Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa?!

Vierailija
24.08.2018 |

Olen 33-v nainen ja täytettyäni 30 alkoivat seuraavat ongelmat joihin olen koittanut hakea apua niin erikoislääkäreiltä kuin terveyskeskuksista ja homeopatiasta. Kukaan ei tunnu ottavan vakavasti asiaa, diagnooseja annetaan tutkimatta mitään eikä mistään tähän asti tehdystä ole ollut apua.

Ihoni on aivan hirveässä kunnossa ja täynnä joko finnejä tai pientä näppylää. Ruusufinni, sanoi ihotautilääkäri, vaan ei auttanut lääkkeet.

Syön yhdistelmäpillereitä ja saatan siitä huolimatta vuotaa 3 vkoa putkeen. Gynekologi ehdotti pillerimerkin vaihtoa, ei apua.

Hikoilen öisin aivan järkyttävän paljon.

Olen laihtunut ja vaikka söisin mitä, en liho millään.

Olen ahdistunut ja väsynyt jatkuvasti.

Kilpirauhasarvoja ei gynekologi suostunut ottamaan. Ei myöskään mittauttamaan hormoniarvoja. Saati tsekkaamaan hemoglobiinia, joka melko varmasti on alhaalla ihan Jo jatkuvan vuotamisen takia. Rautakuurin aloitin pari päivää sitten omatoimisesti.

Alan olla epätoivoinen, mikä minua vaivaa ja mistä saisi avun kun missään ei oteta oireitani vakavasti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hiilarit pois ruokavaliosta niin keho puhdistuu ja ihon kukkiminen loppuu.

Vierailija
2/10 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile gluteenitonta ruokavaliota. Jos ei millään alkaisi kuriutua, niin jättäisin hormoniehkäisyn kokonaan pois. Sitäkin on vaikeaa "vain kokeilla", koska todellisen vaikutuksen ja muutoksen näkee vasta puolen vuoden - vuoden päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa aika toiselle gynelle. Asiat lähtee sitä kautta selviämään.

Vierailija
4/10 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jokainen palstan pissis lukee tämän avauksen ja ymmärtää, että nuoruus on katoavaista.

Vierailija
5/10 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mahkut, niin yksityisellä lääkärillä pääsee paremmin eteenpäin tutkimusten kanssa.

Vierailija
6/10 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät hiilarit likaa kehoa, vaan ovat elimistölle tarpeellisia.

Vierailija
7/10 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät hiilarit likaa kehoa, vaan ovat elimistölle tarpeellisia.

Huonot hiilarit eivät ole hyväksi, kuten valkoinen sokeri, raffinoidut viljat ja gluteeni monelle.

Hyviä hiilareita on kasviksissa, marjoissa ja hedelmissä.

Maito voi vaikuttaa ihoon haitallisesti.

Teollisesti prosessoitujen margariinien ja rasvojen sijaan luonnollisia rasvoja. Esim. avokadoa, manteleita, siemeniä ja pähkinöitä.

Vierailija
8/10 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hormonihäiriöhän tuon täytyy olla... Outoa, etteivät lääkärit osaa auttaa.

Vierailija
9/10 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut ehkä testaan noita haluamiasi arvoja yksityisellä. Niitä on paikkoja joissa pystyy tilaamaan tietyn testin ilman lääkäriaikaa, tulee halvemmaksi.

Vierailija
10/10 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi, kun pidin muutaman viikon ruoka- ja painopäiväkirjaa. Tosin vaivani oli toisen suuntainen, eli painonnousu, mutta tämän taulukon nähtyään lääkäri määräsi testeihin ja kilpparin vajaatoimintahan sieltä löytyi.