Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nyt se luuri piiloon, s--na!", kuului karjaisu leffanäytöksessä

Vierailija
21.08.2018 |

Sellaista se on, kun on SoMe 24/7.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ihmiset ovat oikeasti surullista katsottavaa. Känny kädessä kävellessä, matkustaessa, koulussa, töissä (eilen kaupan kassa selasi viestejään samalla kun rahasti). Elokuvissa, museossa, matkalla, vaeltamassa (jos edes menevät). Kaikki kuvataan, kaikki jaetaan.

Mulle on suututtu kun pyysin ettei kuvaa jossa olen laitettaisi nettiin. "Mitä järkeä sitten on edes ottaa koko kuvaa??!!" No vaikkapa muistoksi meille itsellemme...?

Töissä kahvitauolla eräs mies selaa zombiena jatkuvaa virtaa instapyllyistä, naiset ehkä just ja just juttelevat mutta kännykkä silti auki. Kirjoja ei lueta ja monet nuoret eivät enää osaa kirjoittaa kirjakieltä. Tai ymmärrä harvinaisempia sanoja!

Karua menoa.

22/78 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös karjaissut samat kommentit leffassa. Ei auttanut kun ensin nätisti pyysin, että laittaisi luurin pois ja tämä vatipää oli siis aivan koko ajan puhelintansa räpeltämässä.

Loppui se luurin tuijotus mun karjaisuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilenkin joku tyhjäpäävosu kuvaili itseään dösässä, oikein ilmeili ja keikisteli vähäjärkisen näköisesti. Vaihdon paikkaa, ei huvita joutua jonkun tyhjiksen kuviin.

Vierailija
24/78 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa käytöstä karjua elokuvateatterissa!

Vierailija
25/78 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoa käytöstä karjua elokuvateatterissa!

Joo, mutta se kertakarjaisu ei pilaa koko leffaväen elokuvakokemusta, toisin kuin se kahdentunnin somemaratoni. Miksi menette leffateatteriin katsomaan elokuvaa, mutta silti räpellätte sitä perke*een hipasupuhelintanne. Maksakaa mieluummin se lippu, koska turhaan haluatte näköjään rahanne tuhlata ja menkää sinne leffateatterin vessaan somettamaan.

Vierailija
26/78 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa käytöstä molemmin puolin.

Kännynkäyttäjän pitää osata sulkea laite leffassa, teatterissa, yms.

Ja huutajan pitää opetella hoitamaan tuollaiset tilanteet, eli ensin kohtelias pyyntö, sitten jos se ei tehoa, kerrotaan että menen seuraavaksi ilmoittamaan henkilökunnalle ja sitten jos ei tehoa, haetaan henkilökunta ja annetaan heidän hoitaa asia.

Kun tarpeeksi monta kertaa häiriköidään henkilökuntaa, rupeaa leffateatterikin miettimään miten puuttua asiaan, niin että homma hoituu.

Vierailija
27/78 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin asiallista. Hyvä se joka niin sanoi! Ihan oikein avata suunsa ja kunnolla😂👌

Vierailija
28/78 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo muistakaa sanoa ihan kunnolla! Voin kertoa, että koko leffateatteri on kiitollinen sille yhdelle joka rohkaistuu karjaisemaan kaikkien puolesta!

Vierailija
29/78 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä en enää edes käy leffoissa kun ei siellä pysty katsomaan leffaa... Viimeksi rivin alempana kohdallani istui joku ulkomaalainen jätkäporukka (ja ei en sano tätä missään rasismimielessä!) Ja he ottivat kuvia Snapchatiin ihan kokoajan!! Siis ihan kokoajan ja juttelivat!

Vierailija
30/78 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks v*tussa joku tulee leffaan tuijottamaan puhelintaan? En käsitä!

Vierailija
31/78 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffateatterin ulkopuolella pitäisi olla lukolliset kännykkälokerot. Puhelimen saisi takaisin vasta leffan jälkeen.

Olen joutunut poistumaan leffasta, koska pari teiniä tutki kännyköitään ja keskusteli koko elokuvan ajan. Typerä saa tietenkin perimän perusteella olla, mutta muiden asiakkaiden häiritseminen on sikamaista ja halveksittavaa.

Vierailija
32/78 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selfiekuvaajat ovat kyllä todella noloja. Miksi niitä naamakuvia pitää koko ajan ottaa. Eilen töistä lähtiessä kadulla vastaan kävellyt keski-ikäinen nainen pysähtyi yhtäkkiä keskelle katua, otti typerän selfietekohymyn naamalleen ja nappasi itsestään kuvan. Varmaan lähti kuva heti johonkin ihqulle somekanavalle. Näytti kyllä todella nololta.

Vierailija
33/78 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ymmärretä miten näyttö loimottaa pimeässä häiritsevästi.

Vierailija
34/78 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin katson kelloa puhelimesta. En välitä jos joku karjaisee. Yleensä keskistyn itse leffaan enkä kyylää mitä muut tekee tai jättää tekemättä.

Vierailija
35/78 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat jo tuhoutuneita.

Olin taannoin katsomassa teatteriryhmä näytelmää. Edessä istuvista, tytön kaveri oli näytelmässä. Poikaystävä oli pitänyt ottaa mukaan katsomoon. Koko ajan, yli 2 tuntia, nuori mies selasi valokuvia itsestään. Satuin siis istumaan niiden takana.

Mitään hyvää en noille aivokääpiöille toivo. Älkää edes menkö leffaan tai mihinkään, jos ette saa laitetta kiinni.

Tätä esiintyy myös vanhemmilla naisihmisillä, niillä joiden pitäisi olla esimerkkinä.

Valokuvia itsestään. :D Liikuttavaa, säälittävää - ja surullista.

Tulee tosiaan pelkästään negatiivisia mielikuvia ihmisestä, joka ei hetkeäkään voi olla ihailematta omia kuviaan.

36/78 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoa käytöstä molemmin puolin.

Kännynkäyttäjän pitää osata sulkea laite leffassa, teatterissa, yms.

Ja huutajan pitää opetella hoitamaan tuollaiset tilanteet, eli ensin kohtelias pyyntö, sitten jos se ei tehoa, kerrotaan että menen seuraavaksi ilmoittamaan henkilökunnalle ja sitten jos ei tehoa, haetaan henkilökunta ja annetaan heidän hoitaa asia.

Kun tarpeeksi monta kertaa häiriköidään henkilökuntaa, rupeaa leffateatterikin miettimään miten puuttua asiaan, niin että homma hoituu.

Saako sen leffan pauselle, kun menee etsimään henkilökuntaa? Ei ne siinä salin ovella ole pönöttämässä ja pk-seudulla varsinkin leffateatterit ovat sen verran isoja, että lähin henkilökunnan edustaja saattaa hyvin olla eri kerroksessakin.

Vierailija
37/78 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin katson kelloa puhelimesta. En välitä jos joku karjaisee. Yleensä keskistyn itse leffaan enkä kyylää mitä muut tekee tai jättää tekemättä.

Miksi pitää kesken leffan kytätä kelloa? Kai sä tiedät milloin leffa alkoi ja kauanko se kestää? Jos on niin kiireinen, niin ei varmaan kannata mennä ollenkaan leffaan.

Vierailija
38/78 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli ennen ja nyt on nyt.

Nyt saa leffassa somettaa!

Vierailija
39/78 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vanhemmat ole kasvattaneet kunnolla, niin sitten pitää kanssaihmisten tehdä korjaavaa kasvatusta.

Vierailija
40/78 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli varmaan tylsä leffa?

Mistä sen tietäisi kun katsoo kokoajan puhelinta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän