Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä vauva-palsta on sinulle opettanut muista ihmisistä??

Vierailija
22.08.2018 |

Jotain syvällistä arvatenkin

Kommentit (612)

Vierailija
541/612 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on positiivista sanottavaa. Täällä näkee paljon enemmän naisten yhteen hiileen puhaltamista. Täällä saa hyvää vertaistukea siihen mitä naisen elämä voi pahimmillaan ja parhaimmillaan olla. On lastenkasvatusasiaa, säästövinkkejä, parisuhdevinkkejä ja neuvoja itsestä huolehtimiseen, yhteisiä laihdutustuskailuja tai vanhenemiseen liittyvää kriiseilyä. Tulee sellainen entisaikojen kyläyhteisö mieleen missä kokeneemmat Akat (hyvällä sanottu) sanoo nuoremmille miten kannattaa menetellä.

Tämä. Olen niin samaa mieltä!

Moni kirjoittaa pahaa, mutta täällä on aika leppoisaa verrattuna facen roskalavaryhmiin. Omalla naamallaan(uskomatonta) lauma alkaa kyykyttään yhtä, joka puolustautuu hädissään. mm. Tästä syystä oli pakko poistua ryhmistä, heti kun oli tavaransa saanut lahjoitettua eteenpäin. 👍🏻

Vierailija
542/612 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva kuulla muiden mielipiteitä ja käytänteitä ihan tavallistakin asioista. Avartaa maailmaa ja antaa joskus omille asioillekin vertaistukea, mikä on ihan tervetullutta.

Alapäihin vedetyt kommentit tympii ja pilaa hyvätkin ketjut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/612 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on tarua ihmeellisempää.

Vierailija
544/612 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mielipiteen tiivistämistaitoa kasvattanu. En itsekään jaksa lukea ylipitkiä kertomuksia. Napakat muiden hauskat viestit joskus heruttanu kivat naurut, kiitos siitä!

Vierailija
545/612 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että alapeukuttaja ei osaa perustella. Eikä tarvi edes. Toisten nälvääminen peukulla riittää.

Vierailija
546/612 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että en valita enää mistään. Mulla on sittenkin asiat ihan hyvin. Ihan hemmetin hyvin oikeestaan, vaikkei asiat mennyt kuin suunnittelin, eikä mulla ole oikein mitään eikä ketään. Osaan nauttia yksinkertaisista asioista. Okei, en saanut koskaan miestä, perhettä, lapsia ja työpaikkanikin on pelkkä osoitus siitä kuinka luuseri olen.

Mutta mulla on kuitenkin kaikkea mitä tarvitsen. Ja enemmänkin! Olen onnekas ihminen. Sen olen tajunnut tätä palstaa lukiessani. Kiitos kaikille.

Vierailija
547/612 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yliarvioinnut ihmisen keskimääräisen älykkyydyn, ainakin yhdellä keskihajonnalla.

Ilmeisesti lähes kaikki ovat rikki, hajalla ja tunnelukossa.

Vierailija
548/612 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat pääsääntöisesti yksinkertaisia ja vihamielisiä. Arvostelevat muita, eivät itseään.

Vierailija
549/612 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikkea mitä teet tai ajattelet joku muu voi paheksua. Ikävä kyllä.

Vierailija
550/612 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaa siitä että harva kykenee itsenäiseen ajatteluun.

Vierailija
551/612 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuttaa siitä että harva kykenee itsenäiseen ajatteluun.

Tosin tässä ketjussa on virkistävää havainnointia. Ehkä noi politiikkaketjut vaan toistaa itseään. Niihin etupäässä osallistun.

Vierailija
552/612 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kuin persupalstatkin eli ei hyvää lupaa ihmiskunnalle lajimme älynlahjat.

Vierailija
553/612 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ongelmia on paljon ja monesti aivan naurettavista syistä. Se, mikä on yllättänyt niin tältä palstalta kysellään neuvoja parisuhde ongelmiin, eikä puhuta sen henkilön kanssa, jonka kanssa niitä on.

Vierailija
554/612 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että 99.9% ihmisistä on per...reikiä! Laiskoja pas..oja. Mistään piittaamattomia. Osaamattomia tumpuloita. Onneksi itse olen kaikkea muuta ja siksi hyvä ihminen. Ja voi haukkua. Tiedän, että olen hyvä mutten lue vasauksia tähän, koska nuo 99.9% tulevat tähän kommentoimaan. Eläkää mun puolesta sitä pas..aa elämäänne... Kiitos ja hyvästi! ( ja lukihäiriöisille: EN TARKOITA KETÄÄN NIMENOMAISESTI VAAN YLEENSÄ OTTAEN)

Vierailija
555/612 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jotkut suomalaiset miehet täällä ovat mamman poikia, jotka valittaa naisista kokoajan.

Vierailija
556/612 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisahin kirjoitti:

Sen, että 99.9% ihmisistä on per...reikiä! Laiskoja pas..oja. Mistään piittaamattomia. Osaamattomia tumpuloita. Onneksi itse olen kaikkea muuta ja siksi hyvä ihminen. Ja voi haukkua. Tiedän, että olen hyvä mutten lue vasauksia tähän, koska nuo 99.9% tulevat tähän kommentoimaan. Eläkää mun puolesta sitä pas..aa elämäänne... Kiitos ja hyvästi! ( ja lukihäiriöisille: EN TARKOITA KETÄÄN NIMENOMAISESTI VAAN YLEENSÄ OTTAEN)

Jep. Täällä olen aloittanut kestustelun yhdestä traumaattisesta kokemuksesta ja ihmiset alkoivat syyttämään minua provoksi. No ainakin opin jotain... älä avaudu missään muuaalla, kuin paikoissa, joissa on muita raiskauksen uhreja.

Vierailija
557/612 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avohoidon korvike

Vierailija
558/612 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mod eraattoreiksi valikoituu aina pahimmat trollit.

Vierailija
559/612 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihmisen älykkyys on myytti.

Vierailija
560/612 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että suurimmat mielenkiinnon kohteet ovat: Maisa Torppa, Alex Laiho, Tis, Emmerdale ja muu televisioviihde, Sofia B & Stefan, Aitolehti + muut Seiskajulkkikset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä