Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

''Miks kaikilla muilla on töissä mukana vaimon tekemää ruokaa paitsi mulla!?''

Vierailija
23.08.2018 |

Mies tuli äsken kotiin ja huusi ovelta ''Vaimoo!!! Miks kaikilla muilla on töissä vaimon tekemää ruokaa paitsi mulla?!'' :D Vitsinähän mies tuon tarkoitti, mutta aloin miettimään kuinka moni oikeasti tekee miehelle ruuat töihin? Teetkö sinä miehellesi eväät?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllllä

Vierailija
2/43 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tee. Jos pitäisi tehdä, niin mies saisi hyönteisleipää ja kasviksia hapanimeläkastikkeella.

Vaihda nimeksesi Saarioinen ja osta eineksiä. Jo tulee miehen työkaverit kateellisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niillä muilla ihan varta vasten lounaaksi tarkoitettua ruokaa vai edellispäivältä jäänyttä ruokaa? Meillä minä laitan ruuat, ja jos ruokaa jää yli, niin sitä voi syödä seuraavana päivänä töissä. Silloinhan se on kyllä vaimon tekemää ruokaa, mutta ei varta vasten lounaaksi.

Vierailija
4/43 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne nyt monesti on edellispäivän päivällisen tähteet mukana töissä. 

Vierailija
5/43 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan, toisinaan mies tekee ruuan, josta riittää meille molemmille evääks. Tehään ruuat aika 50-50, koska kumpikaa ei tykkää siitä hommasta.

Vierailija
6/43 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mieskään ei tee minulle eväitä töihin.

Vierailija
7/43 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen teen miehelleni eväät. Teen nimittäin useimmiten ruuan ja mies sitten omin pikku kätösin pakkaa tähteistä itselleen sopivat eväät.

Vierailija
8/43 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tee. Jos pitäisi tehdä, niin mies saisi hyönteisleipää ja kasviksia hapanimeläkastikkeella.

Vaihda nimeksesi Saarioinen ja osta eineksiä. Jo tulee miehen työkaverit kateellisiksi.

Samaa mieltä. Juuri näin olen toiminutkin, siitä tuo miehen kommentti johtuikin! Suosin kyllä enemmän Kokkikartanoa. ;)

Ap

Vierailija
9/43 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa teen, melkein joka päiväksi. Teen kotona perheelle ruokaa kumminkin ja samalla teen miehelle ja itselleni eväät. On kiva syödä hyvää ruokaa ja sitä mitä haluaa. Ja toinen puoli on että siinä säästää aika paljon. Jos kumpikin syö ulkona joka työpäivä (lounaan hinta keskimäärin 8e) se tekee vuodessa 3500 €. Sillä rahalla jo teen monenmoisia maittavia eväitä.  

Vierailija
10/43 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon tekemien ruokien jämiä on tai itseni tekemiä. Mutta emme syö eineksiä

Vierailija
11/43 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen samalla kun teen itsellenikin, kuten tekee miehenikin. Hymiöitä.

Vierailija
12/43 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut, että vaimo tekisi miehelleen eväät töihin! Ei myöskään toisin päin. Kuulostaa todella oudolta, taisi olla ihan läppä mieheltäsi.

Vierailija
13/43 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee miehelle eväitä. Jos se ei  itse osaa ottaa ruokaa jääkaapista ja laittaa sitä eväsrasiaan niin käyköön lounaalla ravintolassa tai olkoon syömättä. Emme elä mitään 1960-lukua.

Vierailija
14/43 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee, mutta tekisin jos mies pyytäisi. Tosin mieheni työpaikan lähellä on hyvä lounasravintola jossa mies käy mielummin.

Vierailija
15/43 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko niillä muilla ihan varta vasten lounaaksi tarkoitettua ruokaa vai edellispäivältä jäänyttä ruokaa? Meillä minä laitan ruuat, ja jos ruokaa jää yli, niin sitä voi syödä seuraavana päivänä töissä. Silloinhan se on kyllä vaimon tekemää ruokaa, mutta ei varta vasten lounaaksi.

Meillä ne eväät on lounaaksi tarkoittettuja salaatteja, munakkaita yms sellaista kevyitä aterioita, jotka tehdään erikseen.

Vierailija
16/43 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kyllä. Yleensä on kyllä edellisen päivän tähteet miehellä mukanaan, mutta oon tehny eväitä ihan tarkoituksellakin, että säästyy rahaa. Lounasravintola on miehen työpaikalla melko hintava.

Vierailija
17/43 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuli äsken kotiin ja huusi ovelta ''Vaimoo!!! Miks kaikilla muilla on töissä vaimon tekemää ruokaa paitsi mulla?!'' :D Vitsinähän mies tuon tarkoitti, mutta aloin miettimään kuinka moni oikeasti tekee miehelle ruuat töihin? Teetkö sinä miehellesi eväät?

Kyllä olen tehnyt, kuten myös tyttärelleni ja itselleni. Käytännössä yleensä laitan ruuanjämät erikseen eväsrasiaan, ja/teen voileipiä.

Kun muutenkin vastaan tämän perheen ruokahuollosta, niin ei siitä sen suurempaa vaivaa ole ollut. Mies saa sitten huolehtia autoista.

Vierailija
18/43 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemme toisillemme eväät vuoropäivinä. Tämä siksi, että on suhteellisen pieni lisävaiva tehdä kahdelle eväät jos kuitenkin tekee itselleen, joten molemmat päästään helpommalla näin, kuin jos tehtäisiin joka aamu molemmat itsellemme omat eväät.

Vierailija
19/43 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullut, että vaimo tekisi miehelleen eväät töihin! Ei myöskään toisin päin. Kuulostaa todella oudolta, taisi olla ihan läppä mieheltäsi.

Mulla kyllä vaimo antaa eväät mukaan mikä onkin ihan hyvä asia koska työpaikan ruokalan ruoka ihan baskaa useimmiten.

Olen huomannut saavani joskus kateellisia katseita koska vaimoni on aasialainen ja tekee kotimaansa resepteillä. Niissä on ihan omanlainen tuoksukin.

Vierailija
20/43 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee mulle joka työpäivälle eväät valmiiks rasioihin ja jos on kotona kun lähden töihin, hän yleensä pakkaa eväät valmiiksi reppuun sillä aikaa kun hoidan aamutoimia. Suloistahan se on kun haluaa huomioida, vaikka ihan osaan itsekin omat eväsasiani hoitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän