Millä paikkakunnilla olet elänyt elämäsi aikana?
Itse olen asunut ainoastaan yhdellä paikkakunnalla koko kolmekymmentävuotisen elämäni aikana, ja kiinnostaa, kuinka monessa paikassa muut ovat asuneet. Missä olet viihtynyt eniten? Missä vähiten?
Kommentit (16)
Suomen kunnista olen asunut Tyrnävällä, Kempeleessä ja Oulussa.
Parhaiten näistä olen viihtynyt Oulussa.
Lisäksi olen asunut Dublinissa, Kölnissä ja Essenissä.
Parhaiten olen viihtynyt Dublinissa. Sinne haluaisin palata takaisin.
Olen asunut elämässäni viidellä paikkakunnalla. Parhaiten viihdyin Kuopiossa, ja ehdottomasti huonoiten sellaisessa cityssä kuin Savitaipale. :D
Olen asunut kahdella paikkakunnalla. Joensuussa viihdyin eniten, Helsingissä vähiten.
Olen asunut elämäni aikana neljällä eri paikkakunnalla. Järvenpäässä viihdyin eniten, Hangossa vähiten.
Olen 39v nainen Vaasasta, asunut Amsterdamissa, Frankfurtissa, Washington DC:ssa ja nykyään Helsingissä.
Kuudella eri paikkakunnalla, muuttoja yhteensä yli 20. Esim. Oulussa olen asunut 5 kertaa siten, että olen asunut välillä muualla. Tämä siis koko elämäni aikana, osa muutoista on lapsuudenperheeni kanssa, osa mieheni ja nykyisen perheeni kanssa.
Ouluhan se taitaa olla, johon sitä aina loppujen lopuksi näyttää päätyvän, vaikka sitten väkisin (viimeisin "muutto" oli kuntaliitos).
Mä olen asunut alangolla, hunningolla ja rappiolla.
Huh..
Jyväskylä, Kuusamo, Kajaani, Muonio, Vantaa, Helsinki, Sheffield, Lincoln, Amsterdam. Eihän noita ole kuin 9. Tosin Vantaalla kolme eri osoitetta.
Vierailija kirjoitti:
Onko rappiolla hyvä olla?
Kahdella, en kerro missä, mut jostain syystä Porvoo on alkanut kiinnostaa.
Espoo, Vantaa, Kuala Lumpur.
Seuraava osoite Singaporessa tai Australiassa, ei olla vielä päätetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko rappiolla hyvä olla?
Ihan parasta.
Olen asunut kolmella paikkakunnalla, joista Saloon en missään nimessä muuttaisi takaisin. Hyvin suurella todennäköisyydellä olisin masentunut, jos olisin sinne jäänyt asumaan.
Turussa (Uittamolla, Halisissa, Keskustassa ja Pohjolassa), Tokiossa (Edogawan alue) ja Albassa Italiassa. Eli kolme paikkakuntaa ja kolme maata. Turku ja Tokio ovat rakkaita ja molemmissa voisin asua pitkiä aikoja. Pohjois-Italiaan en haluaisi uudestaan asumaan, vaikka ihan kiva kokemus olikin. Ikää nyt 28v eli vielä tässä ehtii muuttaa vaikka mihin.
Seitsemällä paikkakunnalla. Lapsena muutettiin usein. Nyt olen asunut jo 26 vuotta Helsingissä ja pois en muuttaisi.