Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällaisena ikisinkkumiehenä täytyy kyllä todeta, että tämä palsta antaa lohtua

Vierailija
24.08.2018 |

Täällä huomaa, että Suomi on täynnä naisia, joiden kanssa en haluaisi elää. Ei harmita enää ollenkaan niin paljoa se, ettei ole parishteeseen päässyt, kun asiat voisivat olla pahemminkin. Voisin olla parisuhteessa jonkun av-mamman kanssa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet joilla kaksikymppisinä naisia riitti huomaavat myöhemmin olevansa liemessä elatuskarhujen kanssa.

Miten niin? Sossuhan ne maksaa

Vierailija
42/44 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nössömiehet pyörivät tällä palstalla eivätkä ole kehittämässä lisäarvoaan liikemaailmassa.

Nämä naisten kirjoittamat, miehiä halveksuvat viestit ovat siitä hienoja, että niissä kerrotaan naisten todelliset mielipiteet niiden poliittisesti korrektien lässytyksien sijaan. Raha ratkaisee, ja nuoremmille tietty ulkonäkökin. 

Hear, hear!

Miehen ulkonäöllä on suuri merkitys monille meistä - olipa ikämme mikä tahansa.

No totta kai on. Naiset kun ovat sokeita oman tasonsa suhteen.

Joo, no nyt tämä oman tasonsa suhteen sokea mamma lähtee tästä soffalta syöttämään jälkikasvulleen iltapalaa. Oman tasonsa suhteen näkevä ukkokin varmaankin tulee jotain murua rinnan alle pistämään. Sitten vielä jotain telkkaria tai kirjaa ja viemme tasotietoiset itsemme sänkyyn ja unten maille.

Viestisi on paradoksaalinen. Sillä olisi ollut painoarvoa, jos olisit jättänyt sen kirjoittamatta, mutta koska kirjoitit sen, niin samaan aikaan vesitit viestisi merkityksen. Ei elämäänsä tyytyväisellä ja kiireisellä mammalla olisi mitään tarvetta roikkua palstalla ja yrittää näpäytellä netissä jostain näinkin tyhmästä aiheesta. Ehkä ensi kerralla muistat tämän, kun yrität leijua palstalla?

Täällä ollaan. Lapset söivät banaania, jugurttia ja ruikkarivoikkarit. Minulla ei tasoasiat käyneet mielessä kertaakaan, tiedä sitten kuinka tuolla miekkosella joka päätti mennä vielä vähän leikkaamaan ruohoa kun sade loppui. Siinä kieltämättä olisi periaatteessa hyvää aikaa uhrata ajatus tai kaksi tasolleen kun noin tylsää hommaa tekee. Minä luulen että tasomietinnät ovat minulla tälle päivää pulkassa, mutta teillä poikamiehillä riittää vielä varmasti energiaa moneksi tunniksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nössömiehet pyörivät tällä palstalla eivätkä ole kehittämässä lisäarvoaan liikemaailmassa.

Nämä naisten kirjoittamat, miehiä halveksuvat viestit ovat siitä hienoja, että niissä kerrotaan naisten todelliset mielipiteet niiden poliittisesti korrektien lässytyksien sijaan. Raha ratkaisee, ja nuoremmille tietty ulkonäkökin. 

Hear, hear!

Naisille ei edelleenkään lasketa seksuaalista tasoluokitusta. Se teoria koskee vain miehiä.

Vierailija
44/44 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hear, hear!

Joo, no nyt tämä oman tasonsa suhteen sokea mamma lähtee tästä soffalta syöttämään jälkikasvulleen iltapalaa. Oman tasonsa suhteen näkevä ukkokin varmaankin tulee jotain murua rinnan alle pistämään. Sitten vielä jotain telkkaria tai kirjaa ja viemme tasotietoiset itsemme sänkyyn ja unten maille.

Viestisi on paradoksaalinen. Sillä olisi ollut painoarvoa, jos olisit jättänyt sen kirjoittamatta, mutta koska kirjoitit sen, niin samaan aikaan vesitit viestisi merkityksen. Ei elämäänsä tyytyväisellä ja kiireisellä mammalla olisi mitään tarvetta roikkua palstalla ja yrittää näpäytellä netissä jostain näinkin tyhmästä aiheesta. Ehkä ensi kerralla muistat tämän, kun yrität leijua palstalla?

Täällä ollaan. Lapset söivät banaania, jugurttia ja ruikkarivoikkarit. Minulla ei tasoasiat käyneet mielessä kertaakaan, tiedä sitten kuinka tuolla miekkosella joka päätti mennä vielä vähän leikkaamaan ruohoa kun sade loppui. Siinä kieltämättä olisi periaatteessa hyvää aikaa uhrata ajatus tai kaksi tasolleen kun noin tylsää hommaa tekee. Minä luulen että tasomietinnät ovat minulla tälle päivää pulkassa, mutta teillä poikamiehillä riittää vielä varmasti energiaa moneksi tunniksi!

Ole nyt ihmeessä niiden lastesi seurana äläkä tänne yritä mitään tarinoida. Kukaan ei muutenkaan sinun viestejäsi usko, joten käytä aikasi johonkin hyödylliseen ja nauti vaikka niiden lastesi seurasta tai keksi ainakin uskottavampi tarina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän