Kauneinta mitä sulle on sanottu
Kommentit (274)
"Tsiisus sulla on hyvät huulet, mä en oo ikinä nähnyt tälläsiä".
Yks tyttö jonka kanssa oli hetken peliä, sanoi sängyssä vuosia sitten: "tsiisus sulla on hyvät huulet, en oo ikinä nähny tälläsiä".
Mieheni sanoi mulle joku aika sitten, että oon hänen paras kaverinsa. Otan tuon suurena kohteliaisuutena. Joku aika sitten hän ihmetteli myös ääneen, että miten me voidaan olla niin hulluina toisiimme edelleen vaikka ollaan oltu jo yli kuusi vuotta yhdessä.
Mun mieheni, joka ei ole mikään romantiikan ilmentymä ruusu hampaissa, sanoi yhtenä iltana kun oltiin lenkillä että olen saanut hänet taas katselemaan pilviä ja etsimään niistä hahmoja.
Mä itse kiinnitän paljon huomiota luonnossa ja rakennuksissa pieniin yksityiskohtiin ja saan niistä iloa ja kun mies spontaanisti sanoi tuon tuntui, että sydän läikkyy yli rinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Pa*** v*tun luuseri tapa ittes hel***in pas****nen oot turha huono idiootti ruma läski tyhmä kukaan ei välitä eikä tykkää susta.
Joka päivä saan tuota mukavaa kehumista kuulla :)
Ja sinä kuuntelet sitä MIKSI?
"You're the kind of woman I wish my son would meet."
Olen töissä lentokentän lähtöselvityksessä. Eräänä erittäin hiljaisena päivänä tiskilleni tuli kreikkalainen, Briteissä asuva vanhempi herrasmies, joka oli erittäin hyvä puhuja. Aluksi meinasin vain piipata hänet koneeseen ja lähettää matkoihinsa, mutta hänen jälkeensä ei jonossa - eikä mailla eikä halmeilla - ollut ketään, niin jäin toviksi kuuntelemaan hänen juttujaan. Hän kertoili matkoistaan, työstään ja kyseli siinä samalla minulta kaikenlaista. Vastailin niitä näitä, en mielestäni mitään ihmeempää, mutta parit naurut kuitenkin irtosivat kummaltakin. Lopuksi hän, ihan keskusteluun sopivasti tosin, lausui tuon kohteliaisuuden, josta olen usein miettinyt sen olevan ihan täydellinen: Ei millään muotoa seksuaalinen tai rivo, ei liittynyt mitenkään ulkonäkööni (vaikka oikeaan aikaan, oikeassa paikassa, ja oikealla tavalla lausutut ulkonäkökohteliasuudetkin toki puoltavat paikkaansa).
Oma mies toki myös lausuu kohteliaisuuksia, mutta yksikään niistä ei ole jäänyt samalla tavalla mieleen :D
Vierailija kirjoitti:
Kuka, missä, milloin? Kerro!
Haista vittu!
Usein baarissa
t. Mies
Ei herran jestas miten iso se on!
”Vetet tulee silmiin kun tykkään susta niin kovaa”
Oli tulla mullakin kun tuon kuulin.
M
Harvoin kehuttu kirjoitti:
Katseltiin yhdessä täysikuuta ja mieheni sanoi ”Jos kuu olisi juustoa, söisit varmaan senkin.” En tajunnut. Mutta kai se oli kauniiksi tarkoitettu.
Olet viisas ja rohkea nainen ja miehelläsi on kauniita ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei siis ole kauniita sanoja, on vain kauniita hetkiä. Joskus voi sanaton katse olla parempi kohteliaisuus kuin puhe.
Tämä on kyllä hyvä huomio! Olen yrittänyt miettiä tätä ketjua lukiessani, mitä kirjoittaisin, mutta joistakin kivoista ja kauniistakin jutuista en ole osannut valita, koska yksikään ei tunnu niin merkitykselliseltä, ainakaan enää. Mutta nyt osaan vastata, että kauneinta on se, mitä mulle on sanottu silmillä ja eleillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sul on kulli kuin Subin patonki
Jep, se lyhyempi on 15cm
Sekin on vähän yli keskikooon...
Eräs tyyppi koulukiusasi minua rankasti ja aiheutti minulle paljon mielipahaa ja huomaan, että ne arvet ovat edelleen olemassa. Kuitenkin kerran törmäsimme jossai baarissa aikuisena ja alettiinjutella. Hetken kuluttua hän oli hiljaa ja sanoi jotenkin näin: Olen todella pahoillani, että kiusasin ja haukuin sua koulussa. Meinasi kyyneleet nousta silmiin siinä hetkessä. Ollaan siis molemmat aikuisia miehiä. En ole moneen vuoteen nähnyt. mutta se tuntui siltikin niin hyvälle, kun näki, että se tuli suoraan sydämestä ja hän oli oikeasti todella pahoillaan.
Oltiin työporukalla viettämässä iltaa. Juttelin sitten yhden työkaverini kanssa ja tulin kysyneeksi millainen olisi hänen unelmiensa nainen. Yllättäen vastasi "sinä olisit", kysyin että miksi. Sanoi siihen mun olevan niin söpö ja että meillä olisi niin hauskaa yhdessä. Jotenkin jäänyt mieleen, aivan ihanasti sanottu :)
Toinen oli se, kun äitini katsoi minua ja sanoi "sulla on muuten aika kauniit kasvonpiirteet". Äitini ei ole kovin hyvä kehuja(en ole minäkään), joten tästä tuli hyvä mieli.
Viimeinen puhelu anopiltan 3.1.2001 : olet paras mahdollinen äiti pojanpojalleni.
”Olen niin onnellinen tuon vauvan puolesta, kun se saa syntyä teille!” Näin sanoi yksi paljon arvostamani ihminen onnitellessaan raskaudestani.
Pojan tyttäreni sanoi, että olen niin ihana mummi, että haluan olla aikanaan samanlainen. Hä oli silloin pieni tyttö.
Nyt 14 vuotiaana lähettää joka ilta viestin: hyvää yötä mummi, rakastan sinua. Minulla on ikävä sinua. Asuu ulkomailla.
Olin baarissa ja tarjoilija neitonen pyysi minua ulos,,,,,,,,,,,,,,,,sanoi, että jos et heti lähde hän soittaa poliisille
90 vuotias kummisetäni kanssa oltiin yhdessä lääkärikeskuksessa. Ikäeromme 0n 50 vuotta. Lääkärin ilmoitettiin olevan tunnin myöhässä. Kysyin kummisedältäni, että voitko odottaa tässä yksin niin piipahdabn lähikaupassa. Hän sanoi: "Sinua minä jaksan odottaa aina."
Mulle sanoi eräs tuttavamies "sinä olet kyllä ihana ihminen". Piti sen jälkeen tauon ja katsoi mua silmiin. Kyse ei ollut mistään nais-mies-jännitteestä. Oli kertonut asioistaan mulle ennen tuota.