Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhiä pitää koulia ja opettaa pärjäämään

Vierailija
21.08.2018 |

Johan se luontokin sanoo että köyhät oppivat kotonaan huonot arvot ja olemattoman työmoraalin. Ainoa keino saada köyhät ymmärtämään elämän merkityksen ja pärjäämään elämässä on puskea niitä liikkeelle ja tuuppia eteenpäin. Mutta en minä sitä ilmaiseksi tee vaan ainoastaan hyvää korvausta vastaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Tervetuloa käymään.

t. 58-vuotias, joka oli vuosia syövän vuoksi sairauslomalla

Vierailija
2/9 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksi. Sovitaanko ensiksi että taksani on 99.99 eiroa per minuutti. Kerrotko ensin missä asut niin tulen kahvikupin ääreen juttelemaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P×skapuhetta isäni on lääkäri ja äiti yrittäjä. Mulla on hyvä kasvatus ja korkea moraali, mutta en ole saanut koulutustani vastaavaa työtä kovan kilpailun takia.

Vierailija
4/9 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka perivät rahaa ovat täysiä lökäpöksyjä. Heiltä kaikki rahat pois. Jos selviävät siitä ja rikastuvat ovat kunnon geeniainesta, muuten aloittajan sanoin omaavat paskan työmoraalin. Ainoa keino mokomille on tuuppia niitä sitten liikkeelle. Eli laki voimaan välittömästi että jokainen aloittaa nollasta eurosta ilman suhteita ja katsotaan kuka pärjää. Hieno idea ja ainakin julman tasa-arvoinen.

Vierailija
5/9 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksi. Sovitaanko ensiksi että taksani on 99.99 eiroa per minuutti. Kerrotko ensin missä asut niin tulen kahvikupin ääreen juttelemaan.

Ap

Eiroja pystyn maksamaan haluamasi määrän. Kahviin minulla ei ole varaa.

Uskon, että jo kirjoitustaitosi perusteella olet loistava opettaja.

Vierailija
6/9 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka harvaan koulit ja ja miten istutat? Tarvitsevatko tuentaa? Lannoittamisen tarve?

Vierailija
7/9 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"P×skapuhetta isäni on lääkäri ja äiti yrittäjä. Mulla on hyvä kasvatus ja korkea moraali, mutta en ole saanut koulutustani vastaavaa työtä kovan kilpailun takia.

"

Uudelleenkoulutusleirille Keniaan mars mars. Saadaan sinuunkin 1-5 vuodessa jotain potkua eikä pelkkää veltostelua. Ja ne perintörahat saat unohtaa. Tienaa itse tai jos et osaa, niin opettele - kyllä sen jo luontokin sanoo.

Vierailija
8/9 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kakkajuttuja täällä joku jaksaa aina kirjoitella.

Vierailija
9/9 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhille voisi tehdä "uudelleenkoulutusleirejä". Työ tekee vapaaksi. Oletan aloittajan innolla olevan samoilla ajatuksilla. Barona voisi työllistää uudelleenkoulutusleirin vartioita halvalla - haluavat kuulemma lisää ulkomaista työvoimaa. Ulkomaalaiset vahtimaan suomalaisia lusmu köyhiä ja näyttämään niille kunnon luonnollisen elämän mallia. Itse en kovan luokan perijänä ajatellut käsiäni liata alta 20 000€/kk.