Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi yksi pieni pyyntö anna lapsellesi SELVÄ VIIKONLOPPU

Vierailija
23.08.2018 |

Ei kai se nyt niin paha juttu olisi, aamullakin lapsesi nauttisi selvästä päivästä eikä vain joutuisi tuijottamaan piirrettyjä.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet 10 vuotta myöhässä.

Harva vanhempi  enää nykyisin juo kun lapset ovat kotona. Ne jotka juovat ovat marginaalissa eivätkä varmaan edes käy  tällä palstalla.

Ps.Keksi joku uusi slogan.

Vierailija
2/48 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä lapsi mun seuraksi niin voit jatkaa juomista. Oon yksinäinen. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kyllä menossa häihin koko porukalla. Lapset on 18-27 v välillä. Tiedä sitten mitä ne meinais jos kieltäisin, että jos me kaikki oltais ihan mehulinjalla tänä viikonloppuna. Ainahan sitä voi tietysti yrittää. Tai voisko tätä lykätä ensi viikkoon?

Vierailija
4/48 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari lasia viiniä lasten nukkuessa jotenkin vahingoittaa, jos olen aamulla normaalissa toimintakunnossa?

Vierailija
5/48 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäilen, että ei onnistu. Lapsella on tuparit ja vaikka kuinka haluaisin antaa hänelle selvän viikonlopun, epäilen, että aikoo juoda jotain kavereidensa kanssa.

Vierailija
6/48 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lapsi selvänä pysyy muutenkin.

Vierailija
7/48 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olin pieni, ei vanhemmat juurikaan juoneet. Mutta silti olimme siskon kanssa monesti hereillä ennen lapsia. Ja parasta viikonlopussa oli juuri, mennä avaamaan telkkari ja katsella rauhassa sohvalta aamupiiretyt vielä vähän unisena siinä köllötäen

Vierailija
8/48 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on epäselvää ja lapsellekin, että alkaako vkl jo perjantai-illasta vai vasta vuorokauden vaihtuessa lauantaille. 

Kunhan tämä selivää, niin olemme selvillä. 

Vierailija
9/48 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä paskaa jouduin sietämään koko lapsuuden ajan. Ei ollut hauskaa ja kivaa. Masennusta on ollut ja pahoja univaikeuksia pienestä pitäen. En ole puhunut tästä kenellekään.

Vierailija
10/48 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse olin pieni, ei vanhemmat juurikaan juoneet. Mutta silti olimme siskon kanssa monesti hereillä ennen lapsia. Ja parasta viikonlopussa oli juuri, mennä avaamaan telkkari ja katsella rauhassa sohvalta aamupiiretyt vielä vähän unisena siinä köllötäen

Meidän lapset tekee tätä. Eikä humalaamme maata sängyssä, muuten vain antavat nukkua viikonloppuna pidempään. :)

Vierailija
11/48 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mnjoo, lapsille voi antaa selvän viikonlopun, ja myös itselleen! Paras lahja itselle on selvä viikonloppu, ja selvä ilta. En ole koskaan juonut niin paljon, että siitä olisi lapsille haittaa, mutta sen sijaan itseäni alkoi ahdistaa, miksi tissuttelen harva se ilta/viikonloppu.

Lopetin kokonaan - nyt on hyvä. Suosittelen.

Vierailija
12/48 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan joka viikonloppu olen selvinpäin. Suututtaa että ryyppäävillä vanhemmilla on on lapsi kotona.

Lapsi on joka vkl luonani sekä yksi arkipäivä. Syynä kaikkeen on entinen väkivaltainen mies.

Onko tämä teidän mielestä ihan kivaa?

Vierailija
13/48 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi päättää lapseni puolesta. Hän on jo täysi-ikäinen ja näin täysin kykenevä itse tekemään päätöksensä haluaako selvän viikonlopun vai ei. Ja kun oli pienempi niin meillä ei ollut tapana juottaa lasta känniin, joten sai olla selvinpäin ihan jokainen viikonlopun.

Vierailija
14/48 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni saavat olla selvin päin aina niin halutessaan.

Vierailija
15/48 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan yrittää. Vasta 3,5 vuotta absolutistina tässä jo oltu. 

Vierailija
16/48 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ollaan joka viikonloppu ja kaikki arkipäivät selvinpäin. Ne harvat kerrat, kun otamme - lapsi on mm. Isovanhemmillaan hoidossa. Lapsi ei joudu näkemään alkoholin käyttöä kotona.

Vierailija
17/48 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän lapset tekee tätä. Eikä humalaamme maata sängyssä, muuten vain antavat nukkua viikonloppuna pidempään. :)

Meillä myös. Ollaan absolutisteja niin lapsillamme on aina selvä viikonloppu. Heräävät katsomaan piirrettyjä ja löhöävät säkkituoleissaan. Pienempi yleensä aina vielä torkahtaa siihen.

Vierailija
18/48 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillani on aina selvä viikonloppu ja selvä arki. Lasi ruokaviiniä tai saunaolut ei nimittäin tee sen kummemmin minusta kuin lasten isästäkään epäselvää.

Vierailija
19/48 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt äitiäni humalassa, itselle ei myöskään maistu.

Vierailija
20/48 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi monelle tarpeen. Ja niitä "alkoholisti" vanhempia riittää Suomessa pilvinpimein. "Alkoholisti" siksi, että he hoitavat työnsä moitteettomasti, käyvät vanhempainilloissa, harrastavat viikolla ja vaikuttavat kaikinpuolin mainioilta vanhemmilta. Perjantaina kuitenkin korkki aukeaa ja kännissä ollaan perjantai ja lauantai ja sunnuntai krapulassa. Lapsilla tosi kivaa ja turvallinen olo. Hyvä lapsuus päällisin puolin, mutta kyllä nuo viikonloput haluaisin unohtaa. Moni aikuinen ei ymmärrä, millaista pelkoa ja huolta lapsi kantaa humalaisesta vanhemmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi