Miksi vain "rumat" miehet tulee yleensä iskemään?!
En nyt haluaisi ajatella että olen ihan karsean rumakaan, mutta kertokaa miksi oi miksi on ihan muutamissa kerroissa kun joku oikeasti fiksu ja hyvännäköinen mies on tullut jutustelemaan?!
Nimittäin jonkin verran miehet kumminkin lähestyvät, yleensä ovat vaan vanhempia miehiä tai jotain muita hieman oudompia/kännissä jne. jotka sitten tulevat kehumaan ulkonäköä, pyytävät kahville tai muuta vastaavaa. Tai sitten moikkailevat tai huutelevat vähän kauempaa. Nämä siis ihan kaupassa , kadulla jne. kun en missään baareissa tai yössä käy. Mutta eikö Ihan tavalliset fiksut vähän päälle/alle kolmekymppiset miehet lähesty naisia ollenkaan? VAi pitääkö olla jotenkin todella täydellisen näköinen että näin voisi toivoa käyvän vai mitä?!
Kommentit (177)
Koskamiehet arvioivat oman tasonsa reippaasti yläkanttiin, jokaisen rähjä-pekan mukaankin heidän mielestään pitäisi lähteä nätti ja hoikka nainen.
Vierailija kirjoitti:
Fiksut ja komeat miehet ei naisia lähesty missään kaupassa tai kadulla. Se on sosiaalisesti aika tönkköä. Ei kukaan nainen halua että joku tulee höpöttelemään kun on kävelemässä johonkin tai ruokaostoksilla. Ne ketkä tulee pillua kerjäämään muodossa tai toisessa ovatkin juuri niitä vähän heikompitasoisia.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Koskamiehet arvioivat oman tasonsa reippaasti yläkanttiin, jokaisen rähjä-pekan mukaankin heidän mielestään pitäisi lähteä nätti ja hoikka nainen.
Tai sitten nämä miehet lähestyvät kaikkia. Kyllähän ihmiset lottoakin pelaavat, vaikka siinä todennäköisyydet onnistua ovat vieläkin pienemmät. Voihan sitä kaunistakin naista panettaa niin, että lähteekin matkaan.
Se on vähän kuin lottoamista, aina voi kokeilla jättipotin toivoissa, pienellä riskillä.
Hauskin juttu on muutaman vuoden takaa Hotelli Nurmeshovista. Yökerhosta siis. Meitä oli n 5 naista alkuillasta. Yksi sellainen arviolta n kolmekymppinen. Me muut 40-50. Kaljuuntunut herra, varmasti kuusissakymmenissä, iski silmänsä siihen n kolmekymppiseen. Nainen ei tuntunut pääsevän eroon koko äijästä.
Ja vihamielisille kommenteille: en, en ole katkera tästä. Tällaista miestä en itsekään ole haarukoimassa 😊 Mieluummin vaikka ihan yksin.
Olen huomannut saman ilmiön. Nuorempana kun vielä kävin yöelämässä, minua ei ikinä lähestynyt baareissa tai muuallakaan ihan paria poikkeusta lukuun ottamatta kukaan ns normaali mies, vaan kaikki lähestyjät ovat olleet humalaisia, rumia tai syrjäytyneen oloisia oloisia, ja usein myös vanhempia miehiä. Tuntuu vähän kummalta, että nuori, hoikka, pienikokoinen, siististi pukeutuva ja kasvoista vähintäänkin normaalin näköinen nainen on samaa tasoa kuin ruma, alkoholisoitunut ressukkamies, mutta kaipa se on uskottava.
Koska meidän hyvännäköisten miesten ei juuri tarvitse vaivautua, vaan naiset tulevat luoksemme.
Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Hauskin juttu on muutaman vuoden takaa Hotelli Nurmeshovista. Yökerhosta siis. Meitä oli n 5 naista alkuillasta. Yksi sellainen arviolta n kolmekymppinen. Me muut 40-50. Kaljuuntunut herra, varmasti kuusissakymmenissä, iski silmänsä siihen n kolmekymppiseen. Nainen ei tuntunut pääsevän eroon koko äijästä.
Ja vihamielisille kommenteille: en, en ole katkera tästä. Tällaista miestä en itsekään ole haarukoimassa 😊 Mieluummin vaikka ihan yksin.
Rumat miehet luulevat liikoja itsestään. Mikä tässä oli yllättävää?
HSEn adonis kirjoitti:
Pitävät sinua tasoisenaan. Ehket ole niin helmi jos sinkkunakin?
Kun näitä kommentteja lukee niin vaikea käsittää miten "tasoteoria" olisi höpöhöpöä?
Niin, siis kyllähän parisuhteeseen pääseminen vaatii jonkun minimi pistemäärän ettei sellaiseen ihan joka räkänokka noin vaan pääsekään. Siksi kaikki maailman sinkut ovat automaattisesti "tason" alapuolella ja seukkaavat taas ylittää riman. Koska mites ny muutenkaan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten nämä miehet lähestyvät kaikkia. Kyllähän ihmiset lottoakin pelaavat, vaikka siinä todennäköisyydet onnistua ovat vieläkin pienemmät. Voihan sitä kaunistakin naista panettaa niin, että lähteekin matkaan.
Naisilla tuskin on ihan sellaista panetusta kuin miehillä, että ihan kuka tahansa käy.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu harhaisena saalistamassa!
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman ilmiön. Nuorempana kun vielä kävin yöelämässä, minua ei ikinä lähestynyt baareissa tai muuallakaan ihan paria poikkeusta lukuun ottamatta kukaan ns normaali mies, vaan kaikki lähestyjät ovat olleet humalaisia, rumia tai syrjäytyneen oloisia oloisia, ja usein myös vanhempia miehiä. Tuntuu vähän kummalta, että nuori, hoikka, pienikokoinen, siististi pukeutuva ja kasvoista vähintäänkin normaalin näköinen nainen on samaa tasoa kuin ruma, alkoholisoitunut ressukkamies, mutta kaipa se on uskottava.
Totta...lisäisin vielä että ulkomaalaiset myös lähestyy usein. Ja itse en hyvännäköisellä tarkoita mitään adonista tai lihaskimppua, vaan ihan tavallista ja ns. miellyttävän näköistä miestä...sellaista johon olisi sinkkuna kiva tutustua vähän paremminkin. Mutta näköjään ei tule tapahtumaan :/
T. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta...lisäisin vielä että ulkomaalaiset myös lähestyy usein. Ja itse en hyvännäköisellä tarkoita mitään adonista tai lihaskimppua, vaan ihan tavallista ja ns. miellyttävän näköistä miestä...sellaista johon olisi sinkkuna kiva tutustua vähän paremminkin. Mutta näköjään ei tule tapahtumaan :/
T. ap
Onneksi itse en joutunut tyytymään baarien surkeaan tarjontaan, olisin luultavasti edelleen sinkku, vaan sopivaa miesseuraa on löytynyt tuttavapiiristä sekä opiskelu- ja työpaikoilta.
Komeiden ei tarvitse, heitä on niin vähän, että naiset menevät iskemään heitä. Niin minäkin menin iskemään komean mieheni baaritiskillä. Hän ei ole koskaan tehnyt yhtään aloitetta naisille. Rumempia naiset eivät iske oma-aloitteisesti, joten heidän pitää yrittää iskeä itse. Aika loogista, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Juuri oli Hesarissa tutkimuksesta, jonka mukaan miehet tekevät aloitteita tasoisilleen. (Naiset yrittävät myös itseään tasokkaampia.)
Kyseisessä tutkimusreferaatissa kylläkin todettiin, että miehet yrittävät useammin iskeä itseään tasokkaampaa ja epäonnistuvat lährs aina. Naiset iskevät parempitasoista miestä harvemmin, mutta onnistu at iseammin. Tutkijat myös arvelivat selitykseksi sitä, että ko miehet arvioivat oman tasonsa liian optimistisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Naisethan vakuuttavat tällä palstalla että mitään markkinateoria-tasoja ei ole olemassa.
Eivät valuuta. Naiset päinvastoin ovat keryoneet palstan vakkarivalittajamiehille, että he arvioivat oman tasonsa liian korkeiksi. Että alempitasoinen mies ei vain ansaitse missiä, vaikka itse niin kuvitteleekin.
HSEn adonis kirjoitti:
Kun näitä kommentteja lukee niin vaikea käsittää miten "tasoteoria" olisi höpöhöpöä?
Tasoteoria ei ole höpöä. Ikävää, että ne alempitasoiset miehet eivät sitä tajua, vasn luulevat sitkeästi, että korkeatasoisilla naisilla olisi velvollisuus pariutua heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannu, että rumat miehet ja naiset luulevat olevansa niitä korkeatasosia ja nimenomaan hyvännäköset on niitä epävarmoja, koska niitä kohdellaan katkerasti jne.
Tuosta on ihan akateemisia tutkimuksiakin. Rumat miehet luulevat olevansa komeita. Mitä komeampi joku mies on, sitä epävarmempi hän on omasta ulkonäöstään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri oli Hesarissa tutkimuksesta, jonka mukaan miehet tekevät aloitteita tasoisilleen. (Naiset yrittävät myös itseään tasokkaampia.)
Kyseisessä tutkimusreferaatissa kylläkin todettiin, että miehet yrittävät useammin iskeä itseään tasokkaampaa ja epäonnistuvat lährs aina. Naiset iskevät parempitasoista miestä harvemmin, mutta onnistu at iseammin. Tutkijat myös arvelivat selitykseksi sitä, että ko miehet arvioivat oman tasonsa liian optimistisesti.
Miten ne tasot oli määritelty? Vai onko se suoraan niin, että jos nainen antaa miehelle pakit, on nainen miestä korkeatasoisempi?
eri