä, että hypätään sänkyyn ja "katotaan soitanko uudestaan"-pintaliitoa. Ihmiset ovat vähemmän kosketuksissa omiin tunteisiinsa, kun ne hukutetaan ruutujen tuijotukseen.

Siksipä olenkin sinkku syntymästä asti ja ei hirveästi ole intressejä muuttaa asiaa mihinkään suuntaan. Haluan, että parisuhteella on jokin syvempikin merkitys.

N21

Minä kerron salaisuuden. Olen 43-v nainen.

Älä_anna! _Pihtaa!!!

Karsiutuu pillun perässä vonkaajat. Karsiutuu tunnekylmä aines.

Parisuhteeseen ryhdy vain miehen kanssa, joka jaksaa pihtaamisesi. Kun karsinta on käyty, voit sekstailla vaikka päivittäin, nauttien siitä miesten parhaimmistosta. Nauti. Salaisuus on, että haluat sitä miestä joka on päässyt maaliin saakka. Karsinnan järjestät sinä.

Näin se menee luonnossakin. Samat lainalaisuudet.

Älä ylläty sitten, kun lopulta päätät lopettaa sen pihtaamisen. Voi olla, että myös seksuaalisesti aktiivisin "aines" on karsiutunut, eikä siitä päivittäisestä sekstailusta voi kuin haaveilla. Eiköhän kannata antaa mennä heti, kun molemmista siltä tuntuu.

Ettekö harrasta muuta kuin seksiä puolisoidenne kanssa, kun millään muilla ominaisuuksilla ei ole väliä? Sitten kun on hakattu ja haukuttu ja turvakodissa kysytään, että miksi olit tuollaisen kanssa, niin ihan oikeasti onko teistä se jotenkin hyvä vastaus lun vastataan "seksi sujui niin hyvin"?

Kyllä kannattaa karsia vaikka sitten se seksuaalisesti aktiivisin aines pois, jos muuten parisuhde on onnellinen ja itse on siinä onnellinen. Ei mököttämistä, ei painostusta, ei pettämistä, ei alapäähän tarraamisia, saa nukkua jos väsyttää. Onhan niitä vaikka mitä positiivisiä puolia, jos karsii nuo kaikkein seksuaalisesti aktiivisemmat jo heti kättelyssä. Vaikka sitten pihtaamalla.

Parhaimilla miehillä on pakosta oltava muutakin ajateltavaa kuin seksi. Eivät he muuten olisi parhaimmistoa, vaan pelkkien viettiensä ja halujensa perässä juoksevia pelimiehiä.

Vierailija
68/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa parisuhteen saadakseen seksiä. Nainen suostuu seksiin saadakseen parisuhteen.

Ai. Miksi naiset sitten lopettavat parisuhteen, jossa seksi on huonoa? Jos se kerran on pelkkä väline suhteeseen?

Siksi, koska ei haluta lopulta sitä huonoa seksi pakosta harrastaa. Siitä tahdotaan eroon ja ainoa tapa on erota. Parsuhde ei vaan lopulta ollutkaan se pakkoseksin arvoista.

Vierailija
69/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, että jos jonkun mielestä seksi on tärkeää parisuhteessa, niin se käännetään niin, että miksi mikään muu ei ole tärkeää, hohhoijaa. Seksuaalisuus on ihmisten ja eläinten keskeisimpiä viettejä ja iso enemmistö odottaa seksiä kumppaniltaan. Se ei kuitenkaan sulje pois sitä, etteikö muut asiat olisi suhteissa myös tärkeitä. Riittää että lukee tätä palstaa, niin huomaa, et suhteita päätetään sen takia että seksi on huonoa tai sitä ei ole, mutta myös siksi, että seksi on ainoa hyvä asia ko. suhteessa.

Vierailija
70/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö...suhde ei ole suhde ilman seksiä? Miten niin, miksi on PANTAVA ollakseen suhteessa? Ällö miehinen ajatustapa

Ja seksi on parasta läheisyyttä??? Minä taas rakastan pussailua ylikaiken ja kainalossaoloa ILMAN seksiä. Seksiä vain harvoin, kiitos. En tykkää että aina ollaan alapäässä kiinni.

Klassinen pihtari: antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa. Olen ollut muutaman vuoden avoliitossa pihtarin kanssa ja never again. Ennemmin alan vaikka ilotytöksi. Tosin pihtaus johtui siitä etä mies alkoholisoitui ja oli vähän mt-ongelmainen. Onneksi ei tullut lapsia ja ei niin vähällä seksillä ole ihmekään. Jokaisella on omat mieltymyksensä mutta pääasia on että pariskunta on samoilla linjoilla. Muuten tulee ongelmia. Jos seksi ei toimi niin kohta suhteessa ei toimi mikään.

No mikset ole vain seksisuhteessa. Miksi juuri siellä omassa kodissa pitää harrastaa koko ajan seksiä? Miksi ei saa levätä, touhuta arjen juttuja, käydä rauhassa saunassa, nukkua rauhassa, ilman että aina joku hinkkaa jalkoväliä?

Oikeampi kysymys olisi, että miksi te (ainakin lähes) aseksuaaliset, seksikielteiset ihmiset ryhdytte "parisuhteisiin"? Oletuksena kun useimmilla silloin on, että tunnetaan myös seksuaalista vetoa toisiinsa ja halutaan harrastaa seksiä. Jääkää perheenjäsentenne kanssa asumaan tai muuttakaa ystävien kanssa kimppaan, jos ette parisuhteeseen kaipaa juurikaan näistä poikkeavaa yhdessäoloa.

Ei, vaan oikea kysymys on, että miksi seksuaaliset ryhtyvät parisuhteeseen, jos ainoa motiivi on seksi? Miksei panosuhde riitä? Miksi siihen suhteeseen on saatava sitten se perheosuuskin?

Minusta teillä molemmilla on lapsellinen asenne tähän keskusteluun. Mistä sinä olet keksinyt, että seksuaalisille ihmisille vain seksi on tärkeää eikä millään muulla ole väliä? Useimmille ihmisille seksi lienee yksi tärkeä osa parisuhdetta, mutta harvalle varmasti ainut motivaatio koko suhteeseen. Keskimäärin ihmiset halunnevat sekä rakkautta että seksiä. Eivät nämä tavallisten ihmisten mielestä ole toisensa poissulkevia asioita vaan pikemminkin käsi kädessä kulkevia.

Ja mitä tuon edellisen kirjoittajan kommenttiin tulee, niin on kyllä aika ignoranttia edes kysyä miksi aseksuaalit haluavat parisuhteeseen. Kaikista niistä muista syistä kuin me kaikki muutkin, miinus seksi. Oikeampi kysymys lienee se, miksi aseksuaalit haluavat pariutua tavallisten ihmisten kanssa ja alkavat sen jälkeen valittamaan kun kumppani haluaa seksiä. Sehän tässä ongelma on, etteivät ihmiset vaivaudu etsimään itselle sopivaa puolisoa, vaan pariudutaan kenen kanssa sattuu ja sitten tullaan itkemään kun ei se toinen muuttunutkaan sellaiseksi kuin toivottiin.

Vierailija
71/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska ei haluta lopulta sitä huonoa seksi pakosta harrastaa. Siitä tahdotaan eroon ja ainoa tapa on erota. Parsuhde ei vaan lopulta ollutkaan se pakkoseksin arvoista.

”Pakkoseksi”. Vau. Olet upea ihminen.

Vierailija
72/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ja siksi onkin outoa, että seksi arvostetaan parisuhdeasiassa niin korkealle. Jos kerran seksi on niin tärkeää, niin sittenhän tuollaisessa kriisitilanteessa parisuhde on käytännössä poikki juuri silloin, kun sitä eniten tarvitsee. Tai ainakin kannattaa panikoida myös sitä, että tähänkö tää suhde loppuu, kun en nyt juuri jaksa/kykene/halua seksiä.

Siis onhan seksi ihana voimavara, jos se toimii ja kumpikin tykkää. Mutta mielestäni parisuhteessa kuitenkin vielä olennaisempaa on toisen tukeminen, toiseen luottaminen, yhteisen arjen jakaminen, jopa "kaveruus", jonka on tavallaan sovittu jatkuvan joka päivä, tästä eteenpäin. Se, että ollaan sitouduttu henkisesti toiseen ihmiseen ja siihen, että kasvetaan tässä elämässä yhdessä.

Vierailija
73/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua alkaa kyllä toisen naama tympiä äärettömästi jos en saa seksiä ja tuntuu jotenkin että se yhdessä pitävä liima alkaa rakoilla. Yhteiset lenkkeilyt ja sylikkäin istuskelu ilman muuta syytä kuin uhkaava hypotermia on kaltaiselleni erakkoluonteelle kauhistus. Pussailu on ihan kivaa ja monenlainen muu hempeily mutta parisuhde on erilaista rakkautta kuin kaveruus tai perhe, eikä sen osoittamiseen mikään kuiva mummopusu riitä. Ja olen nainen joten testosteronipölly tuskin on selitys.

Kai sinä nyt muillakin tavoin osaat sekä osoittaa, että nähdä rakkautta kun seksin kautta? Ei kaikki seksuaaliset teot todellakaan liity rakkauteen tai sen näyttämiseen. Ehkä pikemmin voisi ajatella, että suurempaa rakkautta olisi seksistä luopuminen toisen takia, kuin toisen siihen painostaminen.

Uhkaileminen erolla, painostaminen, vaatiminen jne. ei ole mitään rakkauden ilmentymiä tai no ehkä itserakkauden. Puhumatta nyt jostain kiukuttelusta muutaman seksittömän päivän jälkeen. Se on ihan huonoa käytöstä, ei mitään rakkautta tai sen osoittamista.

Totta kai osaan nähdä ja osoittaa rakkautta muilla tavoin kuin seksin kautta, mainitsinhan kaverit ja perheen joiden kanssa ei ole tapanani harrastaa seksiä. Nyt oli kuitenkin kyse parisuhteesta. En ymmärrä miten se eroaa esim kämppäkaveruudesta jos seksiä ei ole.

En tietääkseni ole missään kohtaa sanonut painostavani tai uhkaavani erolla muutaman seksittömän päivän jälkeen...mistähän tämä ajatus tuli? En todellakaan painostaisi toista mihinkään ja ymmärrän kyllä että kuivia kausia saattaa tulla kenelle tahansa. En kuitenkaan olisi yhteensopiva kumppanin kanssa joka ei seksiä kaipaa, joten sellainen suhde olisi molempien kannalta huono ratkaisu.

Kyllä minun parisuhteeni eroaa paljonkin jostain kämppissuhteesta vaikkei enää koskaan olisi seksiä. Mitä kerromme toisillemme. Miten vietämme lomat. Kuinka juhlimme juhlat. Kuinka jaamme rahat. Kuinka jaamme vastuun. Kuinka ostamme yhdessä asioita. Kuinka kasvatamme lapsenne. Miten pidämme huolta toisesta. Asiat joita teemme yhteiseksi hyväksi. Ei jossain kämppisjutussa tuollaista ole. Vai vietätkö esimerkiksi joulusi jonkun kämppiksen vanhempien luona?

Vierailija
74/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies jättää kumppaninsa vaikean sairauden vuoksi koska seksi jää vähemmälle. Elukkatouhua.

Vierailija
75/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Ap:n kanssa sinänsä samoilla linjoilla. Aina vaan seksi seksi seksi ja kaikki pyörii vain sen ympärillä. Itse kaipaisin parisuhteelta enemmän henkistä yhteyttä ja emotionaalista puolta. Oikeaa kumppanuutta. Fyysinen puoli tulee sitten siinä sivussa. Pussailut ja läheisyys ja se seksikin. Sääli vaan, että nykyinen treffikulttuuri on juuri sitä, että hypätään sänkyyn ja "katotaan soitanko uudestaan"-pintaliitoa. Ihmiset ovat vähemmän kosketuksissa omiin tunteisiinsa, kun ne hukutetaan ruutujen tuijotukseen.

Siksipä olenkin sinkku syntymästä asti ja ei hirveästi ole intressejä muuttaa asiaa mihinkään suuntaan. Haluan, että parisuhteella on jokin syvempikin merkitys.

N21

Minä kerron salaisuuden. Olen 43-v nainen.

Älä_anna! _Pihtaa!!!

Karsiutuu pillun perässä vonkaajat. Karsiutuu tunnekylmä aines.

Parisuhteeseen ryhdy vain miehen kanssa, joka jaksaa pihtaamisesi. Kun karsinta on käyty, voit sekstailla vaikka päivittäin, nauttien siitä miesten parhaimmistosta. Nauti. Salaisuus on, että haluat sitä miestä joka on päässyt maaliin saakka. Karsinnan järjestät sinä.

Näin se menee luonnossakin. Samat lainalaisuudet.

Älä ylläty sitten, kun lopulta päätät lopettaa sen pihtaamisen. Voi olla, että myös seksuaalisesti aktiivisin "aines" on karsiutunut, eikä siitä päivittäisestä sekstailusta voi kuin haaveilla. Eiköhän kannata antaa mennä heti, kun molemmista siltä tuntuu.

Ettekö harrasta muuta kuin seksiä puolisoidenne kanssa, kun millään muilla ominaisuuksilla ei ole väliä? Sitten kun on hakattu ja haukuttu ja turvakodissa kysytään, että miksi olit tuollaisen kanssa, niin ihan oikeasti onko teistä se jotenkin hyvä vastaus lun vastataan "seksi sujui niin hyvin"?

Kyllä kannattaa karsia vaikka sitten se seksuaalisesti aktiivisin aines pois, jos muuten parisuhde on onnellinen ja itse on siinä onnellinen. Ei mököttämistä, ei painostusta, ei pettämistä, ei alapäähän tarraamisia, saa nukkua jos väsyttää. Onhan niitä vaikka mitä positiivisiä puolia, jos karsii nuo kaikkein seksuaalisesti aktiivisemmat jo heti kättelyssä. Vaikka sitten pihtaamalla.

Parhaimilla miehillä on pakosta oltava muutakin ajateltavaa kuin seksi. Eivät he muuten olisi parhaimmistoa, vaan pelkkien viettiensä ja halujensa perässä juoksevia pelimiehiä.

Missä kohtaa tuo kirjoittaja sanoi, ettei millään ominaisuuksilla ole mitään väliä kuin seksillä? Miten vaikeaa se on teidän ymmärtää, että iso osa ihmisistä haluaa suhteeltaan monenlaisia asioita, seksi yhtenä tärkeänä muttei suinkaan ainoana?

Vierailija
76/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta platoninen ystävyys eroaa rakkaudesta muutenkin kuin seksuaalisen himon kautta. Minulle romanttinen ja eroottinen rakkaus ovat toisiinsa nivoutuneita mutta kuitenkin käsitteenä erillisiä asioita, ja vaikka en itse aseksuaali olekaan, niin kykenen hyvin ymmärtämään että joku toinen voi tuntea romanttisia tunteita ilman seksuaalista halua. Minulle täydellinen rakkaus koostuu näistä kaikista - ystävyydestä, seksuaalisesta rakkaudesta ja romanttisesta rakkaudesta. Joillakin muilla se ilmeisesti koostuu jostain muusta, eikä se ole minun asiani tai minulta pois.

Vierailija
77/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän seksistä, laukeamisesta, toisen himon ja nautinnon näkemisestä ja omasta nautinnostani. Siinä nyt muutama syy seksin harrastamiseen.

Tietty jos olisi ihanaa läheisyyttä, suudelmia, sivelyjä, silittelyä, halailua, sylittelyä ja hieromista niin voisin tyytyä siihenkin jos malttaisimme pidättäytyä seksistä. Ajatuksen tasolla tuntuu mahdottomalta.

Vierailija
78/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ja siksi onkin outoa, että seksi arvostetaan parisuhdeasiassa niin korkealle. Jos kerran seksi on niin tärkeää, niin sittenhän tuollaisessa kriisitilanteessa parisuhde on käytännössä poikki juuri silloin, kun sitä eniten tarvitsee. Tai ainakin kannattaa panikoida myös sitä, että tähänkö tää suhde loppuu, kun en nyt juuri jaksa/kykene/halua seksiä.

Siis onhan seksi ihana voimavara, jos se toimii ja kumpikin tykkää. Mutta mielestäni parisuhteessa kuitenkin vielä olennaisempaa on toisen tukeminen, toiseen luottaminen, yhteisen arjen jakaminen, jopa "kaveruus", jonka on tavallaan sovittu jatkuvan joka päivä, tästä eteenpäin. Se, että ollaan sitouduttu henkisesti toiseen ihmiseen ja siihen, että kasvetaan tässä elämässä yhdessä.

Ehkei sinun kannattaisi tunkea sanoja sellaisten ihmisten suuhun, joiden ajatuksia et ilmiselvästikään ymmärrä. Onko joku täällä sanonut pistävänsä suhteen poikki, jos seksi tilapäisesti esimerkiksi sairauden vuoksi vähenee tai loppuu? Ei ole. Ehkä sinun on sitten kohtalaisen turha tulla väittämään sellaista.

-eri

Vierailija
79/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen suhteeseen ryhtymiseen hyvin usein on MUITAKIN syitä, mutta MYÖS se seksi on useimmille tärkeä osa parisuhdetta. Pihdatkaa te frigidit keskenänne vaan.

Vierailija
80/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun on haluja niin sitä seksiä järjestää vaikka sen saaminen olisi olosuhteiden pakosta vaikeaa. Tiedän kun pahimmillaan oli vaikeaa. Ei ihan parasta mutta nopeaa ja kiihkeää. Siinä on semmoinenkin asia että edes hetken ajattelee muutakin kuin ikävää. Sitä en ymmärrä että seksi on jollekkin ikävä asia? Ei sitä ole mikään pakko jos se ahdistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän