Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi jessus mikä leffa tuo American Pie

Vierailija
22.08.2018 |

Tyttö menee pojan luokse, vaihtaa pojan huoneessa vaatteet ja alkaakin mastutboida itseään löydettyään pojan yöpöydän laatikosta aikuisviihdelehden 😅😅😅 Mitä hlvttiä???

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän wtf kun luulin ensin että puhutte American Beautystä :D

Vierailija
22/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jimin isä on kyllä ehdottomasti paras hahmo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

salattuihin eläimiin verrattuna laatukkaan puoleinen ohjelma. tuon elokuvan huumori voi olla liian hiena etellä mainitun sarjan katsojille.

Vierailija
24/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö menee pojan luokse, vaihtaa pojan huoneessa vaatteet ja alkaakin mastutboida itseään löydettyään pojan yöpöydän laatikosta aikuisviihdelehden 😅😅😅 Mitä hlvttiä???

aikoinaan kun se tuli tv:stä 2000 vuonna tai jotain, taisin mennä itse r*nkkaamaan kun olin katsonut leffaa...vain koska siinä oli ollut jotain surkeeta seksiä, en edes pitänyt näyttelijöitä seksikkäänä.

Vierailija
25/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenhan se onkin niin uskottava tekele. Jokainen teinipoika nauttii omenapiirakkaa Jimin tapaan, vai mitä?

Kun en ole nähnyt leffaa, tämä lause herätti uteliaisuuden.

Jos sait jonkun mielleyhtymän omenapiirakan hyväksikäytöstä, niin se menee elokuvassa juuri niin. Valitettavasti. :D

Vierailija
26/26 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin aikoinani juuri sen takia että meillä oli jokseenkin samanlainen yli-intoinen kölviporukka. Sakin tosielämän Stiffmeister oli kyllä vielä parempi/hauskempi/sladdinviemä typerys.

Ei, en ollut Jim - olin sporttihepun & näennäisfiksun shitbreikin sekoitus joka unelmoi yhden jengimme sällin jo perheellistyneestä 12 vuotta vanhemmasta isosiskosta. Nainen tiesi ihastukseni ja kiusasi hyväntahtoisedti minulta aina korvat punaiseksi jos sattui olemaan käymässä lapsuudenkodissaan.