Haluaisin käydä pidemmällä lenkillä luontopolulla, mutta minulla on yliaktiivinen rakko ja pitää päästä usein vessaan
Jos käyn luontopolulla tai metsässä niin pitää melkein heti palata kotiin vessaan. Siinä lähellä ei ole mitään kauppaa missä olisi julkiset vessat, niin sekään ei ole mahdollisuus. Harmittaa kun ei voi olla kovin kauaa metsässä tai luontopolulla. Voiko rakkoa venyttää jotenkin isommaksi?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Tuota.. vessapaperia taskuun ja puskapissille?
tämä, tai sitten aikuisille tarkoitetut vaipat päälle.
No nyt on taas urbaanilla ihmisellä ongelmat...
Tena housuun ja toinen taskuun, vaikka kolmaskin. Kuinka joku voi olla noin neuvotan. Puskapissilläkin voi käydä jos metsässä vaeltelet.
Olen käynyt monesti metsässä kiven takana kyykky pissalla.
Vierailija kirjoitti:
No muuten kyllä, mutta jännittää jos joku tulee vastaan. Ei kai luontopolulla voi? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No muuten kyllä, mutta jännittää jos joku tulee vastaan. Ei kai luontopolulla voi? Ap
Kannattaa poiketa vähän polulta näkösuojaan. Et sä nyt varmaan siihen keskelle polkua kusase?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin itse olen käynyt puskapissalla kansallispuistossa. Minkä sille voi, jos siellä ei ole vessoja.
Kuka voi pissata 4-5 desiä jonnekin Tenaan ja sitten kävellä sen märän ja painavan vaipan kanssa hyvillä mielin siellä luonnossa????????????
Yliaktiiviseen rakkoon on olemassa lääkkeet. Käy arvausasemalla
Mää oon kans usein kussu ja jopa paskonu puistoihin, mettiin, näkösuojattuihin tienvarsiin. Kannattaa olla reilusti paperia mukana ja tietty käsidesi. Ei tartte sit koko ajan ravata kotona. N56
Miten voi olla näin luonnosta vieraantunut? Joku hesalainen varmaan.
Naistyyppisille vehkeille on saatavilla sellainen pystypissaväline, jos ei kyykkyyn halua.
Vierailija kirjoitti:
Yliaktiiviseen rakkoon on olemassa lääkkeet. Käy arvausasemalla
Mehän emme nyt tiedä, että onko ap:lla vain yliaktiivinen rakko vaiko ihan oikeasti vessahätä. Sillehän se lääkitys ei mitään voi, jos rakko on täynnä.