Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Same Sky - isku sydämeen

Vierailija
23.08.2018 |

Onko joku katsonut? Vaikuttaa mielenkiintoiselta.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava sarja, ajankuvaus on käsittämättömän hyvää ja näyttelijät upeita ( Sofia Helin, Tom Schilling).  Toisaalta minua jäi vaivaamaan viimeinen jakso ja haluaisin kovasti jatkoa. Rakastuiko Lars Sabineen ja meneekö viettelykeikka hieman pieleen?  Ei taida edes Stasin agentti olla rakkaudelle immuuni.

Vierailija
62/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä sarja, suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua jäi kiinnostamaan tai ihmetyttämään se, että Lauren (Sofia Helin), joka oli oletettavasti alun perin britti, saadessaan aivoinfarktin, puhui viime sanoikseen ruotsia. 'Mitt fattiga liv' tai jotain sinnepäin. Puhui oikein hyvin saksaa, mutta englannin kielessä oli selvä ruotsalaiskorostus. Selitykseksi ei kelpaa, että näyttelijä on ruotsalainan.

Se hahmo oli puoliksi britti ja puoliksi ruotsalainen.

Vierailija
64/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankuvausta on kehuttu tässä ketjussa, oon samaa mieltä. Uskomattoman hienoja yksityiskohtia, tupakka-automaateista lähtien. Tuli mieleen, että mistä ihmeestä kaikkea esineistöä pystytään haalimaan. Toki on museoita ja vanhojen esineiden keräilijöitä ja myyjiä, mutta silti. Onneksi kaikkea vanhaa ei ole hävitetty, ainakaan joka paikassa.

Vierailija
65/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ärsytti se, että niin kaunis nainen kuin Sofia Helin oli tehty joksikin yksinäiseksi harmaavarpuseksi. Mielestäni oli paljon kauniimpi,kuin tämä nuorempi nainen Sabine.

Vierailija
66/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava sarja, ajankuvaus on käsittämättömän hyvää ja näyttelijät upeita ( Sofia Helin, Tom Schilling).  Toisaalta minua jäi vaivaamaan viimeinen jakso ja haluaisin kovasti jatkoa. Rakastuiko Lars Sabineen ja meneekö viettelykeikka hieman pieleen?  Ei taida edes Stasin agentti olla rakkaudelle immuuni.

Rakastui siskoonsa:/

Vierailija
67/67 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa on tosi hyviä näyttelijöitä, saksalaisia ja ulkomaalaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme