Mitä tämä vauva-palsta on sinulle opettanut muista ihmisistä??
Kommentit (612)
Sen, kuinka osa ihmisistä ei osaa ollenkaan suhtautua toisen ihmisen erilaisuuteen vaan se on pakko perustella jollain diagnoosilla. Sitä näkee täällä jatkuvasti. Joku kertoo, ettei jaksaisi työpaikan kahvitaukojen kovaäänistä huutonaurua ja omista asioista puhumista, niin heti tulee "ootko asperger?" -utelu. Tai jos jollakulla on kunnianhimoisia tavoitteita elämässä ja kiinnostusta esim. johtotehtäviin, niin eikö joku tule ketjuun "toi ei oo tervettä, oot varmaan narsisti" -kommentteineen. Tähän maallikkodiagnosointiin törmää kyllä av:n ulkopuolellakin mutta lähinnä niissä muutenkin ummehtuneissa juoruporukoissa.
Jos sanoo mielipiteen että lapset ovat fiksumpia kun aikuiset tulee yli 100 alapeukkua
MIKSI??
Vierailija kirjoitti:
joka asiassa on 2 mielipidettä, puolesta ja vastaan
työlliset haukkuu työttömiä ja päinvastoin
laihat haukkuu lihavia ja päinvastoin
maskittomat haukkuu maskillisia ja päinvastoin
lapsia omaavat haukkuvat lapsettomia ja päinvastoin
...ja joku ihmettelee miksi maailmassa soditaan
No olen oppinut että täällä saa olla polittiikka asioissa vaan yhtä mieltä kun joku jo poistaa aloituksen
Siksi on surullista koska ite olen keskitiessä menevä poliittisissa asioissa
Ei ole yhtään keskustelua jossa olisi vaan hyviä ja positiivisia kommentteja
Sekä sen että ihmisten mielestä vitamiinit, liikunta ja ystävät ehkäisevät koronaa paremmin kun rokote
Sen ettei kannata kysellä itsestäänselvyyksi ja tyhmyyksiä
ei mitään uutta ihmisistä
mutta melko lapsellisia viestiketjuja ja tarkoituksellista trollailua ja bullshittiä paljon mukana
🤯
Naiset vihaavat miehiä ja ne tarvitsevat niiltä vain resursseja ja siemenen.
Olen yllättynyt siitä, kuinka epätoimivia ja peräti helvetillisiä parisuhteita suurimmalla osalla parisuhdeketjuihin vastaavista on. Kyllä siitä on jotain viitettä saatu jo työkavereiden ym. "rakkaudellisista" motkotuksista ja naljailuista puolisoon liittyen mutta todellisuus taitaa silti olla paljon karumpi, kuin mitä voisi uskoa. Toki on myös niin, että ne suhteisiinsa pettyneet etsiytyvät todennäköisemmin avautumaan tällaisiin tilitysketjuihin.
Että maailmassa on paljon hyviä ja sydämellisiä ihmisiä. Ja että monella on paha olo ja huono itsetunto.
Naiset ovat paaaljon yksinkertaisempia ja ennalta arvattavampia kuin mitä olin luullut.
Tämänkin viestin aiheuttamat reaktiot olivat täysin arvattavissa. Ne, jotka viestin ymmärsivät naurahtivat, mutta suurin osa suuttui. MOT.
Sen, että p*rsujen kannattajilla ja muilla r*sisteilla on ihan liikaa vapaa-aikaa ja ihan liian vähän töitä, kun viettävät kaiken aikansa tällä palstalla trollaamassa milloin mitäkin ei-k*ntasuomalaisista Suomen hallitukseen.
Ihmiset on aivan kauheita.
Jos Sijaltainen nousisi.
Ilman Vauvaa en olisi koskaan tiennyt, kuinka typeriä ihmisiä on olemassa, nimenomaan siinä mielessä, että ovat niin kapeakatseisiä eivätkä usko muiden ajatuksia, olosuhteita ja ihan faktoja. Joka kerta palstalla käydessä tähän törmää.
Viimeksi tänään luin jotain vanhempaa keskustelua, jossa joku älynjättiläinen oli vain sitä mieltä, että kaikille kyllä sopivat markettisilmälasit. Perusteluna oli jotain, että hänen tuttavansakin, joka sentään on silmäkääkäri, ostaa lasinsa marketista 😆 Vaikka hänelle oli yritetty selittää, että riippuu varmaan siitä, millaista vikaa niissä silmissä on.
Just tällaisia ihmisiä en todellakaan haluaisi tuntea IRL.
Ihmiset rakastaa ihmisiä, mutta se puetaan haukkumiseen ja inhoon..oikeasti täällä hilluu kaikki Sannasta Jussiin ja onhan täällä Salekin.
Että yllättävän moni on todella taitava kirjoittaja, aiheesta riippumatta. Harvassa jotkut yhden rivin haistattelun kirjoittajat. Moneen asiaan on tullut tutustuttua vain tämän palstan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen oppinut että täällä saa olla polittiikka asioissa vaan yhtä mieltä kun joku jo poistaa aloituksen
Siksi on surullista koska ite olen keskitiessä menevä poliittisissa asioissa
Kepu pettää aina!
Vierailija kirjoitti:
Että yllättävän moni on todella taitava kirjoittaja, aiheesta riippumatta. Harvassa jotkut yhden rivin haistattelun kirjoittajat. Moneen asiaan on tullut tutustuttua vain tämän palstan kautta.
nuuuh!
Sen, että vain typerykset kirjoittavat tänne (miinus minä).