Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääk! Ryhdyin hiljattain kasvissyöjäksi

Vierailija
22.08.2018 |

Ja äsken tajusin, että söin ihan huomaamattani(!) jääkaapista yhden lihapullan. Lapsia varten siis valmistin näitä. Alku on sujunut muuten hyvin, eikä lihaa ole tehnyt edes mieli, mutta vasta jälkeenpäin tajusin, että kävin kuin kävinkin nappasemassa yhden lihapullan, ihan tiedostamattomasti siis. En siis ilmeisesti ole täysin vielä sisäistänyt ajatusta. Käykö kenellekään muulle tällaista, että syötte ihan vahingossa jotain mitä ei pitäisi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkitystä. Jatkat kasvisruokalinjalla.

Vierailija
2/12 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ongelmat sulla. Maailma tuhoutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt. Kaupassa olen pistänyt esimerkiksi broileria ostokskoriin ja vasta kotona tajunnut mitä tein. Toistui monta kertaa.

Olen nykyisin kalapainotteinen sekasyöjä.

Vierailija
4/12 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollu kasvissyöjä jo parikymmentä vuotta niin ei tule vahingossa syötyä lihapullia. Vegaanina olen ollut vuoden verran ja välillä tulee syötyä jotain ei vegaanista (maito tai muna) kylässä tai esim huoltoasemalla jos on kasvisjotain mutta ei vegaanista.

Vierailija
5/12 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole käynyt. En syö koskaan vahingossa. Kuulostaa kummalta, että syö jotenkin tiedostamatta jotain. Vaikka muutoin olenkin hajamielinen ja vahinkoja sattuu, mutta sentään syöminen on ollut vielä toistaiseksi tietoinen päätös.

Vierailija
6/12 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kerran pitänyt lihattoman tammikuun. Noin puolivälissä ostin kaupasta beef jerkey -paketin ja vasta kotona sitä syödessäni tajusin että, hetkinen, tämähän on lihaa! En edes yleensä osta sitä, teki vain mieli ja unohdin ihan kokonaan sen olevan lihaa.

Eli osaan samaistua ja olen sitä mieltä ettei tuolla sun lipsahduksella ole väliä. Mikään ei ole mennyt pilalle ja jatkat vain normaalisti.

Vierailija
7/12 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tein miehelle leipää, ja ajatuksissani söin viipaleen kananmunaa. En edes sekasyöjänä tykännyt kananmunista, joten en tiedä miksi vedin sen kitusiini. Ei ole niin vakavaa. :)

Vierailija
8/12 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö aloitus.

Vierailija
9/12 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä! En ollutkaan huolissani tästä niinkään maailman tuhoutumisen kannalta, vaan siitä, miten söin noin ihan vahingossa, siis etten yhtään tiedostanut asiaa...kuin vasta jälkeenpäin tajusin syöneeni.

Ap

Vierailija
10/12 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy, olen ollut jo 16 vuotta kasvissyöjä. Silloin kun teininä aloitin vegeilyn taas olin niin fanaattinen että en todellakaan, vahingossakaan suostunut koskemaan mihinkään raadonkappaleisiin eli lihaan.

Vierailija
11/12 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en harrasta jääkaapista nappailuja, enkä siis ikinä vain napostele, joten ei mulle voisi noin käydä. En siis syö vahingossa mitään.

Vierailija
12/12 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuolema kun korjaa, enemmin tai myöhemmin. KÄÄK! 👊🏻