Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt seiskassa, Martina ja Stefan ei mene sittenkään naimisiin

Kommentit (428)

Vierailija
161/428 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niin haluaisin olla kärpäsenä katossa kun Mara ja Stefu riitelee.. Muistan kun Mara ja Esko kinasteli jossain ohjelmassa kun olivat soutelemassa, nauroin vedet silmissä 😂 Voin vain kuvitella millasta settiä Mara laukoo kun ei ole ulkopuolisia kuuloetäisyydellä 😄

Toinen:

"MIKÄ LOUNAS? Se on vasen - oikee, eteen - taakse. Lounast syödään aamupäivällä. V*ttu!"

Pistä vielä ne Toosa tv:n parodiat! Ne on ihan parhaat😂

Mikä niistä? Ylempänä on yksi.

Vierailija
162/428 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niin haluaisin olla kärpäsenä katossa kun Mara ja Stefu riitelee.. Muistan kun Mara ja Esko kinasteli jossain ohjelmassa kun olivat soutelemassa, nauroin vedet silmissä 😂 Voin vain kuvitella millasta settiä Mara laukoo kun ei ole ulkopuolisia kuuloetäisyydellä 😄

Toinen:

"MIKÄ LOUNAS? Se on vasen - oikee, eteen - taakse. Lounast syödään aamupäivällä. V*ttu!"

Se on paras missä ne lähtee oliko vantaalle vai espooseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/428 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen:

Vierailija
164/428 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen:

LOL!

Vierailija
165/428 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnot ja autot myynnissä. Aina voi muuttaa vaikka veneeseen tai veneen alle.

Vierailija
166/428 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis koti, paljon kallista omaisuutta ja materiaa. Kaikki on upeaa, kiiltävä ja hienosti aina menee... hyvähän se olisi jos näin on, mutta kyllä pienet lapset tarvitsevat tasaista elämää, jatkuva muuttaminen tai reissaaminen kouluaikana yms juoksentelu siellä täällä ilman rutiineja ei ole hyväksi. Lapset rakastavat tylsää tavallista arkea ja tarvitsevat vakaat, turvalliset vanhemmat. Eivät niitä luksusvaatteita, jatkuvaa harrastuksissa tai reissuilla ramppaamista. Toivottavasti perheen tytöt saavat tätä turvallista rutiinia tästä vanhempien julkikuvasta huolimatta. Ilmeisesti esikoisen elämä isällään on aika vakaata. Kaksi suloista tyttöä, tarvitsevat paljon hoivaa ja rakkautta. Ja ihan sitä tavallista, tylsää elämää, mitä vanhemmat näyttävät kovasti välttelevän. Toivottavasti kulissien takana totuus on toinen. Kaikkea hyvää koko perheelle. Toivoisin aikuisilta ihmisiltä vähän aikuisempaa käytöstä (varsinkin lasten takia).

Vierailija
167/428 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasainen elämä kirjoitti:

Kaunis koti, paljon kallista omaisuutta ja materiaa. Kaikki on upeaa, kiiltävä ja hienosti aina menee... hyvähän se olisi jos näin on, mutta kyllä pienet lapset tarvitsevat tasaista elämää, jatkuva muuttaminen tai reissaaminen kouluaikana yms juoksentelu siellä täällä ilman rutiineja ei ole hyväksi. Lapset rakastavat tylsää tavallista arkea ja tarvitsevat vakaat, turvalliset vanhemmat. Eivät niitä luksusvaatteita, jatkuvaa harrastuksissa tai reissuilla ramppaamista. Toivottavasti perheen tytöt saavat tätä turvallista rutiinia tästä vanhempien julkikuvasta huolimatta. Ilmeisesti esikoisen elämä isällään on aika vakaata. Kaksi suloista tyttöä, tarvitsevat paljon hoivaa ja rakkautta. Ja ihan sitä tavallista, tylsää elämää, mitä vanhemmat näyttävät kovasti välttelevän. Toivottavasti kulissien takana totuus on toinen. Kaikkea hyvää koko perheelle. Toivoisin aikuisilta ihmisiltä vähän aikuisempaa käytöstä (varsinkin lasten takia).

Vakaista vanhemmista olen samaa mieltä, mutta tavallinen, tylsä elämä tarkoittaa eri asioita eri perheissä, saati eri puolella Suomea tai eri maissa.

Vierailija
168/428 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä rahat tuohon elämäntyyliin oikein löytyy? Varsinkin jos on jo joku konkurssi takana. Ei ymmärrä

Onko toi heppu edes suurituloisten verolistoilla?

Vierailija
169/428 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä rahat tuohon elämäntyyliin oikein löytyy? Varsinkin jos on jo joku konkurssi takana. Ei ymmärrä

Onko toi heppu edes suurituloisten verolistoilla?

On ollut pääomatuloillaan. Ne on perittyjä. Joku firma rakentaa nytkin uusia kerrostaloja/asuntoja.

Vierailija
170/428 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Firma voi mennä konkurssiin vaikka oliskin varakas. Konkka häämöttää usein sillon kun ollaan maksuvaikeuksissa -> ei likvidiä rahaa -> maksut jää maksamatta -> menee melko nopee konkurssi tilaan. Ottaen huomioon yritysmuodon, tässä keississä taitaa fyrkat olla kiinteistöissä kiinni mikä voi selittää sen ettei ole likvidiä varoja.

Vierailija
171/428 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Stefu bipolaarinen? Tuli vaan mieleen.. Ehkä heille tulis liian tylsää, jos molemmat hankkis sopivan lääkityksen...

Vierailija
172/428 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttavat isompaan asuntoon Ullanlinnassa. Kävi ahtaaksi 5 h ja keittiö ja kaksikerrosta.

Vierailija
173/428 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Firma voi mennä konkurssiin vaikka oliskin varakas. Konkka häämöttää usein sillon kun ollaan maksuvaikeuksissa -> ei likvidiä rahaa -> maksut jää maksamatta -> menee melko nopee konkurssi tilaan. Ottaen huomioon yritysmuodon, tässä keississä taitaa fyrkat olla kiinteistöissä kiinni mikä voi selittää sen ettei ole likvidiä varoja.

Eikö omistaja silloin yleensä sijoita lisää rahaa firmaan eikä osta veneitä?

Vierailija
174/428 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttiinakin huomaa pian, että omistaminen on pelkkä rasite. Ihminen on onnellisimmillaan, kun hällä on just se, mitä tarvii tullakseen toimeen. Henkisen kasvun paikka, mutta menee tässä tapauksessa kankkulan kaivoon. Ihan oikein!

Vierailija
175/428 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä kaksikerroksinen talo. Suuret egot vie tilaa.

Vierailija
176/428 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu, että näillä kahdella oli aikas mukavaa loppujen lopuksi :)

Yövuoron jälkeen umpiväsyneenä nauroin tuolle videolle!!! Meinasin tukehtua nauruun... en ollut aiemmin nähnyt tuota, niin kolahti kunnolla!!!

Vierailija
177/428 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marttiinakin huomaa pian, että omistaminen on pelkkä rasite. Ihminen on onnellisimmillaan, kun hällä on just se, mitä tarvii tullakseen toimeen. Henkisen kasvun paikka, mutta menee tässä tapauksessa kankkulan kaivoon. Ihan oikein!

Tämän huomaa moni sitten, jos tulee yllättäen perintöä! Siinä surutyön keskellä sitten yrittää miettiä mitä sillä kaikella rahalla tekee, jotta sen saisi tuottamaan ja että jäisi siitä edesmenneestä ihmisestä muistoa myös esim. edesmenneen lapsenlapsille.

Yhtäkkiä huomaakin, että surutyö on tehty ja sitä miettii edelleen rahaa, rahaa, rahaa, ettei se vaan kuluisi hukkaan!

En ole kovin materialistinen, käytän rahaa järjellä.. siksi onkin aikamoinen tilanne, kun perinnön saatuani olen tehnyt varmaan 10. sijoitussuunnitelmaa ja aina tulee uusi mieleen ja sitten kun olen viikon miettimättä koko hiton perintöä, niin arvatkaa mitä? OLEN KAIKISTA ONNELLISIMMILLANI!

Mutta, edelleen, kun se järki kolkuttelee siellä päässä, että raha pitää saada tuottamaan, ”sitten voin sen unohtaa ja nauttia”.. niinpä......

Loppujen lopuksi, kun olen itsekin tiukkoja aikoja nähnyt, niin silloin olen joskus jopa ollut onnellisempi, kuin yltäkylläisyyden keskellä.

Se fiilis, kun on 20 euroa 1,5 viikolle ja miettii jännityksellä, miten sillä saa kokattua ruokaa ja ostettua vielä pyykinpesuainetta. Sellaista tunnetta ei rikkaat koe. Siitäkin jää pieninä annoksina kiitollisuus käteen ja sitten seuraavaksi, kun varallisuus kasvaa vähän paremmaksi, niin ai että.. osaa sitä ainakin muutaman vuoden muistaa, miltä tuntui olla köyhä.

Vierailija
178/428 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän huomaa moni sitten, jos tulee yllättäen perintöä! Siinä surutyön keskellä sitten yrittää miettiä mitä sillä kaikella rahalla tekee, jotta sen saisi tuottamaan ja että jäisi siitä edesmenneestä ihmisestä muistoa myös esim. edesmenneen lapsenlapsille.

Yhtäkkiä huomaakin, että surutyö on tehty ja sitä miettii edelleen rahaa, rahaa, rahaa, ettei se vaan kuluisi hukkaan!

En ole kovin materialistinen, käytän rahaa järjellä.. siksi onkin aikamoinen tilanne, kun perinnön saatuani olen tehnyt varmaan 10. sijoitussuunnitelmaa ja aina tulee uusi mieleen ja sitten kun olen viikon miettimättä koko hiton perintöä, niin arvatkaa mitä? OLEN KAIKISTA ONNELLISIMMILLANI!

Mutta, edelleen, kun se järki kolkuttelee siellä päässä, että raha pitää saada tuottamaan, ”sitten voin sen unohtaa ja nauttia”.. niinpä......

Loppujen lopuksi, kun olen itsekin tiukkoja aikoja nähnyt, niin silloin olen joskus jopa ollut onnellisempi, kuin yltäkylläisyyden keskellä.

Se fiilis, kun on 20 euroa 1,5 viikolle ja miettii jännityksellä, miten sillä saa kokattua ruokaa ja ostettua vielä pyykinpesuainetta. Sellaista tunnetta ei rikkaat koe. Siitäkin jää pieninä annoksina kiitollisuus käteen ja sitten seuraavaksi, kun varallisuus kasvaa vähän paremmaksi, niin ai että.. osaa sitä ainakin muutaman vuoden muistaa, miltä tuntui olla köyhä.

Jos noin paljon haikailet köyhiä onnellisia aikoja, omaisuuden voi aina lahjoittaa vaikka hyväntekeväisyysjärjestölle pois mieltä painamasta. Mutta anna kun arvaa, et kuitenkaan halua oikeasti enää siihen köyhään arkeen, kunhan haluat päteä perinnölläsi.

Vierailija
179/428 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina raukka. Roikkuu tuossa miehessä rahan vuoksi. Jos olisi tavallinen pulliaien , olisi varmasti jo luovuttanut.

Vierailija
180/428 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin konkurssipesän velkojen setvimisiä nämä myyntiin laittelut..

Btw. Esko se Instagramiin on sattumalta sattunut ottamaan Strippari-kirjansa sivulta kuvan, jossa rehvastelee kuinka on ollut aktiivinen ori hänen ja Martinan makuukamarissa. Siis kuinka epätoivoinen voi joku olla? Hän taitaa vierestä nähdä ja Vikeltä kuulla kuinka huonosti Martinan suhde Stefun kanssa jatkuvasti voi, niin ei ole sitten tohtinut uutta suhdetta aloittaa. Odottelee vaan kuin kuuta nousevaa ex-vaimokettaan takas...jotenkin surullista.