Mistä merkeistä tietää, ettei uusia treffejä tule
Mistä merkeistä tietää, ettei uusia treffejä tule:
"Treffikumppani pyytää jakamaan laskun
Deittivalmentaja Karenna Alexanderin mielestä laskun jakaminen on huono merkki.
- Kun naista yrittää liehitellä ja häneen yrittää tehdä vaikutuksen, treffikumppani haluaa pitää huolta hänestä ja syöttää häntä."
Näinhän se menee. Myös Tuomas Enbuske sanoi aikoinaan Totuus rakkaudesta -ohjelmassa YLE:llä, ettei naisena menisi toisille treffeille, jos mies ei tarjoa. Tätä moni suomalaismies ei kuitenkaan tunnu ymmärtävän. Ei mikään ihme, että pysyvät sinkkuina.
Kommentit (26)
En kyllä menisi toisille jos mies ei tarjoaisi, kertoo ettei halua tehdä vaikutusta ja olla herrasmies. Jos taas itse en olisi kiinnostunut niin tarjoutuisin maksamaan omani, tuntuisi kamalalta antaa toisen maksaa jos en ole kiinnostunut sen enempää ja antaa ymmärtää muuta.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Minut täällä teilattiin täysin kun menin sanomaan, että tarjoaisin naiselle.
Se olin minä ja olen edelleen sitä mieltä että se ei todellakaan kannata.
Jos ystävällisestä eleestä ei koidu itselle sentilleen laskettavussa olevaa hyötyä niin ei kannata. Tuossa keskustelussa M35 oli harvoja edukseen esiintyviä miehiä.
Yksi juttu naisen epäkiinnostuksesta vielä lisää:
Nainen alkaa puhumaan muista miehistä kesken treffien :D
Mulla kävi kerran niin että kävelylenkillä nainen alkoi selittämään, että hän kohtasi jonkun miehen jossain työmatkalla ja hän mietti että hänelle olisi voinut tehdä aloitteen.
Tuli vaikutelma, että nainen on niin pettynyt muhun treffikumppanina, että haluaa antaa vähemmän epäsuorasti ilmi, että ei voisi vähempää kiinnostaa.
Olin myös oikeassa, välittömästi treffien jälkeen hän poisti minut mätseistä.. En kyllä ihmetellyt miksi, oli ihan mallin näköinen nainen.
En ymmärrä miksi treffeillä pitää SYÖDÄ.
No siinä mielessä ei voi mun tilanteeseen yleistää kun ei edes olla harrastettu seksiä vielä. Enkä mä sen takia haluaisi maksaa että muuten tuntisin olevani ikäänkuin jotain velkaa, vaan lähinnä siksi että uskon että me tienataan lähes saman verran...niin että tuntuu hölmöltä kun vaan toinen maksaa kun itselläkin olisi hyvin varaa.