Mitä tämä vauva-palsta on sinulle opettanut muista ihmisistä??
Kommentit (612)
On kiva kuulla muiden mielipiteitä ja käytänteitä ihan tavallistakin asioista. Avartaa maailmaa ja antaa joskus omille asioillekin vertaistukea, mikä on ihan tervetullutta.
Alapäihin vedetyt kommentit tympii ja pilaa hyvätkin ketjut.
Totuus on tarua ihmeellisempää.
Oman mielipiteen tiivistämistaitoa kasvattanu. En itsekään jaksa lukea ylipitkiä kertomuksia. Napakat muiden hauskat viestit joskus heruttanu kivat naurut, kiitos siitä!
Sen, että alapeukuttaja ei osaa perustella. Eikä tarvi edes. Toisten nälvääminen peukulla riittää.
Sen että en valita enää mistään. Mulla on sittenkin asiat ihan hyvin. Ihan hemmetin hyvin oikeestaan, vaikkei asiat mennyt kuin suunnittelin, eikä mulla ole oikein mitään eikä ketään. Osaan nauttia yksinkertaisista asioista. Okei, en saanut koskaan miestä, perhettä, lapsia ja työpaikkanikin on pelkkä osoitus siitä kuinka luuseri olen.
Mutta mulla on kuitenkin kaikkea mitä tarvitsen. Ja enemmänkin! Olen onnekas ihminen. Sen olen tajunnut tätä palstaa lukiessani. Kiitos kaikille.
Olin yliarvioinnut ihmisen keskimääräisen älykkyydyn, ainakin yhdellä keskihajonnalla.
Ilmeisesti lähes kaikki ovat rikki, hajalla ja tunnelukossa.
Ihmiset ovat pääsääntöisesti yksinkertaisia ja vihamielisiä. Arvostelevat muita, eivät itseään.
Että kaikkea mitä teet tai ajattelet joku muu voi paheksua. Ikävä kyllä.
Muistuttaa siitä että harva kykenee itsenäiseen ajatteluun.
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaa siitä että harva kykenee itsenäiseen ajatteluun.
Tosin tässä ketjussa on virkistävää havainnointia. Ehkä noi politiikkaketjut vaan toistaa itseään. Niihin etupäässä osallistun.
Saman kuin persupalstatkin eli ei hyvää lupaa ihmiskunnalle lajimme älynlahjat.
Parisuhde ongelmia on paljon ja monesti aivan naurettavista syistä. Se, mikä on yllättänyt niin tältä palstalta kysellään neuvoja parisuhde ongelmiin, eikä puhuta sen henkilön kanssa, jonka kanssa niitä on.
Sen, että 99.9% ihmisistä on per...reikiä! Laiskoja pas..oja. Mistään piittaamattomia. Osaamattomia tumpuloita. Onneksi itse olen kaikkea muuta ja siksi hyvä ihminen. Ja voi haukkua. Tiedän, että olen hyvä mutten lue vasauksia tähän, koska nuo 99.9% tulevat tähän kommentoimaan. Eläkää mun puolesta sitä pas..aa elämäänne... Kiitos ja hyvästi! ( ja lukihäiriöisille: EN TARKOITA KETÄÄN NIMENOMAISESTI VAAN YLEENSÄ OTTAEN)
Että jotkut suomalaiset miehet täällä ovat mamman poikia, jotka valittaa naisista kokoajan.
viisahin kirjoitti:
Sen, että 99.9% ihmisistä on per...reikiä! Laiskoja pas..oja. Mistään piittaamattomia. Osaamattomia tumpuloita. Onneksi itse olen kaikkea muuta ja siksi hyvä ihminen. Ja voi haukkua. Tiedän, että olen hyvä mutten lue vasauksia tähän, koska nuo 99.9% tulevat tähän kommentoimaan. Eläkää mun puolesta sitä pas..aa elämäänne... Kiitos ja hyvästi! ( ja lukihäiriöisille: EN TARKOITA KETÄÄN NIMENOMAISESTI VAAN YLEENSÄ OTTAEN)
Jep. Täällä olen aloittanut kestustelun yhdestä traumaattisesta kokemuksesta ja ihmiset alkoivat syyttämään minua provoksi. No ainakin opin jotain... älä avaudu missään muuaalla, kuin paikoissa, joissa on muita raiskauksen uhreja.
Että mod eraattoreiksi valikoituu aina pahimmat trollit.
Että ihmisen älykkyys on myytti.
Sitä, että suurimmat mielenkiinnon kohteet ovat: Maisa Torppa, Alex Laiho, Tis, Emmerdale ja muu televisioviihde, Sofia B & Stefan, Aitolehti + muut Seiskajulkkikset.
Tämä. Olen niin samaa mieltä!
Moni kirjoittaa pahaa, mutta täällä on aika leppoisaa verrattuna facen roskalavaryhmiin. Omalla naamallaan(uskomatonta) lauma alkaa kyykyttään yhtä, joka puolustautuu hädissään. mm. Tästä syystä oli pakko poistua ryhmistä, heti kun oli tavaransa saanut lahjoitettua eteenpäin. 👍🏻