Mitä olet joutunut käyttämään vessapaperin tilalla joskus?
Kommentit (45)
Pirkka-lehtiä tädin huussissa maaseudulla.
Kuivaa rahkasammalta käytettiin jo muinoin.
Ernesto Che Guevaran kirjassa Moottoripyöräpäiväkirjat he ajelivat etelä-amerikassa ja kirja kertoi että Perussa naiset pyyhkivät lapsensa pepun, ehkä myös omansa hameeseensa.
Rahkasammalta. Parasta mitä on kunhan ei ole kuivaa.
Talouspaperia, nenäliinoja, servettejä ja jopa suodatinpusseja. Jos edellisiä ei olisi niin pumpulia varmaankin.
Marjareissulla olen joskus joutunut turvautumaan sammaleeseen.
Kännipäissään kotimatkalla hädän yllättäessä pusikkoon paskalle. Sukka pois jalasta ja pyyhkiminen. En sitten vienyt paskasia sukkia enää kotiin pestäväksi.
Nenäliinoja, talouspaperia ja pyyhettä.
Pyyhettä ja tyhjää vessapaperirullaa.
Kuivuneita lehtia ja neulasia + pari tuoretta lehteä mitkä just sain käsiini. Olin ulkone lenkillä kun ripuli iski. Ihan kunnon sellainen. Siinä sitten tikkua persiissä piti kävellä kotiin.
Kuukautissidettä. En kylläkään tunkenut sitä pöntöstä alas vaan laitoin muovipussiin ja vein molokkiin.
Vierailija kirjoitti:
Kännipäissään kotimatkalla hädän yllättäessä pusikkoon paskalle. Sukka pois jalasta ja pyyhkiminen. En sitten vienyt paskasia sukkia enää kotiin pestäväksi.
Ai ne olin sun jättämät sukat mitkä löysin puskasta. Vein ne kotiin, huuhtelin ja otin käyttöön. Hyvät sukat! Työkaverikin kehui.
Minä tutustuin vessapaperiin vasta teininä. Sitä ennen oli ulkohuussi ja savon sanomat.
Pyyhkimään pelkällä kädellä kun yleisövessassa oli paperi loppu. Ei siinä mitään, kädet sai samantien pestyä hanan alla. Siis pissallakäynnin jälkeen.
Kerro ensin mitä itse olet käyttänyt. :)