Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vain "rumat" miehet tulee yleensä iskemään?!

Sinkku Inkku
22.08.2018 |

En nyt haluaisi ajatella että olen ihan karsean rumakaan, mutta kertokaa miksi oi miksi on ihan muutamissa kerroissa kun joku oikeasti fiksu ja hyvännäköinen mies on tullut jutustelemaan?!

Nimittäin jonkin verran miehet kumminkin lähestyvät, yleensä ovat vaan vanhempia miehiä tai jotain muita hieman oudompia/kännissä jne. jotka sitten tulevat kehumaan ulkonäköä, pyytävät kahville tai muuta vastaavaa. Tai sitten moikkailevat tai huutelevat vähän kauempaa. Nämä siis ihan kaupassa , kadulla jne. kun en missään baareissa tai yössä käy. Mutta eikö Ihan tavalliset fiksut vähän päälle/alle kolmekymppiset miehet lähesty naisia ollenkaan? VAi pitääkö olla jotenkin todella täydellisen näköinen että näin voisi toivoa käyvän vai mitä?!

Kommentit (177)

Vierailija
41/177 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri oli Hesarissa tutkimuksesta, jonka mukaan miehet tekevät aloitteita tasoisilleen. (Naiset yrittävät myös itseään tasokkaampia.)

Kyseisessä tutkimusreferaatissa kylläkin todettiin, että miehet yrittävät useammin iskeä itseään tasokkaampaa ja epäonnistuvat lährs aina. Naiset iskevät parempitasoista miestä harvemmin, mutta onnistu at iseammin. Tutkijat myös arvelivat selitykseksi sitä, että ko miehet arvioivat oman tasonsa liian optimistisesti.

Miten ne tasot oli määritelty? Vai onko se suoraan niin, että jos nainen antaa miehelle pakit, on nainen miestä korkeatasoisempi?

eri

Suosituimmuuden perusteella eli niin, että deittipalvelussa enemmän yhteydenottoja saanut oli suhteessa korkeatasoisempi kuin oman sukupuolensa ne edustajat, jotka saivat vähemmän viestejä.

Vierailija
42/177 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannu, että rumat miehet ja naiset luulevat olevansa niitä korkeatasosia ja nimenomaan hyvännäköset on niitä epävarmoja, koska niitä kohdellaan katkerasti jne.

Tuosta on ihan akateemisia tutkimuksiakin. Rumat miehet luulevat olevansa komeita. Mitä komeampi joku mies on, sitä epävarmempi hän on omasta ulkonäöstään

Todella hassua, mutta uskon tämän. Itse iskin älyttömän hyvännäköisen mieheni, joka myöhemmin paljasti että oli neitsyt tavatessamme! En olisi ikinä uskonut.

Mutta kyseessähän on eräs kognitiivinen vinouma, nimittäin ylivertaisuusvinouma

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Ylivertaisuusvinouma

Eli mitä huonompi joku on jossakin asiassa, sitä huonommin hän arvioi osaamisensa ja tasonsa. Tästä seuraa se, että rumat miehet, toki varmaan myös rumat naiset, kuvittelevat olevansa paremman näköisiä kuin ovatkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/177 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa uskoa ap:n väittämää siitä että miehet lähestyisivät kaupassa, kadulla jne.

En vain jaksa. Miksi? Siksi koska en ole ikinä tähän kypsään ikään mennessä todistanut moista tapahtuvaksi, ja harrastuksenani on ihmisten tarkkailu julkisilla paikoilla. En siis koskaan ole todistanut spontaania lähestymistä. Olen oikein vakoillut ja odotellut että näkisin tässä maassa sellaisen ihmeen, mutta ei.

No, eihän sinun sitä tarvitse uskoa :). Eihän se silti tarkoita sitä, ettei sitä tapahtuisi.

Minä taas olen luullut, että lähestymisiä tapahtuu kaikille, kun niitä tapahtuu minulle vieläkin 42-vuotiaana ja olen iso sekä rumahko nainen. Lähestymisiä on tapahtunut teini-ikäisestä alkaen.

Mistä sen muuten edes näkisi, että kyseessä on spontaani lähestyminen? Itseäni toisiksi viimeisimmän kerran lähestynyt oli niin sinnikäs, että käveli kadulla rinnalla satoja metrejä. Ehkä joku piti meitä pariskuntana.

Mua on lähestynyt vuonna -94 yks mies, josta tulikin muutamaksi vuodeksi kumppani ja lapseni isä, sitten erottiin. Tämän jälkeen toinen lähestyminen on ollut tänä kesänä, kun joku n. 60v. mies tuli antamaan mielipiteensä kaupassa, että ei kannata ottaa chili-grillimakkaraa, kun se oli hänen mielestään liian tulista. 

Olen 43-vuotias ja tosiaan tässä kaikki lähestymiset mitä olen saanut osakseni elämäni aikana. 

Vierailija
44/177 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet yliarvioivat AINA oman tasonsa! Iskevät aina kauniimpia ja tasokkaampia naisia kuin itse ovat. 

Varmaan jos kerran on onnistunut saamaan oikein tosi kauniin, niin se nousee hattuun ja sitä luulee, että tämän arvoinen mies minä nyt olen. Jos tarpeeks monta kertaa yrittää, niin kyllähän joku kaunis monesti sattumalta jää haaviin jossain vaiheessa ennen pitkää. Eli koska on saanut mallin kerran kun oli 23-vuotias, niin kyllä saman pitäisi onnistua vielä nelissäkymmenissä...

Vierailija
45/177 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa uskoa ap:n väittämää siitä että miehet lähestyisivät kaupassa, kadulla jne.

En vain jaksa. Miksi? Siksi koska en ole ikinä tähän kypsään ikään mennessä todistanut moista tapahtuvaksi, ja harrastuksenani on ihmisten tarkkailu julkisilla paikoilla. En siis koskaan ole todistanut spontaania lähestymistä. Olen oikein vakoillut ja odotellut että näkisin tässä maassa sellaisen ihmeen, mutta ei.

No, eihän sinun sitä tarvitse uskoa :). Eihän se silti tarkoita sitä, ettei sitä tapahtuisi.

Minä taas olen luullut, että lähestymisiä tapahtuu kaikille, kun niitä tapahtuu minulle vieläkin 42-vuotiaana ja olen iso sekä rumahko nainen. Lähestymisiä on tapahtunut teini-ikäisestä alkaen.

Mistä sen muuten edes näkisi, että kyseessä on spontaani lähestyminen? Itseäni toisiksi viimeisimmän kerran lähestynyt oli niin sinnikäs, että käveli kadulla rinnalla satoja metrejä. Ehkä joku piti meitä pariskuntana.

No ei meitä nuoriakaan tavisnaisia kyllä lähesty kukaan missään kadulla, baarissakin korkeintaan joku känninen vonkaa seksiä.

Vierailija
46/177 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymisiä ylipäätään suorittavat eniten hakuammuntaa harjoittavat miehet, joiden tähtäimessä on epävarmat naiset. Ja koska nämä hakevat epävarmoja naisia, niin he voivat yrittää kaiken tasoisia naisia, koska epävarmahan ei tiedä tasoaan. Siksi tietyn kaltaiset miehet ovat yliedustettuna. Tavalliset miehet lähestyvät eniten tavallisen näköisiä naisia, ja me miehet ei todellakaan tehdä tälläisiä suoria yrityksiä montaa kertaa vuodessa, jotkut ei edes montaa kertaa vuosikymmenessä.

Vierailija
47/177 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan lähesty naisia iskumielessä muuten kuin baarissa. T: komea mies

Vierailija
48/177 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt ihan noinkaan ole. Vallankin ulkomaalaiset miehet ovat lähestyneet minua esim. jossain liikennevälineessä. Kerran eräs suomalainen ennestään tuntematon mies liittyi seuraani kun olin kävelyllä. Kerran olin tulossa uimarannalta ja ilmeisesti jo siellä minut nähnyt mies pyysi treffeille. Niin ja sitten tapaus, jossa ehkä elämäni mies meni ohitse: Menin Alepaan kotikulmilla.  Komea tumma mies huomasi minut ja kumarsi ja viittilöi toisella kädellään käytävään, jonne arveli minun olevan menossa. Olen kuitenkin tosi ujo ja niinpä käännyin toiseen suuntaan. Sama mies oli ollut joskus ratikkapysäkillä yhtä aikaa ja katsonut minua tosi kiinnostuneena.  En nähnyt häntä enää. 

Vierailija
49/177 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa varmasti kuvittelee saavansa epätoivoisen/säälittävän/häiriintyneen leiman jos yrittää keskustella/iskeä jotain kaupassa/kadulla tai muulla julkisella paikalla.

Itsellä ainakin rohkeutta puuttuu avata keskustelua seuranhakumielessä, vaikka tuntemattomien kanssa keskustelu ei sinänsä ujostuta. Joku siinä torjunnassa häiritsee, ehkä "nolouden"-leiman takia jos sattuu näkemään naisen uudestaan kavereidensa kanssa "että tossa menee toi joka yritti iskeä kaupassa, hihhih. Säälittävä jätkä ihhihhii".

Netissä naisia lähestyminen on ollut paljon helpompaa kun torjunta on vain vastaamatta jättäminen jos ei naama tai jutut miellytä.

Ja lopuksi vielä se sama vanha miksi miesten se aloite pitää aina tehdä? Netissäkin sen huomaa etteivät naiset ikinä laita aloitetta keskusteluun kuin korkeintaan "moi". Monesti keskusteluakin pitää itse pitää yllä jos haluaa tutustua, olen ounastellut että on niin paljon valinnanvaraa, että voi hyvin 'pelailla' pois tylsimmät. Tämähän on tietenkin vain oma huomioni, en ole tylsä enkä mikään huonokuntoinen rumiluskaan, elämäntapatyötön kylläkin. En myöskään ymmärrä että keskustellaan 10 miehen kanssa samaan aikaan, itse keskityn naiseen kerrallaan, katson onko mitään kipinää ja kiinnostavaa seuraa, jos ei niin ei se siitä mihinkään muutu jolloin voi aloittaa toisen naisen kanssa tutustumisen. Jotkut naiset kysyvät samoja asioita moneen kertaan, joten miehiä on pyörityksessä enemmänkin eikä jakseta edes lukea aiempia viestejä tarkistaakseen.

Ongelmia ei seuranhakemisessa netistä ole ollut, mutta nämä asiat on jääneet käteen tinderin naisista lähinnä. Oma nainen löytyi netistä, tyttöystävää en ole oikeasta elämästä löytänyt, lähinnä kun en ole kehdannut lähestyä kiinnostuneen oloista naista selvinpäin, panoseuraa kyllä kännissä, niiden naisten kanssa en kyllä ole muutakaan halunnut. ny riitti

Vierailija
50/177 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laittaisin kuvani tänne, minut teilattaisiin rumaksi. Olen 43 v. ja täysin ikäiseni näköinen vähän hapanilmeinen nainen. Minua on lähestytty tänä vuonnakin pari kertaa. Ei se siis mitään jokapäiväistä ole, mutta kolmekymppinen mies pyyteli kahville kanssaan, kun kävelin kadulla ja ikäiseni mies alkoi vihannesosastolla kysellä yhdestä kasviksesta, kertoi olevansa sinkku ja kysyi, haluaisinko tavata joskus. Sinkkumiehet käy muuten kaupassa aika myöhään, ei prisma-perheiden suosikkiaikoina. Olen monesti nähnyt muillekin tehtäviä aloitteita.

Ulkoisesti miehet olisivat kelvanneet, mutta kieltämättä tulee hiukan outo olo tuollaisesta. Olen aika ujo, enkä ole edes nettitreffaillut. En ole koskaan aloittanut mitään juttua vain siksi, että joku tuntematon tekisi aloitteen tai tulisi vonkaamaan baarissa. Tapailut, pari- ja seksisuhteet ovat saaneet alkunsa niin, että olen itsekin ollut aika aloitteellinen tai edes ilmaissut kiinnostusta, ennen kuin mies on tehnyt aloitteen.

Vierailija
51/177 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska komeat on jo varattuja..

Vierailija
52/177 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen komea mies. Naiset usein tulevat iskemään ja harvemmin on tarvinnut tikkua ristiin itse laittaa. Tämä syy...

Vierailija
53/177 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsovat sinut samantasoiseksi, sori vaan.

Miesten suuri ego, Vanhat miehet,  ja rumat miehet yrittää iskeä nuoria ja kauniita kun ei tajua omaa tasoaan

Onneksi känniset naiset ymmärtävät oman tason.

Hah haa.

Vierailija
54/177 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laittaisin kuvani tänne, minut teilattaisiin rumaksi. Olen 43 v. ja täysin ikäiseni näköinen vähän hapanilmeinen nainen. Minua on lähestytty tänä vuonnakin pari kertaa. Ei se siis mitään jokapäiväistä ole, mutta kolmekymppinen mies pyyteli kahville kanssaan, kun kävelin kadulla ja ikäiseni mies alkoi vihannesosastolla kysellä yhdestä kasviksesta, kertoi olevansa sinkku ja kysyi, haluaisinko tavata joskus. Sinkkumiehet käy muuten kaupassa aika myöhään, ei prisma-perheiden suosikkiaikoina. Olen monesti nähnyt muillekin tehtäviä aloitteita.

Ulkoisesti miehet olisivat kelvanneet, mutta kieltämättä tulee hiukan outo olo tuollaisesta. Olen aika ujo, enkä ole edes nettitreffaillut. En ole koskaan aloittanut mitään juttua vain siksi, että joku tuntematon tekisi aloitteen tai tulisi vonkaamaan baarissa. Tapailut, pari- ja seksisuhteet ovat saaneet alkunsa niin, että olen itsekin ollut aika aloitteellinen tai edes ilmaissut kiinnostusta, ennen kuin mies on tehnyt aloitteen.

Tietenkin netissä kaikille käy noin.

Vihannesosastolla kysytään treffeille ;))) Uskon. Not.

Vierailija
55/177 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen komea mies. Naiset usein tulevat iskemään ja harvemmin on tarvinnut tikkua ristiin itse laittaa. Tämä syy...

Baarissa vai missä?

56/177 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä komeilla ei varmaankaan tarvitse itse tehdä mitään kun naiset hankkiutuu itse tutustumaan. Olen varmaa just noita rumia jotka lähestyy, en kyllä enää nykyään juurikaan, koska siitä ei ole mitään hyötyä.

Pitäsköhän sulla ap tehdä itse niille miehille aloitteita jotka kiinnostaa sinua?

Vierailija
57/177 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska komeat on jo varattuja..

Eivät kaikki ole. Tiedän esim. komean nelikymppisen vapaan juristin.

Vierailija
58/177 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannu, että rumat miehet ja naiset luulevat olevansa niitä korkeatasosia ja nimenomaan hyvännäköset on niitä epävarmoja, koska niitä kohdellaan katkerasti jne.

Tuosta on ihan akateemisia tutkimuksiakin. Rumat miehet luulevat olevansa komeita. Mitä komeampi joku mies on, sitä epävarmempi hän on omasta ulkonäöstään

Todella hassua, mutta uskon tämän. Itse iskin älyttömän hyvännäköisen mieheni, joka myöhemmin paljasti että oli neitsyt tavatessamme! En olisi ikinä uskonut.

Mutta kyseessähän on eräs kognitiivinen vinouma, nimittäin ylivertaisuusvinouma

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Ylivertaisuusvinouma

Eli mitä huonompi joku on jossakin asiassa, sitä huonommin hän arvioi osaamisensa ja tasonsa. Tästä seuraa se, että rumat miehet, toki varmaan myös rumat naiset, kuvittelevat olevansa paremman näköisiä kuin ovatkaan.

Uskottava se kai on, kun tutkimustuloksiakin löytyy. Mutu-tuntuma ja oma kokemus kyllä kertoisivat, että ihmiset yleensä tietävät, jos heidän ulkonäkönsä ei ole viehättävimmästä päästä ja varsinkin naiset olisivat taipuvaisia sitä pikemminkin aliarvioimaan.

Vierailija
59/177 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko ollut kyse naisista kumminkin?

Vierailija
60/177 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa vai missä?

Erityisesti baarissa, mutta myös muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan