Pusu-, sydänhymiöiden käyttäminen....?
Käytättekö sydän, pusu ym.tämän kaltaisia hymiöitä esim instassa jonkun postaamaan kuvaan kommenttina? Minua jotenkin ihmetyttää että jotkut käyttävät näitä muille, kuin esim omalle puolisolleen. Itse en pitäisi, jos mieheni ns kommentoisi jonkun instakuvaa esim pusuhymiöllä tai sellaisella missä silmien kohdalla on sydämet.
Kommentit (56)
Siis jos mies laittelisi naisille vai? Joo ei todellakaan tulisi kuuloonkaan! 😂
Vierailija kirjoitti:
Halaaminen ja pussaaminen on aika luonnollinen asia, eikä siinä ole mitään seksuaalista tai pahaa. Eikä enää osoiteta vain romattistarakkautta vaan on ihan luonnollista rakastaa esim. ystäviään ja myös ilmaista se.
Sua ei tosiaan vaivais jos kumppanin kans meet ulos ja vastakkainen sukupuoli tulee vetää huulisynkkaa kumppanis kanssa. Olisit siinä, että ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta esim pusuhymiö on minun ja miehen välinen juttu eli mies lähettää minulle joskus kesken työpäivän pusun. Tämä on tärkeä meidän välinen juttu ja mietinkin että jos joku lähettelee/kommentoi kaikkien kuvia pusuhymiöllä, ei se ole sitten mitenkään merkittävää....Eli pointtini on se, että asia voi olla merkittävä juuri siksi ettei sitä tapahdu kaikkien kanssa....
Ap.
Öh, ei. Sillä pusulla/sydämellä on eri merkitys ystävien ja puolison välillä.
Eihän halauskaan ole samanlainen (tunnu samalta) ystävän ja romanttisen rakkauden kohteen kesken
Tämä: 😘 tai tämä 😍 ei kyllä kuulu mun mielestä siihen jos varattu mies tai nainen laittaa joillekin vastakkaisen sukupuolen edustajille tommosia.. paitsi omalle kumppanille.
Saman sukupuolen ystävysten kesken tuo on toki täysin OK, jos nyt heteroista siis puhutaan :D
Jos mun mies laittelisi jotain pusuhymiöitä muille naisille niin loppuisi homma kyllä aika lyhyeen. Mullakaan ei tulisi mieleenkään laittaa muille Miehille tommosia. Ei todellakaan normaalia.
En laita edes sydämiä miespuolisille kavereille, harvoin kommentoin mitään. Ollaan aika samoilla linjoilla, ei mieskään laita naiskavereilleen. Nuori sukupolvi noin taitaa tehdä enemmän (esim. serkkutytön kuvien kommenteista ei tunne, kuka siellä on se poikaystävä...). Tuntuu, että jos tämäkin avaus oli "mies laittoi sydämiä naiskaverinsa kuvaan", vastaukset olisivat vähän erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halaaminen ja pussaaminen on aika luonnollinen asia, eikä siinä ole mitään seksuaalista tai pahaa. Eikä enää osoiteta vain romattistarakkautta vaan on ihan luonnollista rakastaa esim. ystäviään ja myös ilmaista se.
Sua ei tosiaan vaivais jos kumppanin kans meet ulos ja vastakkainen sukupuoli tulee vetää huulisynkkaa kumppanis kanssa. Olisit siinä, että ihan normaalia.
Mun kumppani saisi ihan luvan kanssa lähteä huulisynkkaamaan vaikka vastakkaisen sukupuolen kämpille. Ja jos huvittaisi voisin mennä vaikka itse mukaankin. :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä: 😘 tai tämä 😍 ei kyllä kuulu mun mielestä siihen jos varattu mies tai nainen laittaa joillekin vastakkaisen sukupuolen edustajille tommosia.. paitsi omalle kumppanille.
Saman sukupuolen ystävysten kesken tuo on toki täysin OK, jos nyt heteroista siis puhutaan :D
Jos mun mies laittelisi jotain pusuhymiöitä muille naisille niin loppuisi homma kyllä aika lyhyeen. Mullakaan ei tulisi mieleenkään laittaa muille Miehille tommosia. Ei todellakaan normaalia.
Niinpä 😍😍😍😍😍😍😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kumppani saisi ihan luvan kanssa lähteä huulisynkkaamaan vaikka vastakkaisen sukupuolen kämpille. Ja jos huvittaisi voisin mennä vaikka itse mukaankin. :D
Kukkahattutädit pitäkää hatuistanne kiinni. Niin se maailma muuttu. Samaa sukupuoltelta olevien avioliiton hyväksyminen oli vasta eka askel kohti suvaitsevaa kansainvälistä yhteiskuntaa tässä takapajulassa. Ei ole kuin ajan kysymys, että moniavioisuus suomessakin hyväksytään. Enää ei eletä raamatunmallin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Pusi pusi AP!
😍😘🍑🍆💦
Varo ettei ap pöksyt kastu vaahtopalloista ja saa syyttettä häirinnästä. Tai hän paikanna sinua ja laita vastuuteen tuosta kosinnasta.
Jotkut ei tajua niitä. Täti, jotka on 80-vuotias, saattaa lähettää pusuhymiöitä. Ei varmaan edes näe mitä kuvissa on.
Ajatella, että joidenkin näiden äidit polttivat rintsikoitaan vapaan seksin merkiksi ja nyt paheksutaan jotain hymiöitä.
Ihan arkipäiväisiä. Ystäväni lähettää joka viestissä +i love you eikä taatusti 'sillälailla' rakasta. Mut on kiintynyt, välittää, ystävänä rakastaa. Itsekin käytän, jos tykkään ideasta, ajatuksesta jne jne jne. 😍
Riippuu yksilöistä ja henkilön muusta tyylistä/luonteesta. Eihän Ranskassakaan poskipusu ole mikään rakkaudentunnustus. Miehet harvemmin edes käyttää söpöstelyhymiöitä.
Näin erästä vastakkaista sukupuolta olevaa ystävääni lenkillä, huomasin hänen surullisen ilmeen ja kysyin kuulumiset, sieltä tuli syy pahalle mielelle jolloin halasin ja lohdutin häntä ja jatkoimme matkaa, myöhemmin häneltä tuli "kiitos😘 rakas ystäväni 😍" viesti välittämisestä, minusta tämä oli ehkä ihanin viesti mitä olen saanut, koska siinä välittyi niin täydellisesti tunne välittämisestä.
Minäkin mietin, onko tuo normaalia. Todella asiallinen, keski-ikäinen mies, mutta käyttää viesteissä sydämiä. Emme edes tunne kovin hyvin. Miksi?
Kerro mulle, että olet suomalainen kertomatta mulle, että olet suomalainen…
Kyllä miehillä niihin yleensä piiloutuu joku viesti. Eivät käytä huvikseen. Naiset taas käyttävät vähän jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Käytän. Kuva ei ole rakkaudentunnustus.
Minusta on kyllä aika normaalia, että antaa symbolisen pusun ystävän tai sukulaisen poskelle 😘 tai ilmaisee sydäntä lämmittävää asiaa sydämellä ❤️. Ei joka asia ole pelkkää rakkauselämää tai seksiä.
Mä saan viesteissä aina noita pusuja ja sydämiä ystäviltäni jotka ovat myös naisia. Onhan se kiva, mutta vähän vaivaannuttavaakin. Minä kun en ole mikään pusuhymiöiden käyttäjä, niin tulee vaivaantunut olo, että olinko epäkohtelias kun en vastannut toisen pusipusihalihymiöön samalla tavalla. 😍 myös tämä sydän silminä-hymiö ihmetyttää, että miksi tuotakin pitää tunkea ihan tavallisiin heippaviesteihin.