Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä parisuhteessa seksi on niin tärkeää?

Vierailija
24.08.2018 |

Luulisi että enemmän painotettaisiin mukavaa yhdessäoloa, arjen tekemistä, läheisyyttäkin....mutta joka paikassa SEKSI SEKSI SEKSI, paljonko, montako kertaa viikossa jne. Miten se toiseen pissavehkeen hinkutus voi olla suhteen tärkeimpiä asioita???

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö...suhde ei ole suhde ilman seksiä? Miten niin, miksi on PANTAVA ollakseen suhteessa? Ällö miehinen ajatustapa

Ja seksi on parasta läheisyyttä??? Minä taas rakastan pussailua ylikaiken ja kainalossaoloa ILMAN seksiä. Seksiä vain harvoin, kiitos. En tykkää että aina ollaan alapäässä kiinni.

Klassinen pihtari: antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa. Olen ollut muutaman vuoden avoliitossa pihtarin kanssa ja never again. Ennemmin alan vaikka ilotytöksi. Tosin pihtaus johtui siitä etä mies alkoholisoitui ja oli vähän mt-ongelmainen. Onneksi ei tullut lapsia ja ei niin vähällä seksillä ole ihmekään. Jokaisella on omat mieltymyksensä mutta pääasia on että pariskunta on samoilla linjoilla. Muuten tulee ongelmia. Jos seksi ei toimi niin kohta suhteessa ei toimi mikään.

No mikset ole vain seksisuhteessa. Miksi juuri siellä omassa kodissa pitää harrastaa koko ajan seksiä? Miksi ei saa levätä, touhuta arjen juttuja, käydä rauhassa saunassa, nukkua rauhassa, ilman että aina joku hinkkaa jalkoväliä?

Koska puoliso ei tykkää jos ryhtyy toisen kanssa seksisuhteeseen.

Vierailija
22/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö...suhde ei ole suhde ilman seksiä? Miten niin, miksi on PANTAVA ollakseen suhteessa? Ällö miehinen ajatustapa

Ja seksi on parasta läheisyyttä??? Minä taas rakastan pussailua ylikaiken ja kainalossaoloa ILMAN seksiä. Seksiä vain harvoin, kiitos. En tykkää että aina ollaan alapäässä kiinni.

Klassinen pihtari: antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa. Olen ollut muutaman vuoden avoliitossa pihtarin kanssa ja never again. Ennemmin alan vaikka ilotytöksi. Tosin pihtaus johtui siitä etä mies alkoholisoitui ja oli vähän mt-ongelmainen. Onneksi ei tullut lapsia ja ei niin vähällä seksillä ole ihmekään. Jokaisella on omat mieltymyksensä mutta pääasia on että pariskunta on samoilla linjoilla. Muuten tulee ongelmia. Jos seksi ei toimi niin kohta suhteessa ei toimi mikään.

No mikset ole vain seksisuhteessa. Miksi juuri siellä omassa kodissa pitää harrastaa koko ajan seksiä? Miksi ei saa levätä, touhuta arjen juttuja, käydä rauhassa saunassa, nukkua rauhassa, ilman että aina joku hinkkaa jalkoväliä?

Olen eri, mutta tottakai saa, jos menet suhteeseen toisen aseksuaalin kanssa, tai sellaisen ihmisen kanssa jolle on ok pitää seksielämä ja parisuhde erillään. Jos taas menet parisuhteeseen seksuaalisuudeltaan tavallisen ihmisen kanssa, niin hän haluaa suhteeltaan myös seksiä, ja jos et sinä sitä aio antaa niin tulee ero. Ei sinulla ole oikeuttaa tai edes mahdollisuutta pakottaa toista jäämään epätyydyttävään suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin niin, miksi just PARISUHDE on panosuhde :D

Miksi se pariskunnan yhteinen tekeminen on sitä panemista, missään ei painoteta kuinka tärkeää on yhteinen juttelu, yhteiset kävelylenkit tai joku muu. Kun seksin määrä on aina se tärkein asia mitä painotetaan parisuhteessa. Voi jessus, MIES VOI NAIDA LÄHES KENEN KANSSA VAAN!!!

Kyllä tuota muutakin yhteyttä painotetaan. Et varmaan vain ole huomannut sitä, koska seksi(ttömyys) on muodostunut sinulle pakkomielteeksi... "onhan meillä hyvä suhde, vaikka en haluakaan puolisoani, onhan...?"

Vierailija
24/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdetta ei voi olla ilman seksiä. Seksi on osa elämää.

Vierailija
25/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi parisuhdetta verrataan aina kaverisuhteeseen? Miksei perhesuhteisiin? Miksei puolisoiden välille voisi sopia samanlainen suhde, kun vaikka olisi omiin aikuisiin kotona asuviin lapsiin? Rakkautta ilman seksiä?

Se kuvaamasi suhde omiin kotona asuviin aikuisiin lapsiin sopii hyvin vertaukseksi puolisoiden väliselle (seksittömälle) suhteelle. Se lapsi/puoliso muuttaa pois kotoa, kun löytää seksisuhteen jonkun toisen kanssa.

Vierailija
26/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy miksi miehet jaksaa naisia.

Vierailija
27/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä seksiä tarvi koko ajan olla jos saa kerran tai pari päivässä suikkarin.

Vierailija
28/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska vain pieni osa ihmisistä on vietittömiä tai aseksuaaleja eli seksi on mielestämme ihanaa ja nautittavaa.

Tämä.

En ole kovin romanttinen. Olen erittäin hellyyden kipeä.

Tarvitsen seksiä, kaipaan seksiä.

Pelkkä halittelu ja pusuttelu on ihanaa, mutta vielä ihanampaa on seksuaalinen halu. Kun mies haluaa minua, ja minä häntä. Minulle seksi on tärkein rakkauden osoitus parisuhteessa heti arvostuksen, kunnioituksen ja uskollisuuden jälkeen. Sitten tulee hellyys ja lempeys, toisen huomioon ottaminen kaikessa. Aseksuaalinen mies olisi pahin painajainen, rakkauden tappaja. Haluan miestä ja tarvitsen miestä. Seksi on parisuhteen yksi kivijalka.

Vierailija
29/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin niin, miksi just PARISUHDE on panosuhde :D

Miksi se pariskunnan yhteinen tekeminen on sitä panemista, missään ei painoteta kuinka tärkeää on yhteinen juttelu, yhteiset kävelylenkit tai joku muu. Kun seksin määrä on aina se tärkein asia mitä painotetaan parisuhteessa. Voi jessus, MIES VOI NAIDA LÄHES KENEN KANSSA VAAN!!!

Mies voi naida kenen kanssa vaan?! En ole moista miestä tavannut. Ei ole sukupuolikysymys kuka tykkää seksistä ja kuka ei. Henkilökysymys.

Vierailija
30/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo taas on seksistinen ajattelutapa. Kyllä maailma on pihtaavia miehiä ja halukkaita naisia pullollaan, ensimmäinen vaan on tabu josta puhutaan vain vähän ja jälkimmäisestä puhutaan lähinnä naisten haukkumisen yhteydessä. Mutta tosielämässä esiintyy kyllä molempia.

Juuri näin. Moni nainen haluaisi enemmän seksiä kuin saa...just tänäänkin täälläkin joku kertoi asiasta.

Vierailija
31/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mieheni kanssa koska rakastan häntä. Rakastumiseen kuuluu yleensä myös seksuaalinen himo. Pidän miestäni seksikkäänä ja haluttavana, hulluksi tulisin jos pitäisi joka päivä vain pussailla ilman seksiä. Seksi on tapa osoittaa rakkautta siinä missä läheisyys ja yhdessäolokin, eivätkä ne sulje toisiaan pois.

Vierailija
32/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa parisuhteen saadakseen seksiä. Nainen suostuu seksiin saadakseen parisuhteen.

Vierailija
33/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuulostaa kyllä joillekin näistä vaihtoehdoista :

1.  " parisuhde" on alkanut n.2 - 4 viikkoa sitten ja poikaystävä on liian innokas.

2.   Ruoka on aina parempaa kuin seksi.

3.  Miehesi ei osaa tyydyttää sinua vaan hyökkää päälle kuin yleinen syyttäjä ja on tyytyväinen kokonaisen       15 sekunnin jälkeen .

4.  Et itse ole vielä huomannut tai hyväksynyt sitä ettei vastakkainen sukupuoli kiinnosta sinua.

5.  Ette vaan sovi toisillenne. Jättäkää "SIAT" toisenne.

Mikä/mitkä kohdat osuivat kohdalleen ?

Vierailija
34/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Ap:n kanssa sinänsä samoilla linjoilla. Aina vaan seksi seksi seksi ja kaikki pyörii vain sen ympärillä. Itse kaipaisin parisuhteelta enemmän henkistä yhteyttä ja emotionaalista puolta. Oikeaa kumppanuutta. Fyysinen puoli tulee sitten siinä sivussa. Pussailut ja läheisyys ja se seksikin. Sääli vaan, että nykyinen treffikulttuuri on juuri sitä, että hypätään sänkyyn ja "katotaan soitanko uudestaan"-pintaliitoa. Ihmiset ovat vähemmän kosketuksissa omiin tunteisiinsa, kun ne hukutetaan ruutujen tuijotukseen.

Siksipä olenkin sinkku syntymästä asti ja ei hirveästi ole intressejä muuttaa asiaa mihinkään suuntaan. Haluan, että parisuhteella on jokin syvempikin merkitys.

N21

Vierailija
35/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Ap:n kanssa sinänsä samoilla linjoilla. Aina vaan seksi seksi seksi ja kaikki pyörii vain sen ympärillä. Itse kaipaisin parisuhteelta enemmän henkistä yhteyttä ja emotionaalista puolta. Oikeaa kumppanuutta. Fyysinen puoli tulee sitten siinä sivussa. Pussailut ja läheisyys ja se seksikin. Sääli vaan, että nykyinen treffikulttuuri on juuri sitä, että hypätään sänkyyn ja "katotaan soitanko uudestaan"-pintaliitoa. Ihmiset ovat vähemmän kosketuksissa omiin tunteisiinsa, kun ne hukutetaan ruutujen tuijotukseen.

Siksipä olenkin sinkku syntymästä asti ja ei hirveästi ole intressejä muuttaa asiaa mihinkään suuntaan. Haluan, että parisuhteella on jokin syvempikin merkitys.

N21

Minä kerron salaisuuden. Olen 43-v nainen.

Älä_anna! _Pihtaa!!!

Karsiutuu pillun perässä vonkaajat. Karsiutuu tunnekylmä aines.

Parisuhteeseen ryhdy vain miehen kanssa, joka jaksaa pihtaamisesi. Kun karsinta on käyty, voit sekstailla vaikka päivittäin, nauttien siitä miesten parhaimmistosta. Nauti. Salaisuus on, että haluat sitä miestä joka on päässyt maaliin saakka. Karsinnan järjestät sinä.

Näin se menee luonnossakin. Samat lainalaisuudet.

Vierailija
36/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21

Minä kerron salaisuuden. Olen 43-v nainen.

Älä_anna! _Pihtaa!!!

Karsiutuu pillun perässä vonkaajat. Karsiutuu tunnekylmä aines.

Parisuhteeseen ryhdy vain miehen kanssa, joka jaksaa pihtaamisesi. Kun karsinta on käyty, voit sekstailla vaikka päivittäin, nauttien siitä miesten parhaimmistosta. Nauti. Salaisuus on, että haluat sitä miestä joka on päässyt maaliin saakka. Karsinnan järjestät sinä.

Näin se menee luonnossakin. Samat lainalaisuudet.

Tällä tavalla karsitaan nimenomaan ne parhaat miehet. Odottamaan jäävät vain miehet, joilla on alhainen testosteroni eikä halut piinaa, ja ne joilla ei ole muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
37/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa kyllä toisen naama tympiä äärettömästi jos en saa seksiä ja tuntuu jotenkin että se yhdessä pitävä liima alkaa rakoilla. Yhteiset lenkkeilyt ja sylikkäin istuskelu ilman muuta syytä kuin uhkaava hypotermia on kaltaiselleni erakkoluonteelle kauhistus. Pussailu on ihan kivaa ja monenlainen muu hempeily mutta parisuhde on erilaista rakkautta kuin kaveruus tai perhe, eikä sen osoittamiseen mikään kuiva mummopusu riitä. Ja olen nainen joten testosteronipölly tuskin on selitys.

Vierailija
38/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi parisuhdetta verrataan aina kaverisuhteeseen? Miksei perhesuhteisiin? Miksei puolisoiden välille voisi sopia samanlainen suhde, kun vaikka olisi omiin aikuisiin kotona asuviin lapsiin? Rakkautta ilman seksiä?

Se kuvaamasi suhde omiin kotona asuviin aikuisiin lapsiin sopii hyvin vertaukseksi puolisoiden väliselle (seksittömälle) suhteelle. Se lapsi/puoliso muuttaa pois kotoa, kun löytää seksisuhteen jonkun toisen kanssa.

Ei se ole mitenkään sanottua. Moni peräkammarinpoika voi asua ihan hyvin loppuelämänsä vanhempiensa kanssa. Auttaa monella tapaa vanhempiaan ja oikeasti ehkä olla juuri sellainen mies, kun moni seksiä inhoava nainen haluaisi kotiinsa.

Ehkä moni nainen haluaisi juuri sellaisen perhesuhteen, mutta ei sukua olevaan mieheen. Perheparisuhteen? Kaikki hyvät puolet ilman pelkoa, että toinen on tunkemassa housuihin.

Vierailija
39/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa miehistä on noin ylipäätään parisuhteessa kätevän seksin ja läheisyyden vuoksi ok-naisen kanssa - sellaisen johon on omilla resursseilla ”tyytyminen”. He mieltävät tämän kombon ”rakkaudeksi”.

Vierailija
40/87 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Mä taas arvostan sitä et mieheni on niin halukas, et mä saan aina kun haluan. Lisäks mies on tosi ihana sängyssä, joten haluankin usein. Kyllähän seksi nostaa energiatasoja, on herkkävireistä vuorovaikutusta, yhteistyötä, antautumista toiselle ihan eri tavalla kuin mikään muu. Olen elänyt myös vähäseksisessä suhteessa, eikä siinä läheisyydestä kauheasti voinut puhua. Masentava semmoinen kaverisuhde, missä ei oo intohimoa, kiimaa, eroottista, sensuellia tasoa. Ja seksihän ei oo pelkkää panemista. Mit kyllä ne yhteiset kemiat on ihan eri taajuudella kun on yhteiset orgasmit. Aiheuttaa ihan hormonitasolla sitoutumista. Mun mielestä jotain on suhteessa tai omassa elämässä pahasti pielessä jos ei seksi maistu. On tietysti muutakin, ja stressaavia, kiireisiä aikoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi