Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cheekin jäähyväis- vs. Comeback-keikka

Vierailija
21.08.2018 |

Mitä arvelette, kumpi vetää yleisöä enemmän: Cheekin jäähyväis-konsertti vai vuoden-parin päästä tuleva Comeback-konsertti?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että molemmat myy hyvin mutta ehkä siitä comeback-keikasta tulee vähän enemmän lipputuloja.

Tai mistäs tuota tietää..?

Vierailija
2/11 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek lopettaa, uskokaa jo. Hän itse sanoi viikonlopun IL:n liitteessä, ettei käsitä, miksei ihmiset tajua että hän todellakin lopettaa keikkailun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös miettinyt että tulee ko puolen vuoden päästä comeback mutta toisaalta, ehkä mies on tajunnut ettei ihan uskottavasti pysty nelikymppinen räppäämään bileistä ja naisista. 

Vierailija
4/11 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheek lopettaa, uskokaa jo. Hän itse sanoi viikonlopun IL:n liitteessä, ettei käsitä, miksei ihmiset tajua että hän todellakin lopettaa keikkailun.

Hhhmmmm... Oisko jokainen kuka lopettaa keikkailun "nuorena" tehnyt comebackin jossakin kohtaa.

Vierailija
5/11 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mutta jo kuluttajansuojan takia lippuun pitäisi sisältyä jonkinlainen "rahat takaisin" -takuu, jos tämä ei olekaan viimeinen keikka!

Vierailija
6/11 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe, niin ne kaikki mukamas lopettavat artistit aina sanoo ja kovasti vakuuttelee. Sitten ne kuitenkin tekee comebackin ja alkaa taas rahastamaan. Se on vain markkinointikikka.

Vierailija
7/11 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kukaan keikkailun lopettanut artistihan ei koskaan ole tehnyt combackiä muutaman vuoden päästä... hehehe

Vierailija
8/11 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Comeback tulee, tyhmät maksaa. Normisetti.

Vierailija
9/11 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule, siitä olen varma. Vaikken Cheekin musiikista välitäkään, niin tyyppiä on pakko kunnioittaa siinä, että tekee sen mitä sanoo ja tekee sen täysillä. Cheekin tie on kuljettu loppuun, fiksuna hän tietää sen itsekin. Ei ole enää mitään voitettavaa ja valloitettavaa, vanhan toisto ja festarilavojen kiertely kesästä toiseen hamaan tappiin ei kuulu hahmon luontoon.

Vierailija
10/11 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet eivät usko Cheekin lopettavan oikeasti, koska A) todella moni artisti tekee comebackin ja B) Cheek on aika itserakas ihminen, luulee voivansa tehdä mitä vain, koska hän on hän.

Vierailija
11/11 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule, siitä olen varma. Vaikken Cheekin musiikista välitäkään, niin tyyppiä on pakko kunnioittaa siinä, että tekee sen mitä sanoo ja tekee sen täysillä. Cheekin tie on kuljettu loppuun, fiksuna hän tietää sen itsekin. Ei ole enää mitään voitettavaa ja valloitettavaa, vanhan toisto ja festarilavojen kiertely kesästä toiseen hamaan tappiin ei kuulu hahmon luontoon.

Just näin!

Cheek pitää sanansa. Hän on saanut ja antanut kaiken keikkailulle. Ei jaksa enää. Nyt on uuden aika. Jarella uudet kuviot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi