Nyt seiskassa, Martina ja Stefan ei mene sittenkään naimisiin
Kommentit (428)
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hieno kämppä. Kelpais.
Jos kämppä on sisustettu pelkästään valkoisella, harmaalla, mustalla ja beigellä niin mitä se kertookaan ihmisen mielikuvituksesta tai sen puutteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vissiin konkurssipesän velkojen setvimisiä nämä myyntiin laittelut..
Btw. Esko se Instagramiin on sattumalta sattunut ottamaan Strippari-kirjansa sivulta kuvan, jossa rehvastelee kuinka on ollut aktiivinen ori hänen ja Martinan makuukamarissa. Siis kuinka epätoivoinen voi joku olla? Hän taitaa vierestä nähdä ja Vikeltä kuulla kuinka huonosti Martinan suhde Stefun kanssa jatkuvasti voi, niin ei ole sitten tohtinut uutta suhdetta aloittaa. Odottelee vaan kuin kuuta nousevaa ex-vaimokettaan takas...jotenkin surullista.
Esko rakastaa mielikuvaa martinasta. Todellisuudessa suhde olis umpisolmussa alta aikayksikön, mutta näin eräältä rakastaminen on kätevää ja täysin rypytöntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vissiin konkurssipesän velkojen setvimisiä nämä myyntiin laittelut..
Btw. Esko se Instagramiin on sattumalta sattunut ottamaan Strippari-kirjansa sivulta kuvan, jossa rehvastelee kuinka on ollut aktiivinen ori hänen ja Martinan makuukamarissa. Siis kuinka epätoivoinen voi joku olla? Hän taitaa vierestä nähdä ja Vikeltä kuulla kuinka huonosti Martinan suhde Stefun kanssa jatkuvasti voi, niin ei ole sitten tohtinut uutta suhdetta aloittaa. Odottelee vaan kuin kuuta nousevaa ex-vaimokettaan takas...jotenkin surullista.
Esko rakastaa mielikuvaa martinasta. Todellisuudessa suhde olis umpisolmussa alta aikayksikön, mutta näin eräältä rakastaminen on kätevää ja täysin rypytöntä
Etäältä
Aiiiiivan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kämppä on sisustettu pelkästään valkoisella, harmaalla, mustalla ja beigellä niin mitä se kertookaan ihmisen mielikuvituksesta tai sen puutteesta?
Ei mitään. Jokainen sisustaa kotinsa omien mieltymyksiensä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin haluaisin olla kärpäsenä katossa kun Mara ja Stefu riitelee.. Muistan kun Mara ja Esko kinasteli jossain ohjelmassa kun olivat soutelemassa, nauroin vedet silmissä 😂 Voin vain kuvitella millasta settiä Mara laukoo kun ei ole ulkopuolisia kuuloetäisyydellä 😄
Jotenkin tuntuu, että näillä kahdella oli aikas mukavaa loppujen lopuksi :)
Yövuoron jälkeen umpiväsyneenä nauroin tuolle videolle!!! Meinasin tukehtua nauruun... en ollut aiemmin nähnyt tuota, niin kolahti kunnolla!!!
Toi Esko on kyllä niin rakastunut, että pahaa tekee ajatella hänen nykyisiä tunteitaan. Ja Eskolla on ihana ääni. Martin huulet on hirveät. Mutta kyllähän toi pari oli niin toisilleen luotu.
Martin rahan ja luksuksen himo tuhosi liiton, hän hylkäsi miehen, joka rakasti häntä aidosti. Typerä nainen, mutta senhän me kaikki olemmekin jo tulleet tietämään.
Tämä nykyinen poika on onneton, kylmä diagnoosin, vieroituksen ja kasvatuksen tarvitseva rassukka. Hänen onnettomuutensa on peritty raha, hän ei ole tehnyt elämässään mitään itse, tai no, onhan hän tyrkännyt pilinsä Marttiin, hetkellä, jonka Martti on taatusti laskenut tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aiiiiivan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei se kyllä sisustamista tuolloin enää ole. Eiväthän nuo edellä mainitut edes ole kunnon värejä. Kämpässä ei ole edes tehostevärejä, ihan kuin sairaala.
kuikiu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiiiiivan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei se kyllä sisustamista tuolloin enää ole. Eiväthän nuo edellä mainitut edes ole kunnon värejä. Kämpässä ei ole edes tehostevärejä, ihan kuin sairaala.
Tehosteväri? Niin nähty. Itse kaipaan kotiini juurikin vaaleutta ja seesteisyyttä. Työni on niin täynnä kaikenlaisia ärsykkeitä, etten tarvitse kotiini enää mitään (oppikirjan mukaisia) tehostevärejä olkoonkin sitten kuinka mielikuvituksetonta hyvänsä jonkun venovieraan mielestä. Ostaisin tuon martinan kämpän ilomielin jos olis ylimääräiset 2,5 miltsiä tilillä.
Muistuttaako tuo upea jugend koti jonkun mielestä oikeasti sairaalaa? Uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaako tuo upea jugend koti jonkun mielestä oikeasti sairaalaa? Uskomatonta.
Oletko käynyt koskaan esim. Vanhalla kirralla? Kyllä, siellä on vastaavia erkkereitä ja samantyylinen kalvakka värimaailma
Vierailija kirjoitti:
Hotellihuone! Ei koti. Minulle tulisi tuossa kämpässä hotellikuolema luultavasti kahdessa tunnissa.
Ja ei, en ole kateellinen. Kotini on "arvoasunto" samoilla kulmilla, meillä tämä on koti. Rahalla tehty, kyllä, mutta koti, jossa eletään. Tätä ei ole tehty statuksen takia. Ja juu, itse on tienattu rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin haluaisin olla kärpäsenä katossa kun Mara ja Stefu riitelee.. Muistan kun Mara ja Esko kinasteli jossain ohjelmassa kun olivat soutelemassa, nauroin vedet silmissä 😂 Voin vain kuvitella millasta settiä Mara laukoo kun ei ole ulkopuolisia kuuloetäisyydellä 😄
Yövuoron jälkeen umpiväsyneenä nauroin tuolle videolle!!! Meinasin tukehtua nauruun... en ollut aiemmin nähnyt tuota, niin kolahti kunnolla!!!
Toi Esko on kyllä niin rakastunut, että pahaa tekee ajatella hänen nykyisiä tunteitaan. Ja Eskolla on ihana ääni. Martin huulet on hirveät. Mutta kyllähän toi pari oli niin toisilleen luotu.
Martin rahan ja luksuksen himo tuhosi liiton, hän hylkäsi miehen, joka rakasti häntä aidosti. Typerä nainen, mutta senhän me kaikki olemmekin jo tulleet tietämään.
Tämä nykyinen poika on onneton, kylmä diagnoosin, vieroituksen ja kasvatuksen tarvitseva rassukka. Hänen onnettomuutensa on peritty raha, hän ei ole tehnyt elämässään mitään itse, tai no, onhan hän tyrkännyt pilinsä Marttiin, hetkellä, jonka Martti on taatusti laskenut tarkkaan.
Mitä sen huulille on tehty? Näin livenä vähän aikaa sitten. Etenkin ylähuulesta tullut nakkimainen pullea ja amorin kaarikin kadonnut siitä. Lisäksi se töröttävä huuli tekee varjon nenän alle, näyttää ihan maailmansota-ajan saksalaistyylisiltä viiksiltä :D Monet naiset eivät tajua että huulitäytteet saa leuankin näyttämään entistä maskuliinisemmilta, tulee semmoinen puskutraktori-vaikutelma.
Vierailija kirjoitti:
Sitä jugendia ei ole kunnioitettu sisustuksessa yhtään eikä sisustusta ole entisöity talon muun tyylin mukan, lätkäisty vain Ikeatyylistä pelkistettyä kalustetta täyteen. Esimerkiksi ruotsalaiset osaavat sisustaa vanhat kaupunkitalonsa niin että sekoittavat uutta ja antiikkia, ja lisäävät vähän väriäkin sekaan joten lopputulokset ovat tyylikkäitä JA kodikkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on vielä parempi! :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä jugendia ei ole kunnioitettu sisustuksessa yhtään eikä sisustusta ole entisöity talon muun tyylin mukan, lätkäisty vain Ikeatyylistä pelkistettyä kalustetta täyteen. Esimerkiksi ruotsalaiset osaavat sisustaa vanhat kaupunkitalonsa niin että sekoittavat uutta ja antiikkia, ja lisäävät vähän väriäkin sekaan joten lopputulokset ovat tyylikkäitä JA kodikkaita.
Juuri se siinä häiritsee. Että iki-ihanan jugend-tyylisen talon asunto on sisustettu kuin skandinaavinen loft-asunto futuristisella twistillä. Eihän ne sovi yhteen lainkaan. Kummallekin on oma paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt koskaan esim. Vanhalla kirralla? Kyllä, siellä on vastaavia erkkereitä ja samantyylinen kalvakka värimaailma
Vanhalla kirralla ainakin jollain osastolla on vihreä lattia. Ihan kamala. Ei minun mielestäni vanhalla kirralla ja tuolla kämpällä ole mitään yhteistä.
Apua toi video jossa Mara ja Esko on soutamassa, hyvää settiä kyllä😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Huippulaadukas on yhdys sana
Yhdyssanakin on yhdyssana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marttiinakin huomaa pian, että omistaminen on pelkkä rasite. Ihminen on onnellisimmillaan, kun hällä on just se, mitä tarvii tullakseen toimeen. Henkisen kasvun paikka, mutta menee tässä tapauksessa kankkulan kaivoon. Ihan oikein!
Tämän huomaa moni sitten, jos tulee yllättäen perintöä! Siinä surutyön keskellä sitten yrittää miettiä mitä sillä kaikella rahalla tekee, jotta sen saisi tuottamaan ja että jäisi siitä edesmenneestä ihmisestä muistoa myös esim. edesmenneen lapsenlapsille.
Yhtäkkiä huomaakin, että surutyö on tehty ja sitä miettii edelleen rahaa, rahaa, rahaa, ettei se vaan kuluisi hukkaan!
En ole kovin materialistinen, käytän rahaa järjellä.. siksi onkin aikamoinen tilanne, kun perinnön saatuani olen tehnyt varmaan 10. sijoitussuunnitelmaa ja aina tulee uusi mieleen ja sitten kun olen viikon miettimättä koko hiton perintöä, niin arvatkaa mitä? OLEN KAIKISTA ONNELLISIMMILLANI!
Mutta, edelleen, kun se järki kolkuttelee siellä päässä, että raha pitää saada tuottamaan, ”sitten voin sen unohtaa ja nauttia”.. niinpä......Loppujen lopuksi, kun olen itsekin tiukkoja aikoja nähnyt, niin silloin olen joskus jopa ollut onnellisempi, kuin yltäkylläisyyden keskellä.
Se fiilis, kun on 20 euroa 1,5 viikolle ja miettii jännityksellä, miten sillä saa kokattua ruokaa ja ostettua vielä pyykinpesuainetta. Sellaista tunnetta ei rikkaat koe. Siitäkin jää pieninä annoksina kiitollisuus käteen ja sitten seuraavaksi, kun varallisuus kasvaa vähän paremmaksi, niin ai että.. osaa sitä ainakin muutaman vuoden muistaa, miltä tuntui olla köyhä.
Voi, voi, kylläpä sinulla on vaikeaa!
Hurstin lafka ottaa varmasti perintösi mielellään, ostaa sitten ruokaa niille, joilla ei ole edes sitä kahtakymmentä euroa.
Helppoa, eikö totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marttiinakin huomaa pian, että omistaminen on pelkkä rasite. Ihminen on onnellisimmillaan, kun hällä on just se, mitä tarvii tullakseen toimeen. Henkisen kasvun paikka, mutta menee tässä tapauksessa kankkulan kaivoon. Ihan oikein!
Tämän huomaa moni sitten, jos tulee yllättäen perintöä! Siinä surutyön keskellä sitten yrittää miettiä mitä sillä kaikella rahalla tekee, jotta sen saisi tuottamaan ja että jäisi siitä edesmenneestä ihmisestä muistoa myös esim. edesmenneen lapsenlapsille.
Yhtäkkiä huomaakin, että surutyö on tehty ja sitä miettii edelleen rahaa, rahaa, rahaa, ettei se vaan kuluisi hukkaan!
En ole kovin materialistinen, käytän rahaa järjellä.. siksi onkin aikamoinen tilanne, kun perinnön saatuani olen tehnyt varmaan 10. sijoitussuunnitelmaa ja aina tulee uusi mieleen ja sitten kun olen viikon miettimättä koko hiton perintöä, niin arvatkaa mitä? OLEN KAIKISTA ONNELLISIMMILLANI!
Mutta, edelleen, kun se järki kolkuttelee siellä päässä, että raha pitää saada tuottamaan, ”sitten voin sen unohtaa ja nauttia”.. niinpä......Loppujen lopuksi, kun olen itsekin tiukkoja aikoja nähnyt, niin silloin olen joskus jopa ollut onnellisempi, kuin yltäkylläisyyden keskellä.
Se fiilis, kun on 20 euroa 1,5 viikolle ja miettii jännityksellä, miten sillä saa kokattua ruokaa ja ostettua vielä pyykinpesuainetta. Sellaista tunnetta ei rikkaat koe. Siitäkin jää pieninä annoksina kiitollisuus käteen ja sitten seuraavaksi, kun varallisuus kasvaa vähän paremmaksi, niin ai että.. osaa sitä ainakin muutaman vuoden muistaa, miltä tuntui olla köyhä.Voi, voi, kylläpä sinulla on vaikeaa!
Hurstin lafka ottaa varmasti perintösi mielellään, ostaa sitten ruokaa niille, joilla ei ole edes sitä kahtakymmentä euroa.
Helppoa, eikö totta?
Näillä ei oo näköjään aavistustakaan mikä vastuu omistamisessa on. Törsääminen kun on niin paljon helpompaa kuin säästäminen saati omaisuuden kartuttaminen. Jos joku on kerryttänyt jälkipolville perintöä, on sitä kunnioitettava ja arvostettava. Todella tyhmää pistää kaikkea haisemaan, vaan vähintäin saman verran tulee jättää seuraavalle polvelle. Tästähän vanhan rahan suvuissa on kyse. Ne on fiksuja eikä kaikkea vaan törsätä saati lahjoiteta pois. Just siks täällä huutelee pa porukkaa, kun jos pienenkin summan saavat, tuhlataan se välittömästi. T. Eri
Katoin tuon asuntoilmoituksen netistä. Muutama asia pisti silmään. Tuon hintaluokan asunnossa ei ole autotallia? Alakerran saunatilassa ei ole ikkunoita, ikkunaton huone on ahdistava umpio. Vaikka portaat ovat komeat ja kalliit, silti portaikko on ahdas umpio. Olohuone tv:llä, sohvan takana aukeaa ovet. Selkiö on, että sohvalta pitäisi olla näkymä ovelle ja ikkunoihin, fengshuin mukaan. Asunnon pohja ei ole hyvä.
Kaikki on kyllä laitettu kalliilla ja tyylillä, mutta paikkailtu puutteita.
Asunto on lisäksi alemmassa kerroksessa.
Toivottavasti uusi asunto olisi parempi energioiltaan: valoisampi ja avarampi.