Pusu-, sydänhymiöiden käyttäminen....?
Käytättekö sydän, pusu ym.tämän kaltaisia hymiöitä esim instassa jonkun postaamaan kuvaan kommenttina? Minua jotenkin ihmetyttää että jotkut käyttävät näitä muille, kuin esim omalle puolisolleen. Itse en pitäisi, jos mieheni ns kommentoisi jonkun instakuvaa esim pusuhymiöllä tai sellaisella missä silmien kohdalla on sydämet.
Kommentit (56)
Käytän. Kuva ei ole rakkaudentunnustus.
Miten se on sinulta pois, jos mies pitää jonkun kuvasta? :D
Nämä säännöt ei vaan ole niin tiukat kuin ennen kun ollaan siirrytty tälläiseen harmittomaan kuvaviestintää.
Juu käytän. Ja teinit ne vasta käyttääkin.
Apua, tyttökaveritkin laitaa minun kuviin...haluuko ne nyt multa jotain enemmän? Koittakaa päivittää itsenne vuoteen 2018.
Harvoin kommentoin kenenkään instakuvia, mutta voisin käyttää tuollaisia hymiöitä. Käytän niitä esim. whatsapp-keskusteluissa miespuolisen ystävän kanssa, ja toki myös mieheni kanssa.
Ei minua haittaa jos mies tykkää jostain kuvasta, mutta minusta itse ainakin olisi outoa laittaa jollekin miespuoliselle tutulle hänen kuvastaan jokin sydän tai pusuhymiö......Kyllä minusta pusuhymiö on pusu sille henkilölle?????
Ap.
Tämä emoji 😘 ei kuulu mielestäni naisten ja miesten välille, jolleivat kyseiset henkilöt ole suhteessa keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua haittaa jos mies tykkää jostain kuvasta, mutta minusta itse ainakin olisi outoa laittaa jollekin miespuoliselle tutulle hänen kuvastaan jokin sydän tai pusuhymiö......Kyllä minusta pusuhymiö on pusu sille henkilölle?????
Ap.
Ja mitä pahaa siinä on?
Halaaminen ja pussaaminen on aika luonnollinen asia, eikä siinä ole mitään seksuaalista tai pahaa. Eikä enää osoiteta vain romattistarakkautta vaan on ihan luonnollista rakastaa esim. ystäviään ja myös ilmaista se.
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Entä sitten?????
Minusta esim pusuhymiö on minun ja miehen välinen juttu eli mies lähettää minulle joskus kesken työpäivän pusun. Tämä on tärkeä meidän välinen juttu ja mietinkin että jos joku lähettelee/kommentoi kaikkien kuvia pusuhymiöllä, ei se ole sitten mitenkään merkittävää....Eli pointtini on se, että asia voi olla merkittävä juuri siksi ettei sitä tapahdu kaikkien kanssa....
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Tämä emoji 😘 ei kuulu mielestäni naisten ja miesten välille, jolleivat kyseiset henkilöt ole suhteessa keskenään.
Mutta naispuoliset ystävät voivat tuota keskenään käyttää? Entäs jos on biseksuaali, saako tuota emojia käyttää silloin kenekään muun kuin oman puolison kanssa?
t. nro 8, joka käyttää sydänpusuemojia nais- ja miespuolisten kavereiden sekä oman puolisonsa kanssa
Halaamista itsekin harrastan ja paljon ja monien ihmisten kanssa. Lisäksi minusta on ok esim ystävien kesken lähetellä pusuhymiöitä. Lähinnä kyse oli siitä että mies lähettelisi kommentteina pusuhymyöitä joiden puolituttujen naisten kuviin.......
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Minusta esim pusuhymiö on minun ja miehen välinen juttu eli mies lähettää minulle joskus kesken työpäivän pusun. Tämä on tärkeä meidän välinen juttu ja mietinkin että jos joku lähettelee/kommentoi kaikkien kuvia pusuhymiöllä, ei se ole sitten mitenkään merkittävää....Eli pointtini on se, että asia voi olla merkittävä juuri siksi ettei sitä tapahdu kaikkien kanssa....
Ap.
Juuri näin! 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Siis käytän naispuolisille ystäville sydän ja sydänsilmä emojia. Mutta en miespuolisille kyllä todellakaan 😂
En tykkäisi