Tänään työhaastattelussa
Olin tänään työhaastattelussa isossa O firmassa Espoossa, olen ihan varma että saan paikan!
Pitää ihan hehkuttaa, kun on niin hyvä fiilis. Vähän tietenkin piti maustaa vastauksia, että pääsisin läpi!
Milloin olette itse saaneet tiedon, että teidät on valittu tehtävään, onko ollut monta haastattelukierrosta?
Kommentit (20)
Minä ehdin viimeksi kävellä rakennuksen portista ulos, kun puhelin soi että otanko paikan vastaan :D
Hei, please, voisiko tämän ketjun sittenkin poistaa???
Tieto tuli sen verran nopeasti, että en olisit ehtinyt tehdä aloitusta aihe vapaalle :D Toki jos olisin heti autossa tehnyt.
Ettekö te ihan oikeasti ole oppineet mitään mitä nettiin kannattaa kirjoitta ja mitä ei?
Olette loistava, saatte paikan!
Heti sain tietää.
Vierailija kirjoitti:
Kai kerroit äänestäväsi kokoomusta? Se takaa paikan kuin paikan!
Katkera saamaton työtön siellä huutelee
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te ihan oikeasti ole oppineet mitään mitä nettiin kannattaa kirjoitta ja mitä ei?
Tämä :D
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Kävin haastattelussa paikkaan Vasemmistoliiton puoluetoimistossa, ja kerroin äänestäväni kokoomusta. Ei toiminut.
Sain tietää heti, kun haastattelijalta tuli.
Hakemuksesi on hylätty, koska raportoit haastattelustasi av-palstalle. Osoitit näin olevasi epäluotettava. Todennäköisesti jaat myös firman salaisuudet nettiin.
T. Haastattelijasi
AP.. sut saatetaan tunnistaa tästä aloituksesta. Ainakin kaupunki olisi kannattanut jättää mainitsematta.
Juuri viime viikolla olin haastattelussa. Vasta eka vaihe mutta tosi hyvin meni. Totta kai pitää "maustaa", osata kehua itseään, koska rekrytoinnissa kyse on kaupankäynnistä ja kilpailusta.
Firma on maineeltaan hyvä ja nopeasti kasvava, trendikkäällä toimialalla. Paikkaan on todennäköisesti ollut useita kymmeniä hakijoita. Siinä mielessä jo haastatteluun pääseminen lämmittää. Palkasta en tiedä, onko kuinka kilpailukykyinen, mutta kasvunäkymät huomioiden puljussa lienee etenemismahdollisuuksia ja saumaa näyttää osaamistaan monipuolisesti.
Kakkosvaihetta odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmianna ap itse tää ketjusi
Riittääkö se, että alkoi kaduttaa oma aloitus? Mitään sääntöjen vastaistahan tässä ei ole.
Yleensä työntekijä paikoista saanut heti tietää. Toimihenkilötehtävistä en niin nopeesti. Ja nykyään näköjään kestää kuukauden siitä ku lähettää hakemuksen. Että kun on ensin ekat haastattelut ja sitten soveltuvuustestit yms.
Vierailija kirjoitti:
AP.. sut saatetaan tunnistaa tästä aloituksesta. Ainakin kaupunki olisi kannattanut jättää mainitsematta.
Ja kauppakeskus vielä. 🙈
Ei-Espoolaisena kiinnostaa tietää mitä tarkoittaa Iso O firma?
Vierailija kirjoitti:
Ei-Espoolaisena kiinnostaa tietää mitä tarkoittaa Iso O firma?
Eikös Iso Omena oo joku kauppakeskus siellä?
T: toinen ei-Espoolainen