Ei enää irtokarkkeja - Makuuni konkassa
Tässä triidissä voi itkeä kivijalkakauppojen alasajaoa.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan surin niitä pikkuisia leffavuokraamoja jotka Makuuni pyyhkäisi alleen.
Niinpä, kaipaan niitä aikoja. Joku "Reginan videovuokraamo", jossa ketjupolttajan näköinen nainen nojailee tympääntyneenä tiskiin katsoen samalla tusinaelokuvaa pienestä ruudusta. Myymälän puolella lierihattuun ja popliinitakkiin piiloutunut mies tiirailee aikuisviihdeosaston tarjontaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi että irtokarkit on tulossa Lidlin valikoimaan.
Vielä enemmän syytä käydä siellä ja olla tukematta S/K-duopolia.
Kaunista, että tuet Saksan taloutta.
No nyt hei jotain rajaa!
Ostatte verkkokaupoista ympäri maailmaa, ostatte H&M:tä, Ikeasta, Zarasta jne.jne.jne, eikä kukaan valita. Mutta LIDL on sellainen peikko ettei tosikaan. Nyt silmät auki, mitä kaikkea ulkomaista ostatte!!
Nykyään irtokarkit tilataan netistä, jolloin tulee huomattavia säästöjä. Karkit ovat jopa puolet halvempia kuin kaupoissa ja Makuuniin ero on vielä suurempi. Ihan odotettua että pulju kaatui, kun toiminta oli kaikin puolin näin vanhanaikaista. Leffat ja karkit menivät nettiin.
https://tuulipuku.fi/saastovinkit/makeat-lentopisteet/
Tilasin itse karkkeja useamman kilon kerralla varastoon ja säästän näin vuodessa jopa 100 euroa entiseen verrattuna.
Harmi. Makuunissa ylivoimaisesti parhaat irtarit. On toki kyllä kalleimmatkin.
Yllätyin uutisesta. Kuvittelin, et omistajat olisivat itse ymmärtäneet markkinoiden muuttuneen ja että he olisivat itse alasajaneet yrityksen. Konkurssi on aina ikävä.
Mitä sitten jos myös Filmtown menee konkurssiin? Onko silloin enää lainkaan mahdollista vuokrata elokuvia, jos haluaa katsoa ne DVD-muodossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi että irtokarkit on tulossa Lidlin valikoimaan.
Vielä enemmän syytä käydä siellä ja olla tukematta S/K-duopolia.
Kaunista, että tuet Saksan taloutta.
Valtaosa Lidlin tuloista jää Suomeen.Jostain ne rahat katsos on maksettava suomalaisille tavaran-ja palveluntuottajille, työntekijöille jne.
Surettaa. Kaikilla ei ole netflixsiä! :(
Markettien irtokarkkihyllyt kierrän kaukaa, kun jatkuvasti näkee lapsia jotka käsin räpeltää niitä alatason karkkeja. Makuunissa ne karkit oli sentään yritetty nostaa ylös päin.
Ja muutenkin makuunin valikoimat oli huomattavasti paremmat mitä yhdessäkään marketissa oon nähnyt.
Säästövinkkinainen kirjoitti:
Nykyään irtokarkit tilataan netistä, jolloin tulee huomattavia säästöjä. Karkit ovat jopa puolet halvempia kuin kaupoissa ja Makuuniin ero on vielä suurempi. Ihan odotettua että pulju kaatui, kun toiminta oli kaikin puolin näin vanhanaikaista. Leffat ja karkit menivät nettiin.
Tilasin itse karkkeja useamman kilon kerralla varastoon ja säästän näin vuodessa jopa 100 euroa entiseen verrattuna.
Mitä helv? 😂😂😂😂
Säästövinkkinainen kirjoitti:
Vielä enemmän tulisi säästöä jos et tilaisi ensinkään. Ei ainakaan meillä mene vuodessa kilotolkulla karkkia. Ei osteta edes joka kuukausi, ja jos ostetaan niin vajaa 50g per henkilö riittää hyvin koko viikonlopuksi.
Vajaa 50g per nenä karkkia viikonlopuksi?! Teillähän sitä vasta hullutellaan! Syötkö kaksi isoa vai viisi pientä karkkia päivässä? 😂
Aika aikaansa kutakin, sanoi Pässi kun päätä leikattiin.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, ettei yhtä parin tunnin elokuvaa pysty katsomaan mässyttämättä jotain.
:D Vedet tulee silmistä kun repesin niin nauruun :DD
Vierailija kirjoitti:
Vajaa 50g per nenä karkkia viikonlopuksi?! Teillähän sitä vasta hullutellaan! Syötkö kaksi isoa vai viisi pientä karkkia päivässä? 😂
Etkö osaa lukea? Ei edes joka kuukausi osteta mitään, jos ostetaan ostetaan yksi pieni karkkipussi. Emme ostele mitään megapusseja. Sama pätee sipseihinkin, jos ostetaan 75g pussi riittää hyvin. Ranskassa oli mielestämme täydellisen kokoisia pusseja eli 30 g. Lisäksi paljon herkkuja (ja terveellisempiä) voi tehdä itsekin.
Haikeaa, itse kävin lopussa vain pitämässä seuraa näille yksinäisille kassapimuille, täytynee käydä viemässä kukkapuska ja kiittää yhteisistä vuosista.
M56
Onneksi Urjalan Makeistukun verkkokaupasta on saanut jo pidemmän aikaa paljon erilaisia irtokarkkeja. Makeistukussa on paljon samoja suosikki irtokarkkejani kuin Makuunissa ja ovat siellä tuoreempia koska myyvät tehdaiden tukkupakkauksissa.