Pusu-, sydänhymiöiden käyttäminen....?
Käytättekö sydän, pusu ym.tämän kaltaisia hymiöitä esim instassa jonkun postaamaan kuvaan kommenttina? Minua jotenkin ihmetyttää että jotkut käyttävät näitä muille, kuin esim omalle puolisolleen. Itse en pitäisi, jos mieheni ns kommentoisi jonkun instakuvaa esim pusuhymiöllä tai sellaisella missä silmien kohdalla on sydämet.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Onko teille sydämen värillä merkitystä? Onko punainen tarkoitettu puolisolle ja pinkki ystäville?
Ei. Käytän sekaisin kaikkia. Mutta en ikinä laita sydäntä sellaiselle, josta en aidosti pidä. Ystävänä tai muuten.
No just.. vanha ketju näkyy olevan, mutta luulisi, että oltaisi tultu tähän päivään. On ihan ok käyttää sydämiä. Eivät sisällä mitään viestejä.
No kyllä kieltämättä yllättäisi, jos esimies laittaisi pusuhymiön. En edes osaa kuvitella tilannetta. Kyllä minusta on varattu läheisille, vaikka nuori olenkin. En edes sydämiä lähetä kenelle tahansa.
Vaikka kuinka joku väittää vastaan, niin kyllä täytyy vähän ajatella, kenelle sydänhymiön voi lähettää. Kysymyshän on siitä, miten vastaanottaja tulkitsee hymiöt. Hyvälle ystävälle voi lähettää vaikka pölyimurin kuvan. :)
Katsoin tämän ketjun innoittamana, mitä eri sydämet tarkoittavat ja järkytyin. :D olen flirttaillut hyvin monelle (💕). Olen luullut kyseisen hymiön olevan ystävyyden ilmaus. Hups!
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tämän ketjun innoittamana, mitä eri sydämet tarkoittavat ja järkytyin. :D olen flirttaillut hyvin monelle (💕). Olen luullut kyseisen hymiön olevan ystävyyden ilmaus. Hups!
Älä nyt! Tuskin vastaanottaja on ajatellut mitään sellaista.
Minä taas muistan, kun kerran laitoin tutulle punaisen sydämen kiitosten kera. Hän lähetti keltaisen sydämen takaisin. Mitähän tuo tarkoitti? Ahdistiko häntä minun sydämeni?
Vierailija kirjoitti:
Minä taas muistan, kun kerran laitoin tutulle punaisen sydämen kiitosten kera. Hän lähetti keltaisen sydämen takaisin. Mitähän tuo tarkoitti? Ahdistiko häntä minun sydämeni?
Eikös keltainen merkitse välittämistä. Jos en nyt täysin väärin muista.
Kaikilla ei ole tapana lähettää yhtään mitään sydämiä. Toiset taas lähettävät koko ajan. Sekin on typerää. Minä lähetän vain ihmisille, jotka oikeasti merkitsevät itselleni jotain. En satunnaisille työkavereille. Kyllä jokainen tietää, kenelle. Romanttisia tunteita en välttämättä liitä sydämiin, myös ystävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä emoji 😘 ei kuulu mielestäni naisten ja miesten välille, jolleivat kyseiset henkilöt ole suhteessa keskenään.
Ei kuulu myöskään kahden miehen välille. Jolleivat sitten satu olemaan parisuhteessa keskenään.
Pojalleni laitan ylernsä viestin loppuun❤🐈🐈. Eli rakastan ja kissat myös. Parhaalle ystävälleni käytän myös sydäntä tai ai lav juu.
Minä käytän perheelle ja hyville ystäville. Mitkään satunnaiset tutut tai esimiehet eivät kuulu tähän porukkaan. Pusuhymiöitä en lähetä kenellekään, jotenkin lapsellista.
Minä en käytä kenellekään. Teinien touhua. Hymynaaman saatan joskus laittaa, mutta en muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös keltainen merkitse välittämistä. Jos en nyt täysin väärin muista.
Kukissa se merkitsee uskottomuutta. En suosittele viemään vaimolle keltaisia kukkia jos vaimo ei ole nimenomaan esimerkiksi auringonkukkien ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vaan ärsytti, jos ette ole edes ystäviä. Minua ärsyttää kun kaikenmaailman puolitutut laittelevat sydämiä. Häviää merkitys kokonaan.
Onko teille sydämen värillä merkitystä? Onko punainen tarkoitettu puolisolle ja pinkki ystäville?