Minkälaiset postaukset sinä ilmiannat Facebookissa ylläpidolle?
Minä ilminnan kaikki vammaisia syrjivät jutut. Suurin osa tämän aihealueen ilmiannoista tulee typeristä ja syrjivistä meemeistä, joissa naureskelleen joko downeille tai kehitysvammaisille. Jokainen tällainen ilmiantamani postaus on poistettu ylläpidon toimesta. Milloinkohan nuo typerykset oppivat, ettei ole sopivaa halventaa vammaisia?
Toinen mitkä poistan on kaikki lasten hyväksikäyttöön viittaavat vitsitkin ja meemit. Kuvottavaa ja sairasta. Kyseinen aihe ei ole millään tapaa sopiva pilailuun. Myös nämä postaukset on ylläpito Facebookissa aina poistanut.
Kommentit (11)
Kaikki, joissa ollaan erimieltä kuin minä yhteiskunnallisista asioista. En halua, että sellaiset ajatukset saavat näkyvyyttä. Minulla on se oikea tieto maailman menosta, nih.
T: punavihreä fasisti
Vierailija kirjoitti:
Minä ilminnan kaikki vammaisia syrjivät jutut. Suurin osa tämän aihealueen ilmiannoista tulee typeristä ja syrjivistä meemeistä, joissa naureskelleen joko downeille tai kehitysvammaisille. Jokainen tällainen ilmiantamani postaus on poistettu ylläpidon toimesta. Milloinkohan nuo typerykset oppivat, ettei ole sopivaa halventaa vammaisia?
Toinen mitkä poistan on kaikki lasten hyväksikäyttöön viittaavat vitsitkin ja meemit. Kuvottavaa ja sairasta. Kyseinen aihe ei ole millään tapaa sopiva pilailuun. Myös nämä postaukset on ylläpito Facebookissa aina poistanut.
Muista poistattaa Fingerporitkin.
Mun eilinen päivitys muumimukeista oli joku herne nekussa käynyt ilmiantamassa ja poistattamassa.
En ole 60 vuoteen ilmiantanut ketään mistään enkä missään. En ole ilmiantaja. Jos olisin törmännyt takuuvarmaan pedofiiliin tai raiskaajaan, olisin voinut antaa ilmi tai käsitellä itse ja antaa ilmi. Ilmiantajat ovat alhaisinta mitä maa kantaa pedofiilien ja raiskaajien jälkeen.
Rasistiset ym. vihaa lietsovat viestit sekä lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa sisältävät viestit.
Tänne palstalle on pesiytynyt joku rajat kiinni rasistilauma. Tämän takia palsta pitäisi sulkea. Aijon olla yhteydessä Sanoma Mediaan tästä syystä.
hankkikaa elämä kirjoitti:
Siis oikeasti käykö joku stalkkaamassa vieraitten ihmisten juttuja?
Kyllä niitä juttuja näkee ihan stalkkaamattakin, esim. tuttujen päivitykset tai päivitykset ja uutiset joista nämä ovat tykänneet/kommentoineet, lisäksi on ryhmiä ym. missä jengi voi jakaa aivopierujaan. Sehän on Facebookin idea.
Ainoat, mitä on tullut ilmiannettua, ovat nämä huijauskampanjat "Antakaas, kun kerron, miten sain Prisman 500 € lahjakortin" "Koti & Puutarha: Osallistu 6800 € huvimajan arvontaan" "Piha & Talo: Voita 4800 € koko perheen loma Thaimaahan" jne...