Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä merkeistä tietää, ettei uusia treffejä tule

Vierailija
22.08.2018 |

Mistä merkeistä tietää, ettei uusia treffejä tule:

"Treffikumppani pyytää jakamaan laskun
Deittivalmentaja Karenna Alexanderin mielestä laskun jakaminen on huono merkki.

- Kun naista yrittää liehitellä ja häneen yrittää tehdä vaikutuksen, treffikumppani haluaa pitää huolta hänestä ja syöttää häntä."

Näinhän se menee. Myös Tuomas Enbuske sanoi aikoinaan Totuus rakkaudesta -ohjelmassa YLE:llä, ettei naisena menisi toisille treffeille, jos mies ei tarjoa. Tätä moni suomalaismies ei kuitenkaan tunnu ymmärtävän. Ei mikään ihme, että pysyvät sinkkuina.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Niin kauan kuin naisen euro on 80 centtiä niin on ihan oikein, että mies tarjoaa. Eri asia sitten, jos mies on työtön tai köyhä opiskelija. 

2/26 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut täällä teilattiin täysin kun menin sanomaan, että tarjoaisin naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Se olin minä ja olen edelleen sitä mieltä että se ei todellakaan kannata.

Vierailija
4/26 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos mies ei tarjoa ekoilla treffeillä, niin mites sitten, kun nainen on kotihoidontuella. Odottaako mies silloinkin, että nainen maksaa kaikki kulunsa itse? Ei kovasti herätä luottamusta treffeillä sellainen mies. 

5/26 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Se olin minä ja olen edelleen sitä mieltä että se ei todellakaan kannata.

Oli teitä useampiakin (kai).

Vierailija
6/26 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas just valittelin toisessa ketjussa kun en saa maksaa edes omaa osaani vaikka miten yritän. 

Vierailija
7/26 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut miehenä naisen epäkiinnostuksen siitä että nainen:

ekaa kertaa kun nähdään toisemme niin hän ei näytä ilahtuneelta, kasvoille ei nouse hymyä ollenkaan

ei pidä vahvaa katsekontaktia, katsoo lähinnä eteensä tai muualle

ei kysy ollenkaan tutustumiseen tähtääviä kysymyksiä=ei haluakaan tietää mitään

ei ole kovin kiinnostunut sun jutuista

pitää etäisyyttä kävellessä. Tämä on jännä juttu. Aina kun olen päässyt seuraaville treffeille niin kädet on osuneet monta kertaa yhteen=molemmat tykkää toisistaan kun tiedostamatta haluavat olla lähekkäin.

Vierailija
8/26 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

outolintuuu kirjoitti:

Mä taas just valittelin toisessa ketjussa kun en saa maksaa edes omaa osaani vaikka miten yritän. 

Niin. Aina menee väärin.

Vierailija
9/26 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

outolintuuu kirjoitti:

Pisteet sulle. En tiedä missä niin sanotaan, että miehen tulisi ravintolassa aina tarjota kaikki. Eikös se tee naisesta vähän niin kuin maksullisen.

Vierailija
10/26 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ekaa kertaa kun nähdään toisemme niin hän ei näytä ilahtuneelta, kasvoille ei nouse hymyä ollenkaan

pitää etäisyyttä kävellessä. Tämä on jännä juttu. Aina kun olen päässyt seuraaville treffeille niin kädet on osuneet monta kertaa yhteen=molemmat tykkää toisistaan kun tiedostamatta haluavat olla lähekkäin.

Väitän vastaan. Tapasin ihanan miehen ja ihastuin jo kirjoitellessa netissä sekä nähdessä, mutta jännitti, en osaa katsoa koko ajan silmiin, opetettu et kysely on utelua ja olin kiinnostunut jutuista. En osaa kovin lähennellä kävellessä. Mies ei kai ihastunut, pussasi, mutta ei tavattu enää.

Vierailija
11/26 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju menee taas ylianalysoinnin puolelle. Huoh

Vierailija
12/26 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin treffeillä kahvilassa. Olin jo kassalla kortti kädessäni valmiina maksamaan koko laskun. Mies teki tosi nopean liikkeen ja vei oman korttinsa lähimaksukohtaan eli lopulta maksoi laskun. Se jäi mieleeni ja oli jotenkin hauskaa.

Vierailija
13/26 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Niin kauan kuin naisen euro on 80 centtiä niin on ihan oikein, että mies tarjoaa. Eri asia sitten, jos mies on työtön tai köyhä opiskelija. 

Jos naisen euro on 80 senttiä, niin miksi naisilta ei veloiteta joka euroa kohti 1,25€. Jos naisen euro oikeasti olisi arvottomampi, niin näinhän se silloin menisi. Kun mieheltä veloitetaan euro, naiselta veloitetaan se 1,25 silloin se olisi todellista, nyt se on vain neuvottelukyvyttömien niuhottamista, kun ei osata neuvotella itselleen parempaa palkkaa.

Vierailija
14/26 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Jos olet M35 tai minä, niin teet joka tapauksessa väärin. Meille jämämiehille on eri säännöt eikä peliä voi voittaa

Vierailija
15/26 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin naiselle sellainen saattaisi olla, ettei mies edes tarjoudu maksamaan edes pienehköä laskua esim. kahvilassa (ravintolaillallinen saattaa kuitenkin olla sen verran tyyris, ettei ehkä ole ihan budjettia maksaa ja voi olla epävarma onko nainen kiinostunut).

Miehelle ehkä sellainen, ettei nainen hyväksy edes sitä pientä kahvin tarjoamista (siis ei halua tuntea joutuneensa minkäänlaiseen kiitollisuudenvelkaan, ja siten ei tarvitse nähdä enää.) Ei tosin ole aivan varma, kun on naisia, jotka periaatteesta haluavat aina maksaa osansa.

Kiinnostuksen puute, eli vastaa vain kysyttyyn mahdollisimman lyhyesti ja ei kysy itse, kuin haluaisi tapaamisen loppuvan, muttei kehtaa heti lähteäkään. - varmaankin sopii molempiin sukupuoliin

m30

Vierailija
16/26 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten ensimmäisestä kohdasta seuraa aina (ainakin mulla) nuo loputkin. Homma menee pieleen ennen kuin ehdin edes sanoa mitään

Vierailija
17/26 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös naisia, jotka tienaavat enemmän kuin työssäkäyvät treffikumppaninsa. Esim. nainen 3500 ja mies 3000. Silloinhan se naisen euro ei ole 80 senttiä.

Tosin tuossa kuviossa kun molemmat tienaavat normaalia palkkaa, ei kai käytännössä ole niin paljon väliä, kuka ne treffit maksaa. Tutustuminen on se pääasia.

18/26 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Jos olet M35 tai minä, niin teet joka tapauksessa väärin. Meille jämämiehille on eri säännöt eikä peliä voi voittaa

Ilmeisesti näin.

Vierailija
19/26 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin maksaa omani tai antaa miehen maksaa (ja voisin maksaa koko laskunkin). Pääsääntöisesti kuitenkin mies on halunnut maksaa, mutta ei niitä toisia treffejä silti ole yleensä tullut.

Vierailija
20/26 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten ensimmäisestä kohdasta seuraa aina (ainakin mulla) nuo loputkin. Homma menee pieleen ennen kuin ehdin edes sanoa mitään

Se on todellakin hassua, tai voisi sanoa surullista siinä tilanteessa :D Sama juttu mullakin.

Mulla on monta kertaa käynyt niin että kun näen naisen reaktion ekaa kertaa niin voisin oikeastaan lähteä sillä samalla sekunnilla takaisin kotiin koska nainen selvästi ei pidä minun kasvoja tarpeeksi viehättävänä ja mitään mitä sanon lopputreffien ajan ei johda toisiin treffeihin.

t. sama jolle vastasit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi