Monellako täällä terveysvakuutus?
Kaipaisin kokemuksia vakuutuksen korvaavuudesta ja kaikesta muustakin. Itsellä siis harkinnassa Lähitapiolan lääkäri/sairaalakulut, tutkimukset, hoidot ja lääkkeet maksava vakuutus hintaan 400 euroa vuosi. Hinta toki nousee vuosittain iän mukana.
Kommentit (24)
Tarvitsetko lisätietoa sairausvakuutuksia tarjoavista yrityksistä? Kodinplaza avulla vertailet yhdellä tarjouspyynnöllä palveluntarjoajien arvostelut, takuut, palveluehdot ja hinnat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla onmutta on aika turha. Saa käyttää vain SAIRAUTEEN. Ei sairauden epäilyyn, ei välisikatarkistuksiin, ei gynekäynteihin (ellei sit ole se sairaus).
Oon maksanu sitä jo 10v turhasn kun ehkä pari kertaa oon käyttänyt. En suosittele.
Ihannetilanne on aina, että vakuutus on turha!
Minä maksan talon palovakuutusta mielelläni koko elämäni ajan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim. vanhana jos tulee useampia leikkauksia yksityisellä jonottamatta, voi kulu olla helposti jopa 50 000 euroa kerralla, joten kyllä vaan kannattaa ennemmin olla vakuutus kuin tilille säästellä! Säästämällä vaikka tuon 400 euroa vuodessa tilille lääkäreitä varten, ei kyllä tehdä juuri mitään.
Mahdollisten tulevien leikkausten takia vakuutusta ei ainakaan kannata ottaa. Jos on todellinen tarve leikkaukselle, julkiselle pääsee aina. Julkisella puolella on myös turvallisempaa mennä leikkaukseen, koska lääkärit leikkaa paljon ja ovat kokeneempia. Julkisella puolella potilas hoidetaan viimeisen päälle turvallisesti, yksityisellä aika on rahaa, joten kainki "ylimääräinen" on karsittu.
Kai tuo sarkasmia oli? Minut on yksityisellä leikattu. Kirurgilla 40 vuoden työkokemus ja yli 10 000 leikkausta takana. Muutenkin palvelu ensiluokkaista ja puukon alle pääsi parissa viikossa.
Mulla oli maito kaatunut jo ennen terveys- ja sairausvakuutuksien lanseeraamista.