Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärit, mitä ajattelette, jos kanta.fi estetty?

Vierailija
23.08.2018 |

Jos potilas on estänyt kaikki kanta.fi-tiedot näkymästä, niin mitä ajatuksia se herättää? Vai herättääkö mitään?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen estänyt kaikki. Ei siellä ole kyllä kun pari flunssakäyntiä ja antibioottireseptiä, sekä äitiysneuvolakäyntejä. En vain tykkää koko kannasta, ja olen itse ammatiltani hoitaja... Töissä en ole itse törmännyt keneenkään jolla olisi estetty tiedot, mutta puheiden mukaan aika usealla kollegalla on myös samoin kuin minulla.

Vierailija
2/68 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin fiksu ihminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö on joko hysteerikko tai yrittää epätoivoisesti salata jotain. Kumpikaan ei ihan hirveästi luottamusta herätä henkilössä. Reseptit jäävät pääsääntöisesti kyseiseltä henkilöltä uusimatta.

Vierailija
4/68 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa terveysdenhuollon ammattilaisista on salannut tietonsa :D Miten niitä muiden tietojen salailut liikuttaisi yhtään.

Vierailija
5/68 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikanaan ystävä, joka seurusteli hoitajan kanssa. Hoitaja katsoi minun tietoja ja puhui ystävälleni niistä.

Ikinä ei tiedä milloin joku tuttu opiskelee sairaanhoitajaksi ja lukee tiedot sekä levittää niitä.

Vaitiolovelvollisuus on voimassa jos sitä noudatetaan.

Tarviiko olla jotain erityistä salattavaa jos ei halua että intiimejä tietoja luetaan ja mahdollisesti levitetään?

Vierailija
6/68 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittavia eivät sitten uusi.

Vierailija
7/68 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne voi salata?

Vierailija
8/68 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset