Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pusu-, sydänhymiöiden käyttäminen....?

Ihmettelen vaan
24.08.2018 |

Käytättekö sydän, pusu ym.tämän kaltaisia hymiöitä esim instassa jonkun postaamaan kuvaan kommenttina? Minua jotenkin ihmetyttää että jotkut käyttävät näitä muille, kuin esim omalle puolisolleen. Itse en pitäisi, jos mieheni ns kommentoisi jonkun instakuvaa esim pusuhymiöllä tai sellaisella missä silmien kohdalla on sydämet.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi

Vierailija
2/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Kuva ei ole rakkaudentunnustus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on sinulta pois, jos mies pitää jonkun kuvasta? :D 

Vierailija
4/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä säännöt ei vaan ole niin tiukat kuin ennen kun ollaan siirrytty tälläiseen harmittomaan kuvaviestintää.

Vierailija
5/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu käytän. Ja teinit ne vasta käyttääkin.

Vierailija
6/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, tyttökaveritkin laitaa minun kuviin...haluuko ne nyt multa jotain enemmän? Koittakaa päivittää itsenne vuoteen 2018.

Vierailija
7/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain rakkaalleni.

Vierailija
8/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kommentoin kenenkään instakuvia, mutta voisin käyttää tuollaisia hymiöitä. Käytän niitä esim. whatsapp-keskusteluissa miespuolisen ystävän kanssa, ja toki myös mieheni kanssa.

Vierailija
9/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa jos mies tykkää jostain kuvasta, mutta minusta itse ainakin olisi outoa laittaa jollekin miespuoliselle tutulle hänen kuvastaan jokin sydän tai pusuhymiö......Kyllä minusta pusuhymiö on pusu sille henkilölle?????

Ap.

Vierailija
10/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä emoji 😘 ei kuulu mielestäni naisten ja miesten välille, jolleivat kyseiset henkilöt ole suhteessa keskenään.

Vierailija
11/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua haittaa jos mies tykkää jostain kuvasta, mutta minusta itse ainakin olisi outoa laittaa jollekin miespuoliselle tutulle hänen kuvastaan jokin sydän tai pusuhymiö......Kyllä minusta pusuhymiö on pusu sille henkilölle?????

Ap.

Ja mitä pahaa siinä on?

Vierailija
12/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusipusi ap 😘😘😘😘😘😘

Vierailija
13/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaaminen ja pussaaminen on aika luonnollinen asia, eikä siinä ole mitään seksuaalista tai pahaa. Eikä enää osoiteta vain romattistarakkautta vaan on ihan luonnollista rakastaa esim. ystäviään ja myös ilmaista se.

Vierailija
14/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Entä sitten?????

Vierailija
15/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta esim pusuhymiö on minun ja miehen välinen juttu eli mies lähettää minulle joskus kesken työpäivän pusun. Tämä on tärkeä meidän välinen juttu ja mietinkin että jos joku lähettelee/kommentoi kaikkien kuvia pusuhymiöllä, ei se ole sitten mitenkään merkittävää....Eli pointtini on se, että asia voi olla merkittävä juuri siksi ettei sitä tapahdu kaikkien kanssa....

Ap.

Vierailija
16/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä emoji 😘 ei kuulu mielestäni naisten ja miesten välille, jolleivat kyseiset henkilöt ole suhteessa keskenään.

Mutta naispuoliset ystävät voivat tuota keskenään käyttää? Entäs jos on biseksuaali, saako tuota emojia käyttää silloin kenekään muun kuin oman puolison kanssa?

t. nro 8, joka käyttää sydänpusuemojia nais- ja miespuolisten kavereiden sekä oman puolisonsa kanssa

Vierailija
17/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaamista itsekin harrastan ja paljon  ja monien ihmisten kanssa. Lisäksi minusta on ok esim ystävien kesken lähetellä pusuhymiöitä. Lähinnä kyse oli siitä että mies lähettelisi kommentteina pusuhymyöitä joiden puolituttujen naisten kuviin.......

Ap.

Vierailija
18/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta esim pusuhymiö on minun ja miehen välinen juttu eli mies lähettää minulle joskus kesken työpäivän pusun. Tämä on tärkeä meidän välinen juttu ja mietinkin että jos joku lähettelee/kommentoi kaikkien kuvia pusuhymiöllä, ei se ole sitten mitenkään merkittävää....Eli pointtini on se, että asia voi olla merkittävä juuri siksi ettei sitä tapahdu kaikkien kanssa....

Ap.

Juuri näin! 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Vierailija
19/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käytän naispuolisille ystäville sydän ja sydänsilmä emojia. Mutta en miespuolisille kyllä todellakaan 😂

Vierailija
20/56 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanne kiristää. No life.😘😘😍😘😗😗😙😚