Ikävöitkö jo mennyttä kesää sekä helteitä?
Kaupungin tori täynnä lomalaisia. Puheensorinaa,jäätelökioskit.
Kaipaan :(
Kommentit (48)
Eipä ole vielä ikävä kun lämpötilat ovat näin korkeat.
Täällä Helsingissä on tänään 22-23 astetta. Ihan normaalia mukavan lämmintä. :) Toppi päällä olin pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö alkaa syksystä valitus? Ei luoja. Tällä palstallahan vinguttiin koko kesä kuumuudesta?!
Jotkut henkilöt vinkui. Itse vietin ajan nauttimalla kuumuudesta rannalla ja muualla.
Nyt alkaa olla sellaiset kelit, että viihdyn itsekin pihalla ja mukavaa ulkoilla. Eilen 14 astetta päivällä, oli oikein sopiva, vaikka välillä joutuikin ottamaan takkia vähemmäksi.
Tietysti, aika surkeata on sään puolesta taas.
En oikeastaan. Nautin kyllä kesästä ja auringosta, mutta syksy tuo ihanan vaikkakin rankan muutoksen elämääni. Odotan jo syyskuun alkua kuin kuuta nousevaa! Uusia haasteita ja pimeitä iltoja torkkupeittoon kääriytyneenä kynttilän valossa <3
Mietinkin jo yks päivä että missähän syksystä valitusketju on :DDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuolla edelleen ihan kesä. Syksy saisi jo tulla, mutta etenkin talvea odotan. Siitähän on muuten tutkimuskin, että fiksut ihmiset pitää viileästä :)
Äläpä nyt luule liikoja itsestäsi. Se että pidät viileästi ei tee sinusta vielä fiksua :'D Myötähäpeä.
Hmm.. no mulla on syksyllä kiinnostavia juttuja koulussa, kaksi ulkomaanmatkaa tiedossa ja jostain syystä tunne että mies kosii... en kyllä odota liikoja, mutta on vaan semmoset vibat.
Odotan kyllä innolla syksyä! Rakastan silti kesääkin :)
En, odotan kunnon syksyä. Kesää alan yleensä kaipaamaan ehkä joskus tammi-helmikuussa.
Hmm.. itse asiassa en oikeastaan. Otin kesästä kaiken irti, lomailin kesäkuun alusta lähes elokuun loppuun asti. Mökkeilin niin hirveästi että alkoi melkeen jo turhauttaa, uin hirveästi luonnon vesissä, nautin auringosta ja kuumuudesta jokaikinen päivä. Olin ulkona JOKA PÄIVÄ! Olin aurinkoisina päivinä jatkuvasti ulkona.
Voin todeta, että otin ihan kaiken irti tosta huippukesästä. Ei ole ikävä, koska nautin siitä niin täysin rinnoin. Nyt on kesästä otettu kaikki irti ja siirryn hyvin fiiliksin ja mielenkiinnolla kohti syksyä ja uusia haasteita. :)
Toisaalta kaipaan sitä ihanaa säätä. Toisaalta en, sillä tämä kesä oli täynnä ahdistusta ja masennusta. Kaiken kruunasi auton rikki meno, niin en päässyt sellaiseen menoon mihin olisin halunnut ja jonka varaan alkukesästä laskin ja jota koko vuoden odotin :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö alkaa syksystä valitus? Ei luoja. Tällä palstallahan vinguttiin koko kesä kuumuudesta?!
Jotkut henkilöt vinkui. Itse vietin ajan nauttimalla kuumuudesta rannalla ja muualla.
Siis täällä ulistiin ihan hulluna siitä kuumuudesta koko kesä. Oli lukuisia pitkiä ketjuja missä kaikki ulisi niistä säistä! Nyt saisi tulla kunnon 9kk kestävä rankkasade tänne Suomeen kun itse lähden pois täältä. Olis ihan oikein kaikille vinkujille, hahahha :D
Kieltämättä kaipaan, ja on lohduton fiilis, että tästä eteenpäin tämä on kylmää, pimeää, märkää kurjuutta jonnekin huhtikuulle ainakin. :((
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis täällä ulistiin ihan hulluna siitä kuumuudesta koko kesä. Oli lukuisia pitkiä ketjuja missä kaikki ulisi niistä säistä! Nyt saisi tulla kunnon 9kk kestävä rankkasade tänne Suomeen kun itse lähden pois täältä. Olis ihan oikein kaikille vinkujille, hahahha :D
Täällä ulistiin siitä syystä että kaikki ihmiset jotka nauttivat helteestä olivat ulkona poissa tietokoneelta.
Kaikki ulisijat olivat jääneet kotiinsa ulisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet että ne jotka valittavat syksystä ovat samoja kuin ne jotka valittivat kuumuudesta? Itse valitin kyllä helteistä mutta syksystä en ole koskaan valittanut enkä valita nytkään.
En. Tykkään kesästä valtavasti, mutta siirryn aina hyvillä fiiliksillä syksyynkin. Tykkään vuoden ajoista. Toivottavasti tulee kunnon talvi ja valkoinen satumaa <3
Vuodenajat on ihan parasta! Kunhan ne on kunnollisia eikä sellasta mustaa ja räntäsadetta 10kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet että ne jotka valittavat syksystä ovat samoja kuin ne jotka valittivat kuumuudesta? Itse valitin kyllä helteistä mutta syksystä en ole koskaan valittanut enkä valita nytkään.
Valittajat on aina samoja ihmisiä. Valittavat valittamisen ilosta.