Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi yksi pieni pyyntö anna lapsellesi SELVÄ VIIKONLOPPU

Vierailija
23.08.2018 |

Ei kai se nyt niin paha juttu olisi, aamullakin lapsesi nauttisi selvästä päivästä eikä vain joutuisi tuijottamaan piirrettyjä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna meen huomenna ryyppäämään!!!!

Vierailija
42/48 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun (aikuinen) lapseni  osaa itse päättää onko  sillä  selvä viikonloppu  vai ei. Sillä asialla taas ei ole mitään tekemistä sen kanssa otanko minä tänään lasillisen vai  en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan olutta useammankin pe tai la iltana. Joka aamu olen vastaanottamassa lapsiani viiden jälkeen aamulla kun heräävät, eivät ikinä katsele aamuohjelmia ilman mua ja sitä ennen on jo luettu ja pelattu ja vaikka mitä. Toki harmittaa muakin ne lapset jotka herää vaikka seiskalta ja vanhemmat nukkuu krapulaansa puoleen päivään. Itselläni ei krapula poista lapsista huolehtimista.

Vierailija
44/48 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen siskon lapset hoipertelevat pihalla, leikkivät kännistä kun vanhemmat aina kännissä.

Kun lapset meillä, saavat nauttia selvistä aikuisista.

Se jättää pysyvät jäljet. Väkivaltaa ja epävarmuutta.

Heiiii kuule, älä ihmeessä tee asialle mitään. Ei yhteyttä sossuihin tai kouluun/neuvolaan.

Valita vaan täällä ja sääli lapsia.

Älä tee mitään!

Vierailija
45/48 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on selvä viikonloppu, joulu ja juhannus! Kivaa itsellenikin. Omassa lapsuudessa ei ollut ihan näin idyllistä. Muistan kerrankin tätini sanoi:" penskat tykkää kun me aikuiset ryypätään, kun saavat limskaa." Ja vitut tykättiin..

Nyt kun itse olen 40v kiusaan näitä vanhempiani heidän ryyppykavereitaan näistä jutuista.jos he joskus liikaa alkavat hurskastelemaan kuinka hyviä vanhempia ja isovanhempia he ovat muistutan näistä kosteista vuosikymmenistä. Nykyää kaikki melkein näistä ihmisistä ovat raittiita. Olispa olleet jo silloin.

Vierailija
46/48 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä juotetaan lapselle joka viikonloppu viinaa, ettei minun tarvitse yksin tissutella. <3 Lapsi on hauskaa seuraa, kun ollaan molemmat ympäripäissään!

Vierailija
47/48 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsi nyt traumatisoituu, kun juon lauantaina luuktavasti 1-2 olutta telkkaria katsellessa tai saunassa. Hui että!

Vierailija
48/48 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon, että minun lapseni antaa MINULLE selvän viikonlopun... poika täytti taannoin 18.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi