Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen huono puoli on

Vierailija
23.08.2018 |

että jos tänään tuun sängyssä tietyllä tavalla, niin huomenna odottaisi toisinto. Toisto tappaa luovuuden. Omat ajatukseni eivät ole toistossa, vaan kokonaan uudenlaisen luomisessa. Tätä varten voin tarvita välipäivänkin, jotta ehdin saada uutta valmiiksi tai jotta mies saisi itselleen uuden asenteen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatpa stressaavalta

Vierailija
2/9 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuut sängyssä tietyllä tavalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kryptinen. 

Vierailija
4/9 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että mitä?

Vierailija
5/9 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostatpa stressaavalta

Ihan samaa mieltä. Lisäksi tympii tuo kaiken vastuun sysääminen miehelle.

Vierailija
6/9 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää toistaa saman, mutta kun oon joka päivä erilainen ihminen ja tilanteiden pitäisi antaa kehittyä luonnostaa eikä vanhan käsikirjoituksen mukaan. Jos ei kehity, niin ei ole vielä aika. Mies on ikäänkuin riippuvainen ja tahtoo vain ruutiineja kanssani. Minua ei rutiinit tyydytä. Kuvittele, jos mies saisi jatkaa päivästä päivään samalla tavalla? Eikö olisikin tylsää, mutta mies ilmeisesti tyytyväinen?

ap

Vierailija
7/9 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita itelles vaikka apinapuku päälle niin on vaihtelua?

Vierailija
8/9 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää toistaa saman, mutta kun oon joka päivä erilainen ihminen ja tilanteiden pitäisi antaa kehittyä luonnostaa eikä vanhan käsikirjoituksen mukaan. Jos ei kehity, niin ei ole vielä aika. Mies on ikäänkuin riippuvainen ja tahtoo vain ruutiineja kanssani. Minua ei rutiinit tyydytä. Kuvittele, jos mies saisi jatkaa päivästä päivään samalla tavalla? Eikö olisikin tylsää, mutta mies ilmeisesti tyytyväinen?

ap

Jos olet joka päivä eri ihminen niin onks se sitä samaa että lapsi saa joka päivä päättää oman sukupuolensa

Vierailija
9/9 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen muuttuu eläissään. En tietenkään ole kokonaan erilainen ihminen, mutta kuvittele vaikka, että maistusiiko sinulle tänään, huomenna ja aina  karjalanpiirakka aamupalaksi? Ja aina yhdellä kinkkuviipaleella? Tietäisit jo etukäteen, että kohta tulee se viipale ja sitten puraiset sitä ja nieleksit. Hyvä seksi eroaa esim. suihkussa käymisestä aika radikaalisti.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän